eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Kołczygłowy



Ogłoszenie z dnia 2024-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Kołczygłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213909

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-795a6cbf-980d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Kołczygłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-795a6cbf-980d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054437/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa i przebudowa infrastruktury wodno-ściekowej na terenie gminy Kołczygłowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa o przyznanie pomocy Nr 00035-65150-UM1110022/22 z dnia 25.10.2023 r. – dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3320294,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Budowa infrastruktury wodno - ściekowej w miejscowościach Radusz, Jezierze, Gałąźnia Wielka i Podgórze
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 1 jest zaprojektowanie oraz realizacja robót budowlanych związanych z budową infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie miejscowości Radusz, Jezierze, Gałąźnia Wielka i Podgórze.
2. W zakres zadań Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej (projekty budowlane, projekty wykonawcze i techniczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a następnie kompletna realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz Program Funkcjonalno–Użytkowy i SWZ.
3. Do zadań Wykonawcy należeć będzie także opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp, przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, skuteczne dokonanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy, a także przygotowanie wszelkich obowiązujących prawem dokumentów umożliwiających dokonanie przez Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uczestnictwem Wykonawcy w jego procedowaniu (jeśli wymagane).
4. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
1) budowę sieci wodno – kanalizacyjnej w miejscowości Jezierze, w ramach której planuje się opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej z rur i kształtek PE100RC SDR17 PN10 o średnicy D=110/90mm wraz z armaturą odcinającą, hydrantami p.poż., oznakowaniem o długości ok. 1 165,40 mb oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur i kształtek PCV-U (lite) SDR34 SN8 o średnicy D=160/200mm wraz z uzbrojeniem w studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych D=1200mm o długości ok. 1 019,60 mb, a także odtworzenie nawierzchni drogi gruntowej za pomocą tłucznia kamiennego o grubości po zagęszczeniu 15 cm na powierzchni ok. 300 m2;
2) budowę sieci wodno – kanalizacyjnej w miejscowości Radusz, w ramach której planuje się opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej z rur i kształtek PE100RC SDR17 PN10 średnicy D=110/90mm wraz z armaturą odcinającą, hydrantami p.poż., oznakowaniem o długości ok. 765,60 (D=110mm) i 435,60 mb (D=90mm) oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur i kształtek PCV-U (lite) SDR34 SN8 o średnicy D=160/200mm o długości ok. 1 489,70 mb wraz z uzbrojeniem w studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych D=1200mm oraz rurociągu kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur i kształtek PE100 RC SDR17 PN10 o średnicy D=90mm i długości ok. 601,0 mb wraz z kompletną przepompownią ścieków i infrastrukturą jej towarzyszącą tj. przyłącze elektroenergetyczne, ogrodzenie i utwardzenie terenu, oświetlenie, przyłącze wody, żurawik do obsługi pomp zatapialnych;
3) budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Radusz, w ramach której planuje się opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur i kształtek PCV-U (lite) SDR34 SN8 o średnicy D=200mm i długości ok. 365,40 mb wraz z uzbrojeniem w studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych D=1200mm;
4) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Gałąźnia Wielka, w ramach której planuje się opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie sieci wodociągowej rozdzielczej z rur i kształtek PE100RC SDR17 PN10 o średnicy D=110/90mm wraz z armaturą odcinającą, hydrantami p.poż., oznakowaniem o długości ok. 400,40 mb;
5) budowa przyłącza wodociągowego w miejscowości Podgórze, w ramach której planuje się opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie przyłącza wodociągowego z rur i kształtek PE100 RC SDR17 PN10 o średnicy D=63mm wraz z armaturą odcinającą oraz studnią wodomierzową i zaworem spustowym D=50/63mm o długości ok. 2 883,50 mb dla zaopatrzenia w wodę nieruchomości zlokalizowanej pod numerem adresowym Podgórze 18. W zakres prac wchodzi również odtworzenie nawierzchni drogi gruntowej za pomocą tłucznia kamiennego o grubości po zagęszczeniu 15 cm na powierzchni ok. 550 m2.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6. Uwaga: Przedstawione w Programie Funkcjonalno–Użytkowym parametry techniczne (długość sieci, ilość studzienek lub zasuw) planowanej infrastruktury wodno-kanalizacyjnej stanowią wartości minimalne. Ponadto długości poszczególnych sieci i przyłączy wodno-kanalizacyjnych są wartościami orientacyjnymi wynikającymi z odległości mierzonych z map sytuacyjno-wysokościowych do celów informacyjnych. Rzeczywiste długości przewodów wodno-kanalizacyjnych oraz ilość elementów towarzyszących (studnie kanalizacyjne, hydranty, zasuwy) zostaną określone w opracowanej dokumentacji projektowej. Ewentualne zwiększenie parametrów technicznych poszczególnych sieci, a także zmiany przebiegu ich tras, nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia umownego.
7. Dokumentacja projektowo - wykonawcza powinna być opracowana z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa i normami. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie na podstawie udzielonego mu przez Zamawiającego pełnomocnictwa do uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji i zezwoleń związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o ile będą konieczne. Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia w następujących etapach:
1) Etap I – Koncepcja;
2) Etap II – Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu, w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę;
3) Etap III – Projekty techniczne/wykonawcze we wszystkich branżach;
4) Etap IV - Dokumentacja powykonawcza odbiorowa.
8. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogramy rzeczowo – finansowe (zgodnie z Załącznikiem nr 9AA do SWZ) ukazujący główne etapy przedmiotu zamówienia oraz ich wartości. Każdorazowa zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 2914123,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Przebudowa zbiornika retencyjnego do magazynowania wody pitnej w miejscowości Gałąźnia Mała
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 2 jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych związanych z przebudową istniejącego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wody pitnej poprzez zabudowę nowego podziemnego (poziomego) zbiornika retencyjnego wykonanego ze stali nierdzewnej o pojemności użytkowej ok. 50 m3, na potrzeby zaopatrzenia w wodę mieszkańców miejscowości Gałąźnia Mała.
2. W zakres zadań Wykonawcy wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo - wykonawczej (projekty budowlane, projekty wykonawcze i techniczne) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych, a następnie kompletna realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz Program Funkcjonalno–Użytkowy i SWZ.
3. Do zadań Wykonawcy należeć będzie także opracowanie instrukcji eksploatacji i bhp, przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej, skuteczne dokonanie zawiadomienia do organu nadzoru budowlanego o rozpoczęciu budowy, a także przygotowanie wszelkich obowiązujących prawem dokumentów umożliwiających dokonanie przez Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uczestnictwem Wykonawcy w jego procedowaniu (jeśli wymagane).
4. Zakres robót budowlanych będzie obejmować m. in. następujące elementy:
a) prace ziemne i rozbiórkowe związane z demontażem zbiornika oraz infrastruktury towarzyszącej;
b) utwardzenie terenu w postaci placu manewrowego z kostki betonowej o powierzchni ok. 100 m2;
c) budowę schodów terenowych wejściowych wraz z balustradą;
d) budowę ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym o długości ok. 95 mb wraz z furtką i bramą wjazdową;
e) przebudowę odcinka sieci wodociągowej z rur i kształtek PE100RC SDR17 PN10 o średnicy D=110/90mm wraz z armaturą odcinającą, hydrantem p.poż., oznakowaniem o długości ok. 40,00 mb;
f) budowę podziemnego (poziomego) zbiornika retencyjnego ze stali nierdzewnej o pojemności ok. 50 m3 wraz infrastrukturą towarzyszącą;
g) budowę komory zaworu redukcyjnego ciśnienia i przepływu wody wyposażonej m.in. w przepustnicę z napędem elektrycznym, reduktor ciśnienia, filtr siatkowy oraz wodomierz przemysłowy;
h) budowę betonowej studni przelewowej z kręgów betonowych D=1500mm;
i) budowę wewnętrznej instalacji elektroenergetycznej;
j) budowę oświetlenia w postaci słupów i opraw oświetleniowych LED (4 sztuki);
k) wdrożenie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy w systemie SCADA.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6. Dokumentacja projektowo - wykonawcza powinna być opracowana z zachowaniem należytej staranności oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa i normami. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie na podstawie udzielonego mu przez Zamawiającego pełnomocnictwa do uzyskania wszystkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji i zezwoleń związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, o ile będą konieczne. Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia w następujących etapach:
1) Etap I – Koncepcja;
2) Etap II – Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu, w celu złożenia wniosku o pozwolenie na budowę;
3) Etap III – Projekty techniczne/wykonawcze we wszystkich branżach;
4) Etap IV - Dokumentacja powykonawcza odbiorowa.
7. Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od podpisania umowy przedłoży do akceptacji Zamawiającemu harmonogramy rzeczowo – finansowe (zgodnie z Załącznikiem nr 9BB do SWZ) ukazujący główne etapy przedmiotu zamówienia oraz ich wartości. Każdorazowa zmiana harmonogramu rzeczowo – finansowego wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233140-2 - Roboty drogowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 406170,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3245217,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4883100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3245217,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE "EKO-INSTAL" PIOTR KUCZKOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770923205

