Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00334516/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rogoźno
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Rogoźnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791425
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 785009402
1.5.8.) Numer faksu: (67)2618075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rogozno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.rogozno.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d3eb13e-6874-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004543/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 5. Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2021-2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INTZ.271.45.2921.ŚD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155035,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Rogoźno w sezonie zimowym 2022, dla których zarządcą jest Burmistrz Rogoźna.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
a) pełnienie dyżurów w godzinach od 16.00 do 7.00 w dniach roboczych i od 7.00 do 7.00 dnia następnego w dniach wolnych od pracy,
b) mechaniczne odśnieżanie oraz usuwanie skutków gołoledzi tj. usuwanie śniegu, zasp i błota pośniegowego z ulic, zatok postojowych i parkingów o nawierzchni utwardzonej oraz zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą. Mieszankę piasku i soli dostarcza Wykonawca.
Do wykonania mieszanki piaskowo-solnej należy użyć:
- 10% soli drogowej niezbrylającej spełniającej wymagania określone w normie PN-86/C-84081/02-Sól (chlorek sodowy) oraz normy pokrewne, posiadającej opinię laboratorium drogowego i Inspektora Ochrony Środowiska,
- 90 % piasku płukanego o uziarnieniu od 0,1 do 1,0 mm, wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27.10.2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960).”
c) dostarczenie mieszanki piasku z solą do 5 pojemników rozstawionych na terenie miasta oraz gminy i ich bieżące uzupełnianie (z miejsca wskazanego przez Zamawiającego) na polecenie przedstawiciela Zamawiającego.
d) ręczne odgarnięcie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów,
e) doczyszczanie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej jezdni w strefie przejść dla pieszych na terenie miasta w celu swobodnego spływu wód roztopowych,
f) usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni powstałej wody z topniejącego śniegu.
3. Przedstawicielem Zamawiającego w sprawach prowadzenia akcji zimowego utrzymania chodników, dróg i ulic jest Straż Miejska.
4. Odśnieżanie należy wykonać w sposób zapobiegający tworzeniu się zwałów śniegu utrudniających swobodny ruch pieszych oraz swobodny spływ wód opadowych i roztopowych.
a) Odśnieżanie pasa drogowego przy zatokach autobusowych należy prowadzić tak, aby zwały śniegu nie pozostawały przy krawędzi zatoki przystankowej utrudniając wsiadanie i wysiadanie z autobusu
b) W przypadku awarii pojazdu (sprzętu) Wykonawca zapewnia pojazd (sprzęt) zastępczy w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu pojawienia się awarii sprzętu o porównywalnych parametrach technicznych zaakceptowany przez Zamawiającego.
c) Pojazdy, którymi dysponuje Wykonawca, muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne badania techniczne.
d) W przypadku nadmiernych opadów śniegu na polecenie Zamawiającego Wykonawca zostanie zobowiązany do usunięcia nadmiaru śniegu w miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o wprowadzeniu ciężkiego sprzętu do akcji odśnieżania dróg i ulic.
e) Pełnienie dyżuru polegać będzie na stałej gotowości i dyspozycyjności Wykonawcy do prowadzenia akcji. Sygnał rozpoczęcia dyżuru oraz przystąpienia do akcji będzie podawany telefonicznie osobie wskazanej przez oferenta przez pracownika Straży Miejskiej, a w przypadku nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych z inicjatywy własnej. O powyższym zobowiązany jest poinformować Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do rzetelnego prowadzenia dokumentacji dyżurów oraz prowadzenia akcji. Dokumentacja będzie podlegać kontroli przez wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego.
Każdorazowo po wykonaniu prac zawartych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia od pracownika Straży Miejskiej o wykonanych pracach nie później niż dnia następnego po wykonaniu prac.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecania odśnieżania i zwalczania gołoledzi na ulicach (drogach) nie ujętych w załączniku nr 10, jeśli zaistnieje konieczność umożliwienia mieszkańcom dojazdów do posesji na zasadach i stawkach zawartych w ofercie Wykonawcy.
Wykonawca wyceni następujące zadania:
Zadanie 1 - Odśnieżanie i posypywanie mieszanką piasku z solą ulic i dróg,
Zadanie 2 - Samo odśnieżanie,
Zadanie 3 - Posypywanie mieszanką piasku z solą ulic i dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych i Transportowych Henryk Siwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7660001268
7.3.3) Ulica: Boguniewska 8
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I TRANSPORTOWYCH HENRYK SIWIŃSKI "ZUKiT"
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH I TRANSPORTOWYCH HENRYK SIWIŃSKI "ZUKiT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ROGOŹNA
- Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie - instalacja elektryczna, gazowa i c.o. w bibliotece i sali gimnastycznej
- Remont budynku sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Rogoźnie i adaptacja pomieszczeń szkoły na sale do zajęć
więcej: przetargi w Rogoźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.