eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych i morskich Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2022-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych i morskich Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów, kosztów leczenia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ryzyk lotniczych i morskich Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1033d844-aa88-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej oraz aerocasco dronów odpowiedzialności cywilnej do projektu dekompresji oraz NNW studentów i pracowników Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095501/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 760811,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie Akademii Marynarki Wojennej – będące jej własnością, w najmie, posiadaniu, władaniu, administrowaniu lub zarządzaniu:
a) budynki i budowle (w tym domki wczasowe, wiaty, barierki, ogrodzenia, marina, pomost, boiska, korty, infrastruktura towarzysząca; wraz z wszelkimi instalacjami i sieciami wew. oraz zew., w tym internetowymi, energetycznymi, oświetleniem, schodami wewnętrznymi i zewnętrznymi, stanowiącymi części składowe budynków, i inne);
b) pozostałe środki trwałe oraz niskocenne składniki mienia, takie jak maszyny, urządzenia, wyposażenie (w tym elementy wystroju wnętrz – także obrazy, sprzęt elektroniczny, specjalistyczny, pomiarowy, badawczy, szkoleniowy, składowany na lądzie sprzęt pływający, symulatory, kontener ze strzelnicą) i inne;
c) sprzęt elektroniczny stacjonarny, przenośny oraz oprogramowanie zakupione od 2020 r. na warunkach EEI (w tym symulatory, stanowiska wysiłkowe, mobilne stanowiska do nauki, aparaty fotograficzne, głowice i kamery termowizyjne, stanowiska laboratoryjne i inne)
d) wartości pieniężne w kasie, w lokalu oraz w transporcie;
e) księgozbiory, archiwa;
f) szyby i inne przedmioty szklane takie jak w szczególności: szyby okienne i drzwiowe, szyby specjalne, tj. szyby antywłamaniowe, płyty szklane warstwowe i inne, oszklenia ścienne i dachowe, płyty szklane stanowiące składowe części mebli oraz gablot reklamowych, szklane przegrody ścienne oraz osłony boksów, tablice, szyldy i gabloty poza budynkiem lub lokalem ze szkła, plastiku itp., tablice świetlne i elektroniczne, lustra wiszące, stojące i wmontowane w ściany, szklane, ceramiczne i kamienne wykładziny ścian, słupów i filarów, inne, wraz z kosztami ich ponownego montażu (w tym kosztami transportu i innymi związanymi ze szkodą);

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 351946,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ubezpieczenia są pojazdy, stanowiące własność lub będące w posiadaniu Akademii Marynarki Wojennej oraz pojazdy, w posiadanie których Ubezpieczony wejdzie w okresie ubezpieczenia.
Usługa ubezpieczenia, objęta przedmiotem zamówienia, realizowana będzie w okresie od 01.05.2022 r. do 30.04.2024 r. z podziałem na dwa okresy ubezpieczeniowe:
1) I okres ubezpieczeniowy od dnia 01 maja 2022 r. do dnia 30 kwietnia 2023 r.,
2) II okres ubezpieczeniowy od dnia 01 maja 2023 r. do dnia 30 kwietnia 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 82800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowe ubezpieczenie jachtów zawarte zostanie na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia jachtów morskich i obejmować będzie następujące ryzyka:

1. Ubezpieczenie Jacht-Casco – wg sum ubezpieczenia podanych w Tabeli nr 1
2. OC Armatora – limit odpowiedzialności równy jest sumie ubezpieczenia Casco poszczególnych jednostek, zgodnie z Tabelą nr 1
3. NNW kapitana i członków załogi - zgodnie z Tabelą nr 1
4. Rzeczy osobiste kapitana i członków załogi – zgodnie z Tabelą nr 1
5. Koszty leczenia za granicą kapitana i członków załogi - zgodnie z Tabelą nr 1
6. Udział jachtów w regatach - zgodnie z Tabelą nr 1 – dokładne terminy regat podawane będą przed rozpoczęciem regat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66514150-2 - Usługi ubezpieczenia statków

4.5.5.) Wartość części: 103375,84 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników, współpracowników Uczelni będących personelem odpowiedzialnym za realizację nurkowań.

Zajęcia/kursy z nurkowania prowadzone będą:
1) Ze studentami AMW
2) Z żołnierzami zawodowymi
3) Sporadycznie – jako działania naukowo-badawcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 50400 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ubezpieczenia są koszty leczenia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników, współpracowników oraz studentów (studenci narodowości polskiej oraz obcokrajowcy) Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni w związku z udziałem w odbywających się projektach, wyjazdach studyjnych, podróżach służbowych, szkoleniach, ćwiczeniach, itp

4.5.3.) Główny kod CPV: 66512000-2 - Usługi ubezpieczeń od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych

4.5.5.) Wartość części: 58410 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i aerocasco dronów Akademii Marynarki Wojennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514140-9 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 94799,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i aerocasco dronów – szkoła latania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514140-9 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych

4.5.5.) Wartość części: 10080 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem ubezpieczenia jest odpowiedzialność cywilna Akademii Marynarki Wojennej w związku z prowadzeniem szkoły pilotażu dronów. Ochrona obejmuje ubezpieczenie OC użytkownika (operatora) statku powietrznego wobec osób trzecich oraz dla kursantów za szkody wobec osób trzecich jak i wzajemną wobec mienia Uczelni

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516200-2 - Usługi ubezpieczenia statków powietrznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie OC podmiotów leczniczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 66512200-4 - Usługi ubezpieczenia zdrowotnego

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270072 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270072 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270072 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń SA Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260008806

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-668

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270072 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80182 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80182 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80182 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80182 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103375,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103375,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103375,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210420047

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103375,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94799,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94799,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94799,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850001690

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-731

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94799,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO HESTIA SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850001690

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-731

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.