eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawy środków opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy środków opatrunkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001415000

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Medyków 16

1.4.2.) Miejscowość: Katowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 40-752

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.4.7.) Numer telefonu: 322071800

1.4.8.) Numer faksu: 322071546

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gczd.katowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158048

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00152615/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Przed zmianą:
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Po zmianie:
www.gczd.katwowice.pl; https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Po zmianie:
www.gczd.katowice.pl; https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące
wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia –
zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

Po zmianie:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące
wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – zgodnie z załączonym do SWZ wzorem oświadczenia.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
2. Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian na podstawie art. 455 ustawy Prawo Zamówień publicznych, gdzie dopuszcza się zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta lub Wykonawcę,
c) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona,
d) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona,
e) zmiany numeru katalogowego przez producenta,
f) zmiany producenta, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że oferta innego producenta w pełni spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a cena tych produktów będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji produktów stanowiących przedmiot niniejszej umowy oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne dowody potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający musi wyrazić zgodę na w/w zmianę,
g) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa,
h) w przypadku niezrealizowania Umowy pod względem ilościowym, strony dopuszczają wydłużenie obowiązywania umowy maksymalnie do 6 miesięcy, licząc od określonej w § 10 ust. 9 Umowy - pierwotnej daty zakończenia jej obowiązywania - przy zachowaniu ceny, na poziomie nie wyższym, niż dotychczas stosowano w umowie,
i) uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, strony dopuszczają zamianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości poszczególnych (…. Wyżej wymienionego asortymentu) w ramach danego pakietu w stosunku do ilości (wyżej wymienionego asortymentu) przy czym zmiana taka nie może spowodować zwiększenia łącznej wartości brutto danego pakietu,
j) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki gdy:
• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
k) wystąpienia łącznie warunków: konieczności zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
l) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
m) kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy,
Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe zapisy w zał. 4 do SWZ

Po zmianie:
Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian na podstawie art. 455 ustawy Prawo Zamówień publicznych, gdzie dopuszcza się zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę,
b) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta lub Wykonawcę,
c) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona,
d) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona,
e) zmiany numeru katalogowego przez producenta,
f) zmiany producenta, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że oferta innego producenta w pełni spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Warunków Zamówienia, a cena tych produktów będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji produktów stanowiących przedmiot niniejszej umowy oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne dowody potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający musi wyrazić zgodę na w/w zmianę,
g) zmiany konfekcjonowania przy założeniu, że cena proponowanego opakowania w przeliczeniu na ilości z oferty nie będzie wyższa niż dotychczasowa,
h) w przypadku niezrealizowania Umowy pod względem ilościowym, strony dopuszczają wydłużenie obowiązywania umowy maksymalnie do 6 miesięcy, licząc od określonej w § 10 ust. 9 Umowy - pierwotnej daty zakończenia jej obowiązywania - przy zachowaniu ceny, na poziomie nie wyższym, niż dotychczas stosowano w umowie,
i) uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, strony dopuszczają zamianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości poszczególnych (…. Wyżej wymienionego asortymentu) w ramach danego pakietu w stosunku do ilości (wyżej wymienionego asortymentu) przy czym zmiana taka nie może spowodować zwiększenia łącznej wartości brutto danego pakietu,
j) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki gdy:
• zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
k) wystąpienia łącznie warunków: konieczności zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
l) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
m) kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy,
Ze względu na ograniczoną ilość znaków szczegółowe zapisy w zał. 4 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-08-27 09:00

Po zmianie:
2021-09-07 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-08-27 10:00

Po zmianie:
2021-09-07 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-09-25

Po zmianie:
2021-10-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.