eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Sarbinowie Drugim "



Og³oszenie z dnia 2023-03-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Sarbinowie Drugim ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gnie¼nieñska 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 523023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Sarbinowie Drugim ”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd129438-a145-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00115595

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021413/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Sarbinowie Drugim

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owy opis informacji o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami opisuje Rozdzia³ 5 SWZ. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Dotyczy komunikacji za po¶rednictwem platformazakupowa.pl:
1.1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
1.2 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
1.3 Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
1.4 Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
1.5 Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê
na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
h) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
1.6 Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³owy opis dotycz±cy RODO opisany jest w Rozdziale 2 ust. 2.14 i 2.15 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owy opis dotycz±cy RODO opisany jest w Rozdziale 2 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.1.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Sarbinowie Drugim obejmuj±ca w szczególno¶ci zakres prac:
1).Roboty budowlane:
a) ocieplenie ¶cian zewnêtrznych budynku warstw± styropianu grafitowego gr. 15 i ocieplenie ¶cian piwnic i ¶cian fundamentowych styropianem gr. 12 cm wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy z tynku mineralnego, malowan± w kolorystyce wg projektu, ocieplenie stropodachu styropap± gr.20, wykonanie opaski z kostki brukowej wokó³ budynku;
b) demonta¿ rynien i rur spustowych z ponownym ich monta¿em, demonta¿ obróbek blacharskich z ponownym monta¿em;
c) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (pcv i drewnianej) z wymian± parapetów wewnêtrznych z PCV i zewnêtrznych z blachy ocynkowanej powlekanej ;
d) monta¿ uprzednio zamontowanych kratek wentylacyjnych oraz urz±dzeñ przymocowanych do elewacji ( monta¿ nowych uchwytów do kocowania flag i pokrywy zsypu opa³u);
2).Wymiana istniej±cego centralnego ogrzewania tj.:
a) demonta¿ istniej±cej instalacji centralnego ogrzewania i kot³owni;
b) monta¿ kot³a z automatycznym podajnikiem na ekogroszek o mocy 60 KW 5 generacji i urz±dzeñ technologicznych kot³owni;
c) wymiana grzejników na stalowe dwup³ytowe;
d) monta¿ zaworów termostatycznych, odpowietrzników automatycznych i zaworów zwrotnych i kulowych przelotowych;
e) roboty dodatkowe zwi±zane ze zmian± wielko¶ci kot³a: monta¿ komina stalowego ¶r. 300 mm, demonta¿ kot³a, monta¿ drzwi po¿arowych EI60,
f) monta¿ ruroci±gów i izolacji ruroci±gów;
g) regulacja dzia³ania instalacji;
h) wykonanie robót remontowych kot³owni;
3). Wykonanie instalacji elektrycznej tj.:
a) demonta¿ istniej±cych opraw i ¿arówek;
b) monta¿ instalacji o¶wietlenia;
c) inne roboty elektryczne;
2.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegó³owo w poni¿szych dokumentach:
Za³±cznik nr 1 -Projekt budowlany :
1)Termomodernizacja obiektów szkolnych w gminie Janowiec Wielkopolski, Budynek Szko³y Podstawowej w Sarbinowie Drugim;
Za³±cznik nr 2- Przedmiar robót;
Za³±cznik nr 3- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych tj:
- STWiORB – Bran¿a Budowlana;
- STWiORB- Bran¿a Instalacje Sanitarne;
- STWiORB- Bran¿a Elektryczna;
Za³±czony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i okre¶lenia przedmiotu zamówienia ma pozosta³a dokumentacja projektowa.
