eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołczygłowy › Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy



Ogłoszenie z dnia 2023-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁCZYGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słupska 56

1.5.2.) Miejscowość: Kołczygłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213231

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/33c70f2e-6034-48e3-9aae-eafd256cd03e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9586cf3b-87af-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023640/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy wiejskiej Kołczygłowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2093267,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Modernizacja przepompowni ścieków w miejscowości Darżkowo, Barnowiec, Jezierze, Radusz, Kołczygłówki oraz oczyszczalni ścieków w miejscowości Łubno
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 1 jest realizacja następujących robót budowlanych:
1) kompleksowa modernizacją przepompowni ścieków: PS Darżkowo, PS Barnowiec, PS1 i PS2 Jezierze, PS1 Radusz, PS1, PS2, PS3 i PS4 Kołczygłówki. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:
a) demontaż istniejącego układu technologicznego oraz elektrycznego przepompowni ścieków;
b) demontaż ogrodzenia oraz nawierzchni utwardzonych na terenie przepompowni ścieków;
c) montaż kompletnego układu technologicznego wraz z pompami zatapialnymi stanowiącymi wyposażenie przepompowni ścieków;
d) montaż rozdzielnic elektrycznych wraz z systemem automatyki i telemetrii na terenie przepompowni ścieków;
e) montaż kontenerowej instalacji technologicznej do przedmuchu systemu tłocznego o mocy do 6 kW (PS Barnowiec);
f) wykonanie utwardzenia terenu o nawierzchni z kostki betonowej;
g) wykonanie ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym wraz z bramą bądź furtką;
h) dostawę wyposażenia do obsługi instalacji kanalizacyjnej obejmującej m.in. zespół prądotwórczy, kamerę inspekcyjną, korki kanalizacyjne, zadymiarkę kanałową, lokalizator oraz chwytak i wybierak kanalizacyjny;
i) wdrożenie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy przepompowni ścieków w systemie SCADA.
2) modernizacja oczyszczalni ścieków Łubno. Zakres robót budowlanych obejmować będzie:
a) demontaż istniejącego układu technologicznego oraz elektrycznego;
b) demontaż ogrodzenia, bramy oraz słupów oświetleniowych;
c) montaż studni betonowej wraz z przepływomierzem elektromagnetycznym do pomiaru ilości ścieków oczyszczonych;
d) montaż kompletnego układu technologicznego wraz z pompami zatapialnymi oraz dmuchawami membranowymi;
e) montaż kabli i rozdzielnicy elektrycznej wraz z systemem automatyki i telemetrii;
f) wymianę rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone do rzeki;
g) montaż ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym wraz z bramą i furtką;
h) montaż słupów i opraw oświetleniowych;
i) wdrożenie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy oczyszczalni ścieków w systemie SCADA.
3) Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, obsługa geodezyjna, pomiary elektryczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji i bhp.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1A do SWZ – Dokumentacja projektowa, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 2A do SWZ oraz w Załączniku nr 3A do SWZ - Przedmiar robót.
5) Roboty budowlane powinny zostać zorganizowane w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwanie ciągłość pracy poszczególnych przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków w msc. Łubno.
6) Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1A do SWZ oraz STWiORE stanowiącej załącznik nr 2A do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1A do SWZ lub STWiORE stanowiącej załącznik nr 2A do SWZ.
2. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/7338/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Części nr 1 okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla Części nr 1 stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Rozwiązania równoważne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
b) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu dla Części nr 1 polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.): roboty ziemne, roboty technologiczne, wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych, wykonanie robót wykończeniowych, prace porządkowe, dozór placu budowy.
7. Wymóg powyższy nie dotyczy osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) tj. kierownicy robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1628926,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej w miejscowości Kołczygłowy oraz remont sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wierszyno
1. Przedmiotem zamówienia dla Części nr 2 jest realizacja następujących robót budowlanych:
1) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej (metodą przewiertu sterowanego oraz metodą wykopu otwartego) w miejscowości Kołczygłowy na ul. Kościuszki i Piłsudskiego z rur PE 100 RC Ø 90 x 5,4 mm PN10 SDR17 o długości 311 mb (odcinek od W2 do W4 na podstawie projektu budowlanego będącego załącznikiem do zgłoszenia nr AB-IE-K.6743.1.2.2021 z dnia 19.03.2021 roku oraz odcinek od HP2 do HP3 i od HP4 do HP5 na podstawie projektu budowlanego będącego załącznikiem do zgłoszenia nr AB-IE-K.6743.1.8.2020 z dnia 29.10.2020 roku) wraz z uzbrojeniem tj. hydranty, zasuwy, oznakowanie trasy wodociągu;
2) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej (metodą wykopu otwartego) w miejscowości Kołczygłowy na ul. Słowackiego z rur PE 100 RC Ø 110 x 6,6 mm PN10 SDR17 o długości 313 mb wraz z uzbrojeniem tj. hydranty, zasuwy, oznakowanie trasy wodociągu;
3) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Kołczygłowy na ul. Kościuszki i Piłsudskiego z rur PCV Ø 200 x 5,9 mm SN8 o długości 255 mb (odcinek od S3 do Si2 na podstawie projektu budowlanego będącego załącznikiem do zgłoszenia nr AB-IE-K.6743.1.2.2021 z dnia 19.03.2021 roku oraz odcinek od S5 do S8 i od S12 do S15 na podstawie projektu budowlanego będącego załącznikiem do zgłoszenia nr AB-IE-K.6743.1.8.2020 z dnia 29.10.2020 roku) wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. studzienki kanalizacyjne PVC i betonowe;
4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Kołczygłowy na ul. Słowackiego z rur PCV Ø 200 x 5,9 mm SN8 o długości 276 mb wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. studzienki kanalizacyjne PVC;
5) remont sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierszyno z rur PCV Ø 160 x 4,7 mm SN8 o długości 621 mb wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. studzienki kanalizacyjne PVC.
6) Do zadań Wykonawcy należy także obsługa geodezyjna, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz sporządzenie instrukcji eksploatacji i bhp.
7) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 1B do SWZ – Dokumentacja projektowa, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Załącznik nr 2B do SWZ oraz w Załączniku nr 3B do SWZ - Przedmiar robót.
8) Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1B do SWZ oraz STWiORE stanowiącej załącznik nr 2B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1B do SWZ lub STWiORE stanowiącej załącznik nr 2B do SWZ.
2. Zamawiający realizuje przedmiotową inwestycję na podstawie:
1) Wstępnej Promesy Nr Edycja2/2021/7338/PolskiLad dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
3. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Części nr 2 okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji dla Części nr 2 stanowić będzie kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia znajdują się w Rozdziale nr 19.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikające z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Rozwiązania równoważne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów.
b) W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach do SWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy użytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równoważne".
c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób wykonujących czynności w zamówieniu dla Części nr 2 polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.): roboty ziemne, wykonanie robót instalacyjnych, wykonanie robót budowlanych, prace porządkowe, dozór placu budowy.
7. Wymóg powyższy nie dotyczy osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) tj. kierownicy robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 464341,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2067719,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2067719,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2067719,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "HIRSZ"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190620755

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 9

7.3.4) Miejscowość: Stężyca

7.3.5) Kod pocztowy: 83-322

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2067719,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484498,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484498,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770923205

7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 10

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484498,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.