eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033105 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c330475f-7cc3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Tablice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013334/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 544309,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę zgodnie ze SWZ każdorazowo na podstawie zamówień sukcesywnie składnych przez Zamawiającego nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, wykonanych zgodnie z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.). 2. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje następujące zapotrzebowanie, z zastrzeżeniem ust. 3: l.p. Przedmiot zamówienia Typ j.m. Ilość1 Tablice samochodowe jednorzędowe 11 szt. 440002 Tablice samochodowe dwurzędowe 12 szt. 2003 Tablice motocyklowe, ciągnikowe 13 szt. 16004 Tablice motorowerowe 14 szt. 5005 Samochodowa zmniejszona 15 szt. 5006 Samochodowa indywidualna jednorzędowa 21 szt. 1607 Samochodowa indywidualna dwurzędowa 22 szt. 108 Motocyklowa indywidualna 23 szt. 109 Samochodowa zabytkowa jednorzędowa 31 szt. 5010 Samochodowa zabytkowa dwurzędowa 32 szt. 1611 Motocyklowa zabytkowa 33 szt. 1012 Samochodowa tymczasowa jednorzędowa 41 szt. 60013 Profesjonalna jednorzędowa 71 szt. 1003. Podane przez Zamawiającego ilości zapotrzebowania na tablice rejestracyjne są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 25 %.4. CPV: 30195000-2-Tablice5. Wykaz tablic (wzory wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 ze zm.), zawiera tablice: zwyczajne, jednorzędowe zmniejszone, tymczasowe, badawcze, indywidualne, zabytkowe, profesjonalne i wtórniki każdego rodzaju.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:1) nieodpłatnego odbioru własnym transportem, z siedziby Zamawiającego – 95-100 Zgierz, ul. Długa 49, wycofanych z obrotu tablic rejestracyjnych pojazdów w celu ich fizycznej kasacji, spis tablic przeznaczonych do kasacji będzie każdorazowo sporządzany przez Zamawiającego,2) nieodpłatnej fizycznej kasacji tablic oraz pisemnego potwierdzenia faktu fizycznej likwidacji tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu zgodnie ze spisem, o którym mowa w pkt. 1 i niezwłocznego przekazania go Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 582698,92

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654561,72

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 582698,92

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB Sp. zo. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010396533

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 669537,92

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 730 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin zakończenia 730 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy lub wyczerpania środków finansowych zabezpieczonych w ramach realizowanej umowy
2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.