3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a wiêc w dokumencie opisuj±cym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszy³o wyra¿enie „lub równowa¿ne”, to Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w ka¿dej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W zwi±zku z powy¿szym nale¿y przyj±æ, ¿e ka¿dej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych wystêpuj±cych w opisie przedmiotu zamówienia towarzysz± wyrazy
„lub równowa¿ne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca, który powo³uje
siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w tych dokumentach, jest obowi±zany udowodniæ, poprzez do³±czenie do oferty stosownych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, ¿e proponowane rozwi±zania w stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia musi byæ zgodna z: dokumentacj± projektow± STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych nale¿y stosowaæ siê do obowi±zuj±cych równowa¿nych warunków technicznych, norm pañstwowych, bran¿owych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót bêdzie siê uwa¿aæ za zakoñczone, je¿eli odbiór nast±pi bez wad, zostan± zakoñczone wszystkie prace wchodz±ce w przedmiot zamówienia;
b) Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci). Wykonawca przeka¿e wymienione w zdaniu wcze¶niejszym dokumenty w dniu zg³oszenia zakoñczenia robót i oka¿e na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) Wykonawca jest zobowi±zany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowi±zuj± w zwi±zku z wykonaniem prac objêtych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowieñ na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zak³ada siê, i¿ Wykonawca dog³êbnie zaznajomi³ siê z tre¶ci± i wymaganiami tych norm;
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizacjê lub przekazanie do utylizacji materia³ów pochodz±cych z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materia³ów lub odpadów;
4.Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy uwzglêdni³ oraz wymaga aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, w szczególno¶ci zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepe³nosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z pó¼n. zm.).
5.Wykonawca realizuj±c zamówienie mo¿e powierzyæ Podwykonawcom czê¶æ zamówienia, za zgod± Zamawiaj±cego.
5.1.Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.
5.2.Zamawiaj±cy ¿±da, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile s± ju¿ znane, poda³ nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób
do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przeka¿e informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê us³ugi.
5.3.Je¿eli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³a³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia
je w stopniu nie mniejszym ni¿ Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5.4.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, przy akceptacji Zamawiaj±cego mo¿e:
1) wskazaæ inny zakres podwykonawstwa ni¿ przedstawi³ w ofercie, je¿eli jest to uzasadnione wzglêdami organizacyjnymi, technicznymi nale¿ytego wykonania zamówienia;
2) zrezygnowaæ z podwykonawstwa;
3) zmieniæ Podwykonawcê.
5.5. Wykonawca zobowi±zany jest, w terminie nie pó¼niej ni¿ 7 dni, przed planowan± zmian± o której mowa w Rozdziale 24 ust.24. 4 i 24.5 SWZ powiadomiæ Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegó³owy opis oceny ofert opisuje Rozdzia³ 13 SW- Opis Kryteriów oceny ofert wraz z podaniem tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci i rêkojmi (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
- nie podlegaj± wykluczeniu oraz
- spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 112 ust.2 ustawy Pzp, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
a)DO¦WIADCZENIE ZAWODOWE
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy wykazali, ¿e wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie co najmniej:
aa) 1 roboty wykonanej w zakresie termomodernizacji budynku – docieplenia p³ytami styropianowymi ¶cian budynku ³±cznie z wypraw± elewacyjn± o powierzchni co najmniej 300 m2 ;
ab) 1 roboty wykonanej w zakresie wykonania lub/i wymiany instalacji centralnego ogrzewania ³±cznie z instalacj± kot³a CO z automatycznym podajnikiem na ekogroszek o nominalnej mocy
co najmniej 50 kW ;
z podaniem rodzaju i zakresu robót, dok³adnej warto¶ci, powierzchni, daty, miejsca wykonania podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane.
Wraz z za³±czeniem dowodów czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie w szczególno¶ci informacji o tym czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone w terminie.

Dowodami s±: po¶wiadczenie, referencje inne dokumenty – je¿eli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia. W przypadku gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów o których mowa
w zdaniu wcze¶niejszym.
b)DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e osoby skierowane do realizacji zamówienia odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadaj± do¶wiadczenie oraz wymagane obowi±zuj±cymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym:
- kierownik budowy- posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w kierowaniu robotami budowlanymi (liczonego od dnia uzyskania uprawnieñ) i legitymuj±cy siê uprawnieniami
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2021 r. poz.2351 tj.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ).
- kierownik robót- posiadaj±cy do¶wiadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w kierowaniu robotami budowlanymi ( liczonego od dnia uzyskania uprawnieñ) i legitymuj±cy siê uprawnieniami
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 tj.) i rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ).
