eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin¦WIADCZENIE US£UGI PE£NEJ, CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE RADIA LUBLIN S.A.



Og³oszenie z dnia 2023-02-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI PE£NEJ, CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE RADIA LUBLIN S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Polskie Radio - Regionalna Rozg³o¶nia w Lublinie "Radio Lublin" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430368738

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Obroñców Pokoju 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 815364200

1.5.8.) Numer faksu: +48 815328728

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@radiolublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radio.lublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Media publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UGI PE£NEJ, CA£ODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE RADIA LUBLIN S.A.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-21b76a5d-ae92-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00099388

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://radio-lublin.logintrade.net

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://radio-lublin.logintrade.net/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 4) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. z 2020, poz. 344), tj.: elektronicznej Platformy Przetargowej Radia Lublin S.A. dostêpnej pod adresem: https://radio-lublin.logintrade.net (dalej zwan±: „Platform±”), jak równie¿ poprzez stronê internetow± Zamawiaj±cego wskazan± w ust. 1 pkt 5 SWZ, w zak³adce „BIP” → Zamówienia publiczne → Zamówienia o warto¶ci równej lub powy¿ej 130 tys. z³ netto. Niniejsze postêpowanie znajduje siê w zamieszczonym na Platformie wykazie postêpowañ prowadzonych przez Zamawiaj±cego.
Do po³±czenia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
2) U¿ytkowanie Platformy jest bezp³atne.
3) Przegl±danie postêpowañ, pobieranie dokumentów, sk³adanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adanie ofert nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie.
4) Zamawiaj±cy informujê, ¿e wszelkie pisma (dot. wyja¶nieñ tre¶ci SWZ, modyfikacji tre¶ci SWZ, wezwania do uzupe³nienia, dokonania poprawy omy³ek, wyboru oferty najkorzystniejszej, przed³u¿enia terminu sk³adania ofert i inne wymagane ustaw±) bêd± kierowane do Wykonawców poprzez Platformê.
5) W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy zaleca rejestracjê oraz logowanie co najmniej przy sk³adaniu oferty, wyja¶nieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
6) Rejestracja i logowanie s± bezp³atne. Rejestruj±c siê albo loguj±c Wykonawcy, akceptuj± warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie: https://radio-lublin.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
7) Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzêtowo – techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy, szczegó³owy sposób sk³adnia, zmiany i wycofania ofert, przekazywania o¶wiadczeñ, dokumentów zosta³y okre¶lone w „Instrukcji korzystania z Platformy Przetargowej Radia Lublin S.A.”, stanowi±cej Za³±cznik Nr 12 do SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e bêdziemy przetwarzaæ Pana/Pani dane osobowe wed³ug poni¿szych zasad.
a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych bêdzie Polskie Radio – Regionalna Rozg³o¶nia w Lublinie „Radio Lublin” S.A. kontakt z administratorem danych osobowych mo¿liwy jest w formie:
 pisemnej na adres: ul. Obroñców Pokoju 2, 20 – 030 Lublin,
 elektronicznej na adres e-mail: iod@radio-lublin.pl
b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych w nastêpuj±cy sposób:
 pisemnie na adres: ul. Obroñców Pokoju 2, 20 – 030 Lublin,
 elektronicznie na adres e-mail: iod@radio-lublin.pl
c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. PZZ.251.3.2023, i nazwie „¦wiadczenie us³ugi pe³nej, ca³odobowej ochrony osób i mienia w obiekcie Radia Lublin S.A.” prowadzonym w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,, a je¿eli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres trwania umowy;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): f) Uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
 posiada Pani/Pan:
 na podstawi art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz jego za³±czników;
 na podstawie art.18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pastwa cz³onkowskiego;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony danych Osobowych, gdy uzna pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje pani/Panu:
 w zawi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstawa prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZZ.251.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony osób i mienia w formie sta³ej bezpo¶redniej ochrony fizycznej oraz sta³ego dozoru sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych oraz w systemie telewizji przemys³owej, ¶wiadczona w systemie zmianowym, ca³odobowym, realizowana przez specjalistyczn± uzbrojon± formacjê ochronn± (SUFO) w obiekcie Polskiego Radia – Regionalnej Rozg³o¶ni w Lublinie „Radio Lublin” S.A.
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

