Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00486012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00504009/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00511767/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Wzgórze w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych w ramach zadania pn.: Wykonanie dróg z płyt ażurowo- betonowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41e49181-795a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Wzgórze w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych w ramach zadania pn.: Wykonanie dróg z płyt ażurowo- betonowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41e49181-795a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016379/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Wzgórze w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych w ramach zadania pn.: „Wykonanie dróg z płyt ażurowo-betonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.30.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1304359,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1093166,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Wzgórze w Knurowie w zakresie parametrów użytkowych w ramach zadania pn.: „Wykonanie dróg z płyt ażurowo – betonowych”, w szczególności:
1) przebudowę istniejącej nawierzchni szutrowej drogi na nawierzchnię z kostki brukowej – betonowej i płytami betonowymi ażurowymi po obu stronach jezdni wraz z obramowaniem na całej długości krawężnikiem najazdowym,
2) wykonanie połączeń nowobudowanego odcinka drogi w ul. Wzgórze o nawierzchni asfaltowej na skrzyżowaniu z ul. Polną oraz wykonanie zjazdów indywidualnych w granicach i szerokościach zjazdów istniejących od krawędzi jezdni di granicy działek budynków,
3) naprawę i uzupełnienie odwodnienia ulicy Wzgórze na odcinku przeznaczonym do przebudowy.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja wykonania robót, obmiar robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
4. Podanie typów urządzeń, kart katalogowych, opisów, rysunków oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w SWZ i jej załącznikach. Zmiana któregokolwiek z urządzeń, elementów, materiałów itd. winna uwzględniać wszystkie parametry techniczne, które są istotne z punktu widzenia działania obiektu jako całości, a także konkretne ograniczenia architektoniczno – konstrukcyjne oraz zagospodarowania terenu.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112330-7 - Rekultywacja terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942463,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1610320,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 942463,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273175423
7.3.3) Ulica: Szkolna 33
7.3.4) Miejscowość: Przegędza
7.3.5) Kod pocztowy: 44-238
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
LECHBUDEX FIRMA INŻYNIERYJNO-BUDOWLANA LECH PASTUSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 942463,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) rozpoczęcie - do 7 dni od daty przekazania placu budowy,
2) zakończenie - 3 miesiące od przekazania placu budowy.
2. Przekazanie placu budowy nastąpi do 7 dni od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- Całodobowe pogotowie techniczne oraz wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji w nieruchomościach, stanowiących własność Gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatów
- Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego, wymiana piłkochwytów i siatek bramkowych
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.