eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Dostawa i montaż urządzeń fotowolt. na budynku zlok. w Łukowie ul. Piłsudskiego 29 o mocy49,83kWp w ramachOsi Priorytetowej4Energia przyjazna środow. Działania4.2Produkcja energii z OZE w przedsięb.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060860 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż urządzeń fotowolt. na budynku zlok. w Łukowie ul. Piłsudskiego 29 o mocy49,83kWp w ramachOsi Priorytetowej4Energia przyjazna środow. Działania4.2Produkcja energii z OZE w przedsięb.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W ŁUKOWIE SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000616385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257982827

1.5.8.) Numer faksu: 257982858

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pks.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pks.lukow.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Transport publiczny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń fotowolt. na budynku zlok. w Łukowie ul. Piłsudskiego 29 o mocy49,83kWp w ramachOsi Priorytetowej4Energia przyjazna środow. Działania4.2Produkcja energii z OZE w przedsięb.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0c62977-7b34-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

OŚ Priorytetowa 4 Energia przyjazna środowisku, Działania 4.2 Produkcja energii z OZE w przedsiębiorstwach.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012338/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP6/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187699 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniej jak 49,83 kWp do maksimum 49,99 kWp, zlokalizowanej na budynku Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Łukowie Spółka Akcyjna ul. Piłsudskiego 29, 21-400 Łuków, przy zastosowaniu do 151 sztuk modułów fotowoltaicznych, w tym wykonanie instalacji odgromowej, przepięciowej, przeciwporażeniowej, nadprądowej, przeszkolenie pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji i sposobu zgłaszania usterek, serwis, naprawa i pomoc w obsłudze wykonanych instalacji, w okresie obowiązywania gwarancji, wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Zakres robót określa „Opis techniczny przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Instalacja na dzień przyłączenia do sieci energetycznej będzie spełniała aktualne wymogi operatora OSD i przepisów prawnych w 2021. Wykonawca ma obowiązek wydać po wykonaniu zamówienia certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych, właściwych przepisów i dokumentów technicznych - deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712331-9 - Fotoogniwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217064,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218947,38

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217064,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielona-Energia.com Klimczyk, Fonfara Sp.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732846029

7.3.3) Ulica: ul. Krótka 29/31

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217064,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.