79992000-4 - Us³ugi recepcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-04-01 do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostan± z³o¿one przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiaj±cego z przedmiotowego postêpowania;
b) nie zostan± odrzucone przez Zamawiaj±cego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji Grupy Interwencyjnej (GI)

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba patroli prewencyjnych GI w czasie zmiany nocnej (PP)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów – warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 250 000,00 PLN*;
* W przypadku, gdy w Wykonawca poda kwoty w walucie innej ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania przez Wykonawcê warunku, o którym mowa w niniejszej literze, Zamawiaj±cy przyjmie warto¶æ w PLN wg kursu ¶redniego NBP (tabela A) z dnia publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (a je¿eli w dniu publikacji og³oszenia nie zostanie opublikowany przez NBP ¶redni kurs walut, wówczas Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu tabeli kursów opublikowanej przez NBP).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej -
a) warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na bezpo¶redniej fizycznej ochronie osób i mienia jako g³ówny Wykonawca, o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia, tj. ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 tys. z³ brutto i polegaj±ce na wykonywaniu us³ugi ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej (urzêdy, banki, itp.) wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy na dzieñ sk³adania ofert zaawansowanie w wykonywaniu przedmiotowych us³ug wynosiæ bêdzie ³±cznie co najmniej 100 tys. z³ brutto.
UWAGA:
Przez dwie us³ugi Zamawiaj±cy rozumie us³ugi ¶wiadczone w ramach 2 odrêbnych umów.
b) warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które zamierza skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ugi bezpo¶redniej fizycznej ochrony, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien w szczególno¶ci wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
 minimum 8 osobami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony o której mowa w art. 26 i 27 (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) oraz posiadaj±cymi pozwolenie na broñ paln±, a w tym 4 osobami posiadaj±cymi co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej (dowódcy zmian);
 minimum 1 osob± przewidzian± do sprawowania nadzoru/kontroli nad pracownikami/wspó³pracownikami ochrony z ramienia Wykonawcy wpisan± na listê kwalifikowanych pracowników.
* UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jego spe³nienie wyka¿e jeden z cz³onków konsorcjum, kilku lub wszyscy wspólnie .

