eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania



Ogłoszenie z dnia 2024-01-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14

1.5.2.) Miejscowość: Kup

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e8cd278-a645-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00073168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług odbioru i transportu odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania.
2. Miejsce wytwarzania odpadów:
1) Obiekt nr 1: Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup
2) Obiekt nr 2: Szpital Rehabilitacyjny w Pokoju, ul. Namysłowska 22, 46-034 Pokój.
3. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 29 600 kg rocznie.
4. Określone ilości odpadów są orientacyjne i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy.
5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiste ilości odebranych odpadów.
6. Kody i rodzaje odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego wg grup ustalonych w Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10)- Przedmiotem zamówienia jest:
Kod Rodzaje odpadów Orientacyjna ilość 18 01 02* Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03*)
18 01 03* Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82*
18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03*
18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne
18 01 08* Leki cytotoksyczne i cytostatyczne
18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08*
18 01 82* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych
7. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie ilości odebranych odpadów mierzonych w kg bez względu na rodzaj odpadów. Ważenie odpadów będzie odbywać się każdorazowo w workach, na wadze umiejscowionej w magazynie składowania odpadów w obecności pracownika Zamawiającego.
8. Rozliczenie prowadzone będzie w cyklach miesięcznych. Transport odpadów ze Szpitala w Kup oraz ze Szpitala w Pokoju do miejsca ich utylizacji odbywać się będzie na koszt i środkami transportowymi Wykonawcy. Odbiór odpadów winien odbywać się:
1) dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup,
2) minimum jeden raz na dwa tygodnie w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Rehabilitacyjnym w Pokoju
9. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia (formularz cenowy) harmonogramu odbioru odpadów dla wszystkich lokalizacji objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram winien zawierać informacje o dniach tygodnia, w których przewidziane będą odbiory odpadów – zgodnie z częstotliwością wskazaną w ust. 8.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzić szczegółową rejestrację przewożonych odpadów medycznych i potwierdzać przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadu wygenerowanej przez Zamawiającego w systemie BDO, z wyszczególnianiem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ilości (w kg).
12. Pojazdy Wykonawcy winny spełniać wymogi ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 154, 875) oraz europejskiej umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych ADR,
13. Kierowcy Wykonawcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu towarów niebezpiecznych.
14. Wykonawca zapewnia realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) w tym art. 20 ust. 2 i 6, który zobowiązuje przyszłego posiadacza do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego na obszarze województwa opolskiego lub poza województwem, jednakże w możliwie jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 z późn. zm.) i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami ww. ustaw.
15. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania norm środowiskowych, a w szczególności do:
a) zapoznania się pracowników Wykonawcy z wymogami ochrony środowiska, jakie obowiązują na terenie SCM Sp. z o. o. w Kup,
b) organizowania pracy na terenie SCM Sp. z o. o. w Kup zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska,
c) realizacji zadania w sposób najmniej uciążliwy dla środowiska w tym: racjonalnego korzystania z wody, energii elektrycznej, zapobiegania zanieczyszczeniom oraz ochrony terenów zielonych,
d) stałego utrzymywania wysokich standardów czystości w miejscach pracy, które należy uprzątnąć po dokonaniu odbioru odpadów,
e) stosowania sprzętu sprawnego technicznie oraz spełniającego wymogi ochrony środowiska,
f) zachowania szczególnych środków ostrożności oraz czystości w czasie transportu materiałów lub odpadów na drogach transportowych,
g) wyznaczenia osoby uprawnionej do podejmowania decyzji dotyczących realizacji umowy
w zakresie stosowania przepisów środowiskowych,
h) unieszkodliwiania odpadów w spalarni, spełniającej wszelkie wymogi ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy utrzymywać spalarnię w eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 185296,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług odbioru i transportu odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania.
