eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Praszka › Przebudowa boiska wielofunkcyjnego oraz utworzenie siłowni zewnętrznej na terenie Gminy Praszka



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego oraz utworzenie siłowni zewnętrznej na terenie Gminy Praszka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Praszka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 13

1.5.2.) Miejscowość: Praszka

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-320

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@praszka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/praszka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa boiska wielofunkcyjnego oraz utworzenie siłowni zewnętrznej na terenie Gminy Praszka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90efc0c1-81f7-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013830/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Praszce oraz utworzenie siłowni zewnętrznej na osiedlu Kopernika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwo Opolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPRR.V.042.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach planowanej inwestycji wykonanej w formie „zaprojektuj i wybuduj” przewiduje się przebudowę boiska zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej nr 2. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja Programu Funkcjonalno-Użytkowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 565900 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach planowanej inwestycji wykonanej w formie „zaprojektuj i wybuduj” przewiduje się adaptację przestrzeni przy placu zabaw na ul. Kopernika poprzez jej rozbudowę o siłownię zewnętrzną i przystosowanie do nowej funkcji sportowej związanej z ćwiczeniami. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja Programu Funkcjonalno-Użytkowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 41200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie części 1 kwotę 725 000,00 zł. W wyznaczonym terminie zamawiający otrzymał cztery oferty, w tym najtańszą na cenę brutto 984 000,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na wykonanie tej części zadania do ceny oferty. W takim przypadku, na podstawie art. 255 pkt 3 zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postepowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie części 2 kwotę 52 483,00 zł. W wyznaczonym terminie zamawiający otrzymał trzy oferty, w tym najtańszą na cenę brutto 64 944,00 zł. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na wykonanie tej części zadania do ceny oferty. W takim przypadku, na podstawie art. 255 pkt 3 zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postepowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.