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej– wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie Zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, przedmiotowy dokument sk³ada osobno ka¿dy Wykonawca.
 informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 jak równie¿ art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a i b oraz ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp – sporz±dzon± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
 za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
 odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:  kopiê aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1995); dokumentu potwierdzaj±cego ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ warto¶æ okre¶lon± w pkt. ust. 16 pkt 3 SWZ.
 o¶wiadczenia o kontynuacji ubezpieczenia przez ca³y okres realizacji zamówienia (Zamawiaj±cy nie okre¶la wzoru przedmiotowego o¶wiadczenia pozostawiaj±c w tym wzglêdzie swobodê Wykonawcy).
 wykaz co najmniej dwóch us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±cych na bezpo¶redniej fizycznej ochronie osób i mienia jako g³ówny Wykonawca, o zakresie i charakterze zbli¿onym do przedmiotu zamówienia, tj. ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 tys. z³ brutto i polegaj±cych na wykonywaniu us³ugi ochrony osób i mienia w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej (urzêdy, banki, itp.) wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy na dzieñ sk³adania ofert zaawansowanie w wykonywaniu przedmiotowych us³ug wynosiæ bêdzie ³±cznie co najmniej 100 tys. z³ brutto.
Wzór wykazu wykonanych us³ug okre¶la Za³±cznik Nr 10 do SWZ.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych przez Wykonawców informacji.
Obowi±zek wskazania przez Wykonawcê w wykazie oraz z³o¿enia dowodów dotyczy tylko us³ug, które odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w ust. 16 pkt 4 lit. a) SWZ.
 wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i które zamierza skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi bezpo¶redniej fizycznej ochrony, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca winien w szczególno¶ci wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
 minimum 8 osobami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony o której mowa w art. 26 i 27 (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) oraz posiadaj±cymi pozwolenie na broñ paln±, a w tym 4 osobami posiadaj±cymi co najmniej dwuletnie do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej (dowódcy zmian);
 minimum 1 osob± przewidzian± do sprawowania nadzoru/kontroli nad pracownikami/wspó³pracownikami ochrony z ramienia Wykonawcy wpisan± na listê kwalifikowanych pracowników.
Wzór wykazu osób okre¶la Za³±cznik Nr 13 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Przez ofertê rozumie siê prawid³owo wype³nione przez Wykonawcê:
a) Formularz oferty wed³ug wzoru okre¶lonego tre¶ci± Za³±cznika Nr 3 do SWZ oraz nastêpuj±ce dokumenty, które Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adania ofert:
 Formularz cenowy, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ
 pe³nomocnictwo – je¿eli dotyczy;
 zobowi±zanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów – wed³ug wzoru okre¶lonego tre¶ci± Za³±cznika Nr 8 do SWZ - je¿eli dotyczy.
2) Wykaz o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert± w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postepowaniu:
Do oferty Wykonawca do³±cza:
a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ – orygina³ dokumentu;
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ – orygina³ dokumentu.
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (o¶wiadczenie dot. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy) – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 11 do SWZ – orygina³ dokumentu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wysoko¶æ wadium:
Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 PLN (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy 00/100 z³).
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w formie i w sposób, jak okre¶lono poni¿ej w pkt. 2 i 3 oraz utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysoko¶ci i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie odrzucona w my¶l art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
a) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego:
Bank Pekao S.A. nr 42 1240 5497 1111 0000 5011 8205 - z dopiskiem „Wadium – ochrona obiektu Radia Lublin S.A. PZZ.251.3.2023”.
Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu po¶wiadczon± „za zgodno¶æ z orygina³em” przez Wykonawcê sk³adaj±cego ofertê.
7) W przypadku wniesienia wadium w innych dopuszczalnych formach (np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej b±d¼ porêczenia) Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8) Oferta zostanie odrzucona je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
9) Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
10) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty:
a) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ – orygina³ dokumentu;
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ – orygina³ dokumentu;
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owy zakres zmian zosta³ okre¶lony w za³±cznik Nr 2 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy (wzór umowy)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://radio-lublin.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-29

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Zamawiaj±cy, przed z³o¿eniem oferty przewiduje obowi±zek odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej.
a) Termin i zasady udzia³u w wizji lokalnej.
Zamawiaj±cy organizuje wizjê lokaln± z Wykonawcami w dniu 22.02.2023 r.
o godz. 10:00, która rozpocznie siê spotkaniem wszystkich zainteresowanych w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Polskiego Radia – Regionalnej Rozg³o¶ni w Lublinie „Radio Lublin” S.A., 20 – 030 Lublin, ul. Obroñców Pokoju 2 (holl). Celem wizji lokalnej jest zapoznanie Wykonawców z obiektem podlegaj±cym ochronie oraz zakresem obowi±zków wymaganych z uwagi na specyfikê obiektu przedmiotu zamówienia. Ponadto w czasie wizji lokalnej Zamawiaj±cy przewiduje udostêpnienie Wykonawcom dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego jak równie¿ wyja¶nienie tre¶ci SWZ w my¶l art. 285 Pzp.
W celu uczestniczenia w wizji lokalnej nale¿y zg³osiæ siê, co najmniej 15 minut przed wyznaczonym terminem w holu Radia Lublin S.A.
b) Zainteresowani Wykonawcy winni zg³osiæ chêæ odbycia wizji lokalnej za po¶rednictwem Platformy przetargowej Radia Lublin S.A. i formularza „Komunikacja” do dnia: 21.02.2023 r. do godz. 14:00.
2) Uwaga: W niniejszym postêpowaniu udzia³ w wizji lokalnej jest obowi±zkowy dla Wykonawców. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, odrzuceniu bêd± podlegaæ oferty, które zosta³y z³o¿one bez odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcê.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.