eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Dostawa wraz z montażem urządzeń grzewczych w ramach Programu STOP SMOG współfinansowanego ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa wraz z montażem urządzeń grzewczych w ramach Programu STOP SMOG współfinansowanego ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c2bbf23-4e18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem urządzeń grzewczych w ramach Programu STOP SMOG współfinansowanego ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c2bbf23-4e18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059642/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiany urządzeń grzewczych wraz z instalacją pompy ciepła wraz z wykonaniem instalacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2023.IW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana urządzeń grzewczych, na piece gazowe, piece na pellet oraz pompę ciepła na terenie Gminy Raszyn. Przedmiotowy zakres realizowany będzie w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne – etap 2”
W ramach zamówienia Zamawiający przewidział następujący zakres:
• 11 szt. kotłów do ogrzewania budynków w budynkach mieszkalnych wraz z osprzętem, w tym:
1) demontaż istniejących pieców centralnego ogrzewania
2) dostawę 11 kotłów gazowych z możliwością zasilania CWU:
 5szt. o mocy grzewczej min. 10 kW
 1 szt. o mocy grzewczej min. 18 kW
 1 szt. o mocy grzewczej min. 19 kW,
 1 szt. o mocy grzewczej min. 20 kW,
 1 szt. o mocy grzewczej min. 21 kW,
 1 szt. o mocy grzewczej min. 26 kW,
 1 szt. o mocy grzewczej min. 36 kW,
• dostawę 4 kotły na biomasę (pellet) z możliwością zasilania CWU
 4 szt. o mocy grzewczej min. 10 kW,
1) wykonanie montażu czopucha do komina,
2) zamontowanie zabezpieczeń instalacji,
3) wykonanie podłączenia kotła do instalacji centralnego ogrzewania,
4) wykonanie podłączenia kotła do instalacji c. w. u,
5) wykonanie montażu pomp obiegowych,
6) wykonanie montażu układu sterująco-regulującego,
7) wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji kotłowni,
8) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji,
9) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji zamontowanego kotła wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do modernizacji instalacji co i wymiany grzejników. Przewidywana ilość grzejników do wymiany 67 szt.
UWAGA!
Naczynie wzbiorcze systemu otwartego o pojemności wynikającej z wielkości c.o. czy naczynia zamkniętego wraz z osprzętem, leży w gestii Użytkownika. Inwestycja realizowana jest poza obszarami objętymi nadzorem/ochroną konserwatorską. Powierzchnia użytkowa ogrzewania obiektów w których będzie realizowany przedmiot zamówienia wynosi ok. 2054,50 m2. Wszystkie obiekty przewidziane do realizacji inwestycji posiadają przyłącze, lub możliwość przyłączenia do sieci gazowej.
Instalacja elektryczna (gniazdko z uziemieniem zabezpieczone zg. z przepisami) powinna być dostosowywana do przepisów na koszt właściciela. W przypadku montażu wkładów kominowych jednościennych jego koszt winien zostać uwzględniony w ofercie wykonawcy.
• wykonanie instalacji 1 pompy ciepła w budynku mieszkalnym, w tym:
1) wykonanie instalacji 1 szt. pompy ciepła o minimalnej mocy cieplnej 18 kW montowanej w budynku mieszkalnym osób fizycznych,
2) montaż kanałów powietrznych,
3) podłączenie podgrzewacza c.w.u. (pompy ciepła) do istniejącej instalacji c.w.u., cyrkulacji c.w.u. i z.w.,
4) montaż armatury, urządzeń i pozostałych elementów wg schematu technologicznego,
5) instalacja układu sterującego,
6) wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji,
7) napełnienie instalacji,
8) uruchomienie instalacji,
9) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych pomp ciepła do c.w.u. wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom,
10) uzupełnienie i uszczelnienie ubytków po przejściach przewodów, wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej c.o. i elektrycznych niezbędnych do połączenia z projektowanym systemem.

Zamówienie jest realizowane w ramach Programu STOP SMOG współfinansowanego ze środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386931,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386931,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ergo Ekologia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100689671

7.3.3) Ulica: K. Gierdziejewskiego 7 lok. 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386931,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.