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymagania w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych stosownie do art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz.2351 tj.)i przepisów wykonawczych- dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646 tj.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Wykonawca do oferty sporz±dzonej wed³ug Formularza nr 1 do³±cza :
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w którym zawarte informacje stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu – Formularz nr 2 do SWZ;
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu– do³±cza do oferty zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug Formularza nr 3 – je¶li dotyczy;
3) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby – dla ka¿dego z tych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u – wed³ug Formularza nr 2;
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie – o¶wiadczenie o którym mowa pod punktem nr 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia – Formularz nr 2; O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
5) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¶li dotyczy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które czynno¶ci wykonaj± poszczególni Wykonawcy-Formularz nr 6 do SWZ -je¿eli dotyczy;
2 .O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ sk³adania, chyba ¿e zamawiaj±cy jest
w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
zamówienia zamawiaj±cy ¿±da:
a) Na podstawie § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415) (dalej Rozporz±dzenie w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych), zamawiaj±cy ¿±da o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 17 ust.17.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi Formularz nr 7 do SWZ.
3. Zamawiaj±cy ocenia, czy podjête przez wykonawcê czynno¶ci, s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu wykonawcy. Je¿eli podjête przez Wykonawcê czynno¶ci, nie s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci, zamawiaj±cy wyklucza Wykonawcê.
4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ
i aktualno¶æ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
Wykonawca do oferty sporz±dzonej wed³ug Formularza nr 1 do³±cza :
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w którym zawarte informacje stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu – Formularz nr 2 do SWZ;
2) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu– do³±cza do oferty zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug Formularza nr 3 – je¶li dotyczy;
3) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania dla nich braku podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby – dla ka¿dego z tych podmiotów zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u – wed³ug Formularza nr 2;
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie – o¶wiadczenie o którym mowa pod punktem nr 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia – Formularz nr 2; O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
5) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¶li dotyczy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które czynno¶ci wykonaj± poszczególni Wykonawcy-Formularz nr 6 do SWZ -je¿eli dotyczy;
2. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez Wykonawcê na ¿±danie Zamawiaj±cego:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ustawy Pzp wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ sk³adania, chyba ¿e zamawiaj±cy jest w posiadaniu lub ma dostêp do tych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci technicznych lub zawodowych zamawiaj±cy ¿±da:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty - wed³ug Formularza nr 4;
b)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wed³ug Formularza nr 5.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Szczegó³owy opis wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów zawarty jest w Rozdziale 17 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo z
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy
z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Dokumenty lub o¶wiadczenia , sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonych w postaci papierowej, w³asnorêcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
5. Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot
na którego zdolno¶ciach lub sytuacjach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy
siê o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów lub o¶wiadczeñ, które ka¿dego z nich dotycz±.
6. W przypadku, gdy z³o¿ona kopia dokumentu lub o¶wiadczenia, jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶æ co do jej prawdziwo¶ci, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1.Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wyp³acona zgodnie z warunkami wyp³at dofinansowania z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysoko¶ci wynikaj±cej z zapisów w/w Programu,
ale nie mniejszej ni¿ 2% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 8 ust. 1 umowy nale¿nego Wykonawcy. Zgodnie z wstêpn± promes± dotycz±c± finansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Funduszu Polski £ad-Program Inwestycji Strategicznych, w którym procentowy udzia³ w³asny wnioskodawcy dla inwestycji wynosi 2%.
2.Wyp³ata zaliczki nast±pi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nie pó¼niej ni¿ w terminie 30 dni po otrzymaniu w³a¶ciwie wystawionej faktury zaliczkowej. Faktura mo¿e zostaæ wystawiona po podpisaniu umowy.
3. Pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia zostanie wyp³acona po zakoñczeniu realizacji zamówienia.
Zap³acona zaliczka zostanie zaliczona, po wykonaniu ca³o¶ci zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy stanowi±cym Formularz nr 8 do SWZ tj.:
1) zmiany wynagrodzenia w wyniku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT, w czê¶ci obejmuj±cej wynagrodzenie brutto za wykonanie przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowi±zywania nowej stawki podatku, bez zmiany warto¶ci netto wynagrodzenia, z zastrze¿eniem postanowieñ przepisów wprowadzaj±cych now± stawkê podatku;
2) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, co zostanie stwierdzone protoko³em konieczno¶ci spisanym przez strony i spowoduje pomniejszenie nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia okre¶lonego w § 8 ust. 1 umowy, przy zastosowaniu cen jednostkowych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;
3) je¿eli wyst±pi konieczno¶æ zmiany zakresu rzeczowego umowy lub wykonania prac dodatkowych, zamiennych lub nieprzewidzianych o których mowa w § 14 lub uwzglêdnienia wp³ywu innych przedsiêwziêæ i dzia³añ powi±zanych z przedmiotem umowy, które bêdzie mia³o istotny wp³yw na u¿ytkowanie i spowoduje zmiany okre¶lonego wynagrodzenia okre¶lonego w & 8 ust. 1 niniejszej umowy przy zastosowaniu cen jednostkowych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy;
4) zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy mo¿e nast±piæ tylko do terminu gwarantuj±cego otrzymanie przez Zamawiaj±cego dofinansowania tj. z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych w poni¿szych okoliczno¶ciach:
a) wyst±pi konieczno¶æ zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub nieprzewidzianych o których mowa w § 14 lub uwzglêdnienia wp³ywu innych przedsiêwziêæ i dzia³añ powi±zanych z przedmiotem umowy, które bêdzie mia³o istotny wp³yw na termin zakoñczenia zadania, wyd³u¿enie czasu trwania umowy bêdzie równowa¿ne z czasem trwania jej wstrzymania;
b) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci usuniêcia b³êdów, wad lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub wykonania dokumentacji zamiennej, której wykonanie bêdzie mia³o wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy, wyd³u¿enie czasu trwania umowy bêdzie równowa¿ne z czasem trwania jej wstrzymania;
c ) w okresie realizacji przedmiotu umowy wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze, klêski ¿ywio³owe, nie korzystne warunki gospodarcze, nadzwyczajne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych – pomimo do³o¿enia wszelkich starañ, aby roboty mog³y zostaæ zrealizowane w terminie. Wyd³u¿enie czasu trwania umowy bêdzie równowa¿ne
z czasem trwania ich wstrzymania. Fakt ten winien byæ odnotowany przez Kierownika Budowy w dzienniku budowy i potwierdzony przez Inspektora Nadzoru oraz przedstawiciela Zamawiaj±cego;
5) dopuszczalne s± zmiany rodzaju materia³ów. Zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu, lecz pisemnej akceptacji inspektora nadzoru, do uzyskania której Wykonawca przedstawi uzasadnienie zmiany oraz informacje o proponowanych zmianach (np. karty katalogowe, certyfikaty albo atesty);
6) gdy zmiana spowodowana jest zmian± obowi±zuj±cych przepisów maj±cych wp³yw na wykonywanie przedmiotu umowy;
7) zmiany okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 2-4, ust.2 ustawy Pzp;
8) dopuszczalne s± zmiany umowy, których ³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy, w przypadku zamówieñ na us³ugi, dostawy, albo 15% w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta winna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim i z³o¿ona pod rygorem niewa¿no¶ci w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1.Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
2.Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z pó¼n. zm), z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej
o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
3.Planowany termin zakoñczenia inwestycji to 5 miesiêcy od podpisania umowy z zastrze¿eniem, i¿ roboty budowlane realizowane w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, konieczne do wykonania bezpo¶rednio w pomieszczeniach szkolnych ( sale lekcyjne, korytarze, szatnie itp.)
bêd± prowadzone w czasie wakacji szkolnych tj. nie wcze¶niej ni¿ od 24 czerwca 2023 r. do 25 sierpnia 2023 r. lub w terminie wolnym od zajêæ stacjonarnych uzgodnionym oddzielnie z Zamawiaj±cym.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.