Ogłoszenie z dnia 2024-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519622/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy jaj, ryb oraz tłuszczy roślinnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261 456 877, 261 456 815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://17wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy jaj, ryb oraz tłuszczy roślinnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5712e407-8def-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00036739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132609/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa jaj, ryb i tłuszczy roślinnych na potrzeby 17 WOG w Koszalinie w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519622
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/WOG/D/Żywn./23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186530,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2024 r. zgodnie z treścią SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7a-c do SWZ oraz Wykazem rodzajowo-ilościowym przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8a-c do SWZ.Zamawiający szczegółowo opisał wymagania jakościowe, miejsca oraz godziny dostawy w Opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 7a-c do SWZ. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, wymagania jakościowe przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 7a-c oraz 8a-c do SWZ.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w sposób sukcesywny na podstawie składanych zamówień do miejsca:
1) magazynu żywnościowego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
2) magazynu żywnościowego w Darłowie ul. Zwycięstwa 2;
3) obiektu kuchenno-stołówkowego w Kołobrzegu ul. Wiosenna 4a ( w razie zaistnienia konieczności dostawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 44000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2024 r. zgodnie z treścią SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7a-c do SWZ oraz Wykazem rodzajowo-ilościowym przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8a-c do SWZ. Zamawiający szczegółowo opisał wymagania jakościowe, miejsca oraz godziny dostawy w Opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 7a-c do SWZ.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, wymagania jakościowe przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 7a-c oraz 8a-c do SWZ.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w sposób sukcesywny na podstawie składanych zamówień do miejsca:
1) magazynu żywnościowego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
2) magazynu żywnościowego w Darłowie ul. Zwycięstwa 2;
3) obiektu kuchenno-stołówkowego w Kołobrzegu ul. Wiosenna 4a ( w razie zaistnienia konieczności dostawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.5.5.) Wartość części: 78073,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tłuszczy roślinnych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2024 r. zgodnie z treścią SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7a-c do SWZ oraz Wykazem rodzajowo-ilościowym przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8a-c do SWZ. Zamawiający szczegółowo opisał wymagania jakościowe, miejsca oraz godziny dostawy w Opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym załącznik nr 7a-c do SWZ. 2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, cechy, przeznaczenie, wymagania jakościowe przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 7a-c oraz 8a-c do SWZ.3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w sposób sukcesywny na podstawie składanych zamówień do miejsca:
1) magazynu żywnościowego w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
2) magazynu żywnościowego w Darłowie ul. Zwycięstwa 2;
3) obiektu kuchenno-stołówkowego w Kołobrzegu ul. Wiosenna 4a ( w razie zaistnienia konieczności dostawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 64457,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 255 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605 i 1720) – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62485,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65137,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62485,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SCAMPI Aleksander Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330882326
7.3.3) Ulica: Dworcowa 17
7.3.4) Miejscowość: Mścice
7.3.5) Kod pocztowy: 76-031
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62485,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia dokonano stosownie do treści art. 255 ust. 1 Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 i 1720) – do terminu składania ofert, tj. do dnia 07.12.2023 r. do godziny 10:00 – na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim
- Przebudowa DW 103 odc. Mokrawica-Jatki
- Przebudowa DW 106 odc. Okunica - Pyrzyce
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW w Koszalinie - przebudowa parkingu
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Dębicy w okresie od 1 lipca do 31 grudnia 2024 r.
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 01.07.2024r do 31.12.2024r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
- Sukcesywne dostawy JAJ dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.