2. Miejsce wytwarzania odpadów:
1) Obiekt nr 1: Szpital Pulmonologiczno-Reumatologiczny w Kup ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup
3. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. 400 kg rocznie.
4. Określone ilości odpadów są orientacyjne i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie realizacji umowy.
5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za rzeczywiste ilości odebranych odpadów.
6. Kody i rodzaje odpadów wytwarzanych przez Zamawiającego wg grup ustalonych w Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 3 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2020 r. poz. 10)- Przedmiotem zamówienia jest:
Kod Rodzaje odpadów Orientacyjna ilość
07 01 09 Zużyte sorbenty i osady pofiltracyjne zawierające związki chlorowców 400
7. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie ilości odebranych odpadów mierzonych w kg bez względu na rodzaj odpadów. Ważenie odpadów będzie odbywać się każdorazowo w workach, na wadze umiejscowionej w magazynie składowania odpadów w obecności pracownika Zamawiającego.
8. Rozliczenie prowadzone będzie w cyklach miesięcznych. Transport odpadów ze Szpitala w Kup oraz ze Szpitala w Pokoju do miejsca ich utylizacji odbywać się będzie na koszt i środkami transportowymi Wykonawcy. Odbiór odpadów winien odbywać się:
1) dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Pulmonologiczno-Reumatologicznym w Kup,
2) minimum jeden raz na dwa tygodnie w godzinach od 7:00 do 14:00 z punktu odbioru odpadów w Szpitalu Rehabilitacyjnym w Pokoju
9. Wykonawca zobowiązany jest do załadunku odpadów.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia (formularz cenowy) harmonogramu odbioru odpadów dla wszystkich lokalizacji objętych przedmiotem zamówienia. Harmonogram winien zawierać informacje o dniach tygodnia, w których przewidziane będą odbiory odpadów – zgodnie z częstotliwością wskazaną w ust. 8.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzić szczegółową rejestrację przewożonych odpadów medycznych i potwierdzać przyjęcia odpadów w karcie przekazania odpadu wygenerowanej przez Zamawiającego w systemie BDO, z wyszczególnianiem daty odbioru, rodzaju odpadów oraz ilości (w kg).
12. Pojazdy Wykonawcy winny spełniać wymogi ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 154, 875) oraz europejskiej umowy dotyczącej międzynarodowego przewozu towarów niebezpiecznych ADR,
13. Kierowcy Wykonawcy winni posiadać odpowiednie kwalifikacje i zaświadczenia uprawniające do transportu towarów niebezpiecznych.
14. Wykonawca zapewnia realizację umowy z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) w tym art. 20 ust. 2 i 6, który zobowiązuje przyszłego posiadacza do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego na obszarze województwa opolskiego lub poza województwem, jednakże w możliwie jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556 z późn. zm.) i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami ww. ustaw.
15. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania norm środowiskowych, a w szczególności do:
a) zapoznania się pracowników Wykonawcy z wymogami ochrony środowiska, jakie obowiązują na terenie SCM Sp. z o. o. w Kup,
b) organizowania pracy na terenie SCM Sp. z o. o. w Kup zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska,
c) realizacji zadania w sposób najmniej uciążliwy dla środowiska w tym: racjonalnego korzystania z wody, energii elektrycznej, zapobiegania zanieczyszczeniom oraz ochrony terenów zielonych,
d) stałego utrzymywania wysokich standardów czystości w miejscach pracy, które należy uprzątnąć po dokonaniu odbioru odpadów,
e) stosowania sprzętu sprawnego technicznie oraz spełniającego wymogi ochrony środowiska,
f) zachowania szczególnych środków ostrożności oraz czystości w czasie transportu materiałów lub odpadów na drogach transportowych,
g) wyznaczenia osoby uprawnionej do podejmowania decyzji dotyczących realizacji umowy
w zakresie stosowania przepisów środowiskowych,
h) unieszkodliwiania odpadów w spalarni, spełniającej wszelkie wymogi ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy utrzymywać spalarnię w eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

4.5.5.) Wartość części: 2504,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137782,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140978,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137782,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ”ECO-ABC” Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ECO CLEAN ENERGY S. A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130021751

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137782,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-19 do 2025-01-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zakresie części nr 2 - nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.