eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa zestawów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczne w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00040596 z dnia 2021-04-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczne w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895248358

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsse.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gov.pl/web/wsse-olsztyn, wsse.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczne w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66b3373c-7cc3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006815/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 zestawy diagnostyczne do wykrywania chorób

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013464/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 353442,79 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 353442,79 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Preparat do dekontaminacji DNA i RNA - szczegółowo określony w załączniku nr 1/1 do SWZ, Wielkość: 1500ml, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 450 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do reakcji Real-Time PCR - szczegółowo określony w załączniku nr 1/2 do SWZ, Wielkość: 432 reakcje, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 26700 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy kontrolne do izolacji mengowirusów i do wykrywania norowirusów w żywności- szczegółowo określony w załączniku nr 1/3 do SWZ, Wielkość: 146 reakcji/izolacji, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 13400 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do wykrywania NoV GI, GII, WZW typu A w żywności metodą RT- PCR - szczegółowo określony w załączniku nr 1/4 do SWZ, Wielkość: 256 reakcji, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 14492 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do reakcji Real-Time PCR - wirusy - szczegółowo określony w załączniku nr 1/5 do SWZ, Wielkość: 200ml+25g, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 485 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do izolacji RNA wirusowego dedykowany do żywnośći - szczegółowo określony w załączniku nr 1/6 do SWZ, Wielkość: 50 izolacji, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 650 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

RT-PCR kwalifikacja aparatu LC96 - szczegółowo określony w załączniku nr 1/7 do SWZ, Wielkość: min.115 reakcji, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2100 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy diagnostyczne do aparatu mini Vidas - szczegółowo określony w załączniku nr 1/8 do SWZ, Wielkość: 2490 testów, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 58695 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy Elisa wraz z dzierżawą czytnika i płuczki do płytek Elisa- szczegółowo określony w załączniku nr 1/9 do SWZ, Wielkość: 4992 testy, 30ml Rheumatoid Factor oraz 10 miesięcy dzierżawa czytnika i płuczki do ELISA, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 59340 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy diagnostyczne - Real Time PCR - szczegółowo określony w załączniku nr 1/10 do SWZ, Wielkość: 576 oznaczeń, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 35400 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Norowirusy Elisa - szczegółowo określony w załączniku nr 1/11 do SWZ, Wielkość: 576 testów, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 6550 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Borrelia Westen Blot- szczegółowo określony w załączniku nr 1/12 do SWZ, Wielkość: 800 testów, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy diagnostyczne HCV, HBV metodą Real Time PCR - szczegółowo określony w załączniku nr 1/13 do SWZ, Wielkość: 100 oznaczeń, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Testy an alergię - szczegółowo określony w załączniku nr 1/14 do SWZ, Wielkość: 48 testów, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 5700 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy diagnostyczne do wykrywania patogenów układu oddechowego, moczowo-płciowego oraz wykrywania pierwotniaków chorobotwórczych w kale - szczegółowo określony w załączniku nr 1/15 do SWZ, Wielkość: 496 testów, 1120ml buforu, 384 izolacji, 9940 sztuk płytek, tipsów, probówek i wieczek, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 58411,79 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odczynniki do reakcji PCR- szczegółowo określony w załączniku nr 1/16 do SWZ, Wielkość: 200 reakcji, 25 izolacji, 100g agarozy, 500µl markera masy molekularnej, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 854 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Barwnik do reakcji PCR - szczegółowo określony w załączniku nr 1/17 do SWZ, Wielkość: 301ml, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 325 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały certyfikowane dla wirusów w żywności - szczegółowo określony w załączniku nr 1/18 do SWZ, Wielkość: 30 krążków, Ilość dostaw: sukcesywne dostawy do siedziby WSSE w Olsztynie na wniosek zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 4890 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15701,41

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15701,41

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15701,41

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15701,41

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 891,75

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 891,75

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 891,75

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syngen Biotech spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894 25 73 243

7.3.3) Ulica: ul. Ostródzka 13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-116

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 891,75

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2745,66

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2745,66

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2745,66

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-23-22-068

7.3.3) Ulica: ul. Bobrowiecka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-728

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2745,66

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61769,18

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61769,18

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61769,18

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMérieux Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61769,18

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58437,92

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58437,92

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58437,92

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomedica Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-04-641

7.3.3) Ulica: ul. Raszyńska 13, 05-500 Piaseczno

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58437,92

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37908

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37908

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37908

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Copernicus Diagnostics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 108-000-29-63

7.3.3) Ulica: ul. Marszałkowska 26; 05-200 Wołomin

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37908,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7014,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7014,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7014,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FABIMEX” Więcek Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113-00-41-096

7.3.3) Ulica: ul. Cedrowa 16, 04-565 Warszawa

7.3.4) Miejscowość: Warszaw

7.3.5) Kod pocztowy: 04-565

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7014,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40176

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40176

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40176

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomedica Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-00-04-641

7.3.3) Ulica: ul. Raszyńska 13, 05-500 Piaseczno

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40176,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24840

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24840

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24840

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEPHEID GmbH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 32 79 976

7.3.3) Ulica: Europark Fichtenhain A 4

7.3.4) Miejscowość: Krefeld

7.3.5) Kod pocztowy: 47807

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24840,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5961,6

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5961,6

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5961,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROIMMUN Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992364659

7.3.3) Ulica: Ul. Widna 2A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5961,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63732,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63732,8

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63732,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NewLab Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-61-260

7.3.3) Ulica: ul. Kobaltowa 6, Złotniki

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63732,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1245,99

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1245

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1245,99

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-07-05-191

7.3.3) Ulica: Przyrodników 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1245,99

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3496,89

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-07-05-191

7.3.3) Ulica: Przyrodników 3, 80-297 Gdańsk

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5996,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5996,25

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5996,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGENTA Sp. Z o.o. Sp. K. , 60-401 Poznań

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-10-11-656

7.3.3) Ulica: ul. Polska 14

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-401

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5996,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie dodane w dniu dzisiejszym powinno być ogłoszone do 19.04.2021 r. Niestety jeden z wykonawców firma NewLab Systems Sp. z o.o. nie odebrał umowy wysłanej pocztą pod wskazany adres. Nieodebrana przesyłka z umową wróciła do zamawiającego 19.04.2021 r. Zamawiający tego samego dnia przesłał umowę listę priorytetowym na nowy adres. Wykonawca umowę podpisał i odesłał do zamawiającego. Umowa dotarła 26.04.2021r. i tego samego dnia dodano ogłoszenie o wyniku postępowania.
2021-04-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.