Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00557517/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
- 2024/BZP 00003618/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa smoczków lateksowych, butelek i nakrętek na butelki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/wsz_konin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa smoczków lateksowych, butelek i nakrętek na butelki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a1c927-9405-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051658/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.32 Dostawa butelek i smoczków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-52/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 375048,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Smoczki jednorazowe z nakrętką do butelek standardowych.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33681000-7 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt
44531600-7 - Nakrętki
4.5.5.) Wartość części: 202680,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Butelki standardowe z podziałką i gwintem szklane i z PP (polipropylen) oraz nakrętki na butelki standardowe szklane i z PP (polipropylen).Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39225710-5 - Butelki
44531600-7 - Nakrętki
4.5.5.) Wartość części: 143448,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Butelka jednorazowa sterylna z nakrętką.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), w którym podano ilość przedmiotu zamówienia oraz opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39225710-5 - Butelki
44531600-7 - Nakrętki
4.5.5.) Wartość części: 28920,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 1 tj. 145 897,50 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 1 zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 1 Wykonawcy Lubmedical Sp. z o.o. Sp. k., ul. Anny Walentynowicz 34, 20-328 Lublin; cena oferty: 228 217,50 zł brutto.
Oferta nr 2 Wykonawcy SONDA W. Makowski i Wspólnicy Sp. J., ul. Poznańska 82B, 62-080 Tarnowo Podgórne, cena oferty: 304 332,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 2 tj. 140 050,26 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 2 Wykonawcy SONDA W. Makowski i Wspólnicy Sp. J., ul. Poznańska 82B, 62-080 Tarnowo Podgórne, cena oferty: 163 328,01 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie pakietu nr 3 tj. 22 842,00 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie pakietu nr 3 zostały złożone dwie oferty:
Oferta nr 1 Wykonawcy Lubmedical Sp. z o.o. Sp. k., ul. Anny Walentynowicz 34, 20-328 Lublin; cena oferty: 31 071,60 zł brutto zł brutto.
Oferta nr 2 Wykonawcy SONDA W. Makowski i Wspólnicy Sp. J., ul. Poznańska 82B, 62-080 Tarnowo Podgórne, cena oferty: 59 482,80 zł brutto.
W przedmiotowym postępowaniu oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 7 części)
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024r
- Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania do wymogów w zakresie aseptycznej receptury aptecznej
- Przebudowa infrastruktury sportowej w Koninie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu - III postępowanie.
- Zakup wyposażenia medycznego w tym: zestaw PSP R1 w plecaku, apteczka taktyczna modułowa, plecak medyczny bez wyposażenia
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Dostawa taśm i siatek ginekologicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa drenów i wkładów do wstrzykiwaczy kontrastu dla Pracowni Tomografii Komputerowej dla Szpitala Powiatowego w Radomsku.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.