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Józefa Wybickiego 10

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

INPRO Pracownia Projektowa Zbigniew Korona 77-100 Bytów, ul. Przemysłowa 7/1 . Podwykonawstwo w zakresie opracowania dokumentacji projektowej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3245217,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu dla Części nr 2 złożono 4 oferty. Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w dniu 29.12.2023 r. przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia tj. Części nr 2: Przebudowa zbiornika retencyjnego do magazynowania wody pitnej w miejscowości Gałąźnia Mała w wysokości 500 000,00 zł brutto. W toku oceny i badania oferty Zamawiający wezwał Wykonawcę, który złożył najkorzystniejsza ofertę tj. Zakład Usług Komunalnych Marian Marszałkowski na podstawie art. 224 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów dotyczących wyliczenia ceny oferty w zakresie Części nr 2 zamówienia, niezbędnych do ustalenia czy zaoferowana cena w zakresie danej części zamówienia jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie złożył wyjaśnień w terminie. W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę z postępowania ponieważ zawiera ona rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, a Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień.
Kolejna oferta w rankingu ofert złożona przez Usługi Wodno-Kanalizacyjne i C.O. Marek Wenta również została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy oraz art. 226 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca złożył w postępowaniu ofertę, którą podpisał, ale następnie dokonał zmiany ceny oferty, co powoduje, że treść oferty, która została złożona do postępowania i którą po otwarciu ofert widzi Zamawiający nie została opatrzona właściwym podpisem elektronicznym.
Kolejna oferta w rankingu ofert złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe FASTRAT Maciej Szulc została złożona na kwotę 826 560,00 zł to jest powyżej kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 826560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 973946,68 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.