eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d2bdf28-9023-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Wykonywanie wycen nieruchomości w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00018175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 357723,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości lokalowych w podanych poniżej ilościach w tym:
a. Wycena lokalu mieszkalnego w budynku wielomieszkaniowym 438 szt.
b. Wycena lokalu mieszkalnego w domu jednorodzinnym (dwulokalowym) 1 szt.
c. Wycena lokalu niemieszkalnego 12 szt.
d. Wycena lokalu użytkowego 9 szt.
e. Wycena lokalu garażowego 44 szt.
f. Inwentaryzacja lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi położonymi w budynku 25 szt.
g. Inwentaryzacja pomieszczeń przynależnych do lokalu, położonych w granicach jednej nieruchomości poza budynkiem 5 szt.
h. Rzut kondygnacji z zaznaczonym lokalem lub pomieszczeniem przynależnym 259 szt.
i. Rzut kondygnacji piwnic z zaznaczeniem wszystkich piwnic 20 szt.

Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8a)
b) projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 9a)

Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego ofertę wybrano winien przedłożyć dokumenty (opłacona polisa) potwierdzające, że jest ubezpieczony na sumę gwarancyjną
- na I zadanie - w wysokości min. 50.000 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 142276,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - wycena nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych
w podanych poniżej ilościach w tym:
a. Wycena nieruchomości gruntowej w celu nabywania, zbywania nieruchomości, regulacji stanów prawnych, zniesienia współwłasności, ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, użytkowania w tym:
- o powierzchni do 5000 m2 68 nieruchomości
- o powierzchni powyżej 5000 m2 13 nieruchomości
b. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej lub zabudowanej w celu jej sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego 6 nieruchomości
c. Wycena nieruchomości gruntowej w celu zbycia nieruchomości na
poprawę warunków zagospodarowania 61 nieruchomości
d. Wycena nieruchomości gruntowej w celu negocjacji odszkodowania za grunty pod drogami publicznymi 17 nieruchomości
e. Wycena nieruchomości gruntowej zabudowanej drogą w celu nabycia w trybie cywilnoprawnym (nakłady Miasta Katowice nie podlegają wycenie) 25 nieruchomości
f. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej lub zabudowanej (bez składnika budowlanego) w celu ujawnienia w ewidencji środków trwałych gruntu 4 nieruchomości
g. Wycena budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z klasyfikacją środków trwałych w celu ujawnienia w ewidencji środków trwałych 4 nieruchomości
h. Wycena nieruchomości zabudowanej domem jednorodzinnym w tym stanowiącej 1 lokal mieszkalny 22 nieruchomości
i. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi 10 nieruchomości
j. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami przemysłowymi, handlowymi, usługowymi, gospodarczymi, garażowymi 13 nieruchomości
k. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami użyteczności publicznej 5 nieruchomości
l. Wycena nieruchomości zabudowanej budowlą 3 nieruchomości
m. Inwentaryzacja budynków o łącznej powierzchni użytkowej:
- do 30 m2 15 inwentaryzacji
- od 31 m2 do 300m2 25 inwentaryzacji
- od 301 m2 do 1500 m2 8 inwentaryzacji
- powyżej 1500m2 4 inwentaryzacje
n. Inwentaryzacja budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2 inwentaryzacje
o. Wycena nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogę w ramach realizowanej inwestycji drogowej:
- wycena nieruchomości gruntowej 60 wycen
- dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika roślinnego 11 wycen
- dodatkowe określenie wartości rynkowej składnika budowlanego 11 wycen
- wycena nieruchomości związanej z gospodarką leśną 10 wycen
- wycena nieruchomości zabudowanej 1 wycena
p. Wycena nieruchomości gruntowej w celu ustalenia odszkodowania w związku z pozostawieniem na jej terenie nakładów w postaci infrastruktury technicznej 1 wycena
q. Wycena nieruchomości zabudowanej garażem (pojedynczy garaż na wydzielonej działce) 16 wycen
r. Wycena określająca wysokość jednorazowego / rocznego wynagrodzenia za ustanowienie służebności przesyłu 63 wyceny
s. Wycena określająca wysokość jednorazowego / rocznego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowej polegającej na:
- prawie przechodu i przejazdu 20 wycen
- dostępie do urządzeń infrastruktury technicznej 16 wycen
- trwałym zajęciu terenu pod docieplenie budynku 5 wycen

Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8b)
b) projektowane postanowienia umowne (załącznik nr 9b)
Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji umowy Wykonawca posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego ofertę wybrano winien przedłożyć dokumenty (opłacona polisa) potwierdzające, że jest ubezpieczony na sumę gwarancyjną
- na II zadanie - w wysokości min. 100.000 PLN

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 215447,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241068,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241068,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241068,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Geodezyjne GRADUS 1 Wojciech Dziemba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-290-66-23

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 48

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-506

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241068,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.