eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Urszulin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 592 0010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@urszulin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://urszulin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9aa6c7-b473-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.2024.IK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ”Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Urszulinie” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, realizacja zamówienia obejmuje:
1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (wraz z częścią kosztorysową oraz STWIOR/SST i planem BIOZ) wraz z uzyskaniem niezbędnych wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenia robót budowlanych. Wybranie dziennika budowy. Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych;
2) wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, wskazanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (PFU), w tym w szczególności obejmujących:
a) budowę nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 20 m x 40 m o nawierzchni poliuretanowej,
b) budowę zadaszenia łukowego o stałej konstrukcji w formie dźwigarów z drewna klejonego, posadowionych na stropach fundamentowych z pokryciem stanowiącym powłokę membranową,
c) budowę szatni i łącznika stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe pomiędzy istniejącym budyniem szkoły a nowobudowaną halą,
d) urządzenie we wnętrzu hali demontowanej strzelnicy laserowej,
e) budowę niezbędnej infrastruktury technicznej wewnętrznej i zewnętrznej,
f) wykonanie instalacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z założeniami PFU w tym instalacji elektrycznej z oświetleniem hali LED,
g) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy pokrywającej zapotrzebowanie hali,
h) wykonanie instalacji wentylacji,
i) wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń szatni,
j) wykonanie dojść do hali o nawierzchni utwardzonej,
k) zagospodarowanie terenu wokół hali,
l) dostawę i montaż wyposażenia wskazanego w PFU,
m) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
n) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla całości przedmiotowej inwestycji,
o) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i/lub zgłoszenie zakończenia robót zgodnie z rozdziałem 5c ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. 2 lutego 2024 r. do godz. 12:00, wpłynęły 4 oferty:
Numer oferty Wykonawca Cena Brutto Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały Punkty
1. GRIMAR Sp. z o.o.
5 504 250,00 60 miesięcy pkt 98,81
2. 1.Stanko Construction Łukasz Staszczak 2. RSSPORT S.C. ŁUKASZ STASZCZAK WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ 4 366 008,00
60 miesięcy 00,00

3. INTERHALL SP. Z O. O. 6 059 621,67

60 miesięcy pkt 93,42

4. TORAKOL Sp. z o.o.
5 394 657,74 60 miesięcy pkt 100,00

Oferta nr 2 podlega odrzuceniu.
W związku z powyższym najwyżej oceniona została oferta Nr 4 złożona przez TORAKOL Sp. z o.o., z wynagrodzeniem ryczałtowym brutto w kwocie 5 394 657,74 zł, które przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W dniu 2 lutego 2024 roku Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 600 000 zł brutto.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty Nr 4.
Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 PZP w zw. z art. 226 ust.1 pkt.5 PZP Zamawiający, Gmina Urszulin informuję, iż odrzucił ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę 1.Stanko Construction Łukasz Staszczak

Uzasadnienie prawne

Stosownie do art. 226 ust. 1pkt. 5 PZP Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w dokumentach zamówienia określił :
16.1. Na druku oferty Załącznik nr 3 do SWZ należy podać całkowitą cenę ofertową (brutto) obejmującą realizację całego zamówienia w złotych polskich (PLN), wraz z podaniem stawki podatku VAT.
Należy podać osobno cenę za prace projektowe oraz cenę za roboty budowlane.
Uwaga: Cena za prace projektowe nie może przekroczyć 3% łącznej ceny ryczałtowej zamówienia w danej części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w formularzu oferty cenę za prace projektowe wyższą niż 3% łącznej ceny ryczałtowej zamówienia w danej części zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp.
Wykonawca w formularzu ofertowym za prace projektowe podał kwotę wyższą niż 3% wartości zamówienia. W związku powyższym oferta Stanko Construction Łukasz Staszczak podlega odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.