eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143144 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitallapy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dd6a783-d33f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090418/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/2021/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11850,88 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

33694000-1 - Czynniki diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 667,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 582,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 590,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 251,36 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1474,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 856,10 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1937,96 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1022,82 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 1263,60 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 710,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2058,34 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury” zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 13 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu. Realizacja przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy do dnia 15.03.2022 r. Przedmiot zamówienia składa się z trzynastu pakietów: Pakiet 1 – Oliwka do masażu, Pakiet 2 – Środki diagnostyczne, Pakiet 3 – Formaldehyd, Pakiet 4 – Środek diagnostyczny, Pakiet 5 – Calcium gluconicum, Pakiet 6 – Spirytus, Pakiet 7 – Gąbka hemostatyczna, Pakiet 8 – Substancje recepturowe, Pakiet 9 – Acidum tranexamicum, Pakiet 10 – Methylthioninium chloride, Pakiet 11 – Witaminy, Pakiet 12 – Fondaparinux sodium, Pakiet 13 – Środek diagnostyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 316,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 1 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 556,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 866,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 556,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpinus Chemia Sp. z o. o., ul. Garbary 5, 86-050 Solec Kujawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581806775

7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 556,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 4 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 426,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2312,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2312,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2312,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpinus Chemia Sp. z o. o., ul. Garbary 5, 86-050 Solec Kujawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581806775

7.3.4) Miejscowość: Solec Kujawski

7.3.5) Kod pocztowy: 86-050

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2312,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 7 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2524,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2524,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2524,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2524,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 9 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 10 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 11 na podstawie art. 255 pkt 1 uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1512,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1824,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1512,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InPharm Sp. z o.o., ul. Strumykowa 28/11, 03-138 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-257-17-43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-138

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1512,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-15
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.