eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku określonych w 5 pakietach.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku określonych w 5 pakietach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://igichp.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku określonych w 5 pakietach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5f3c9e6-bcc0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124828

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.26.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 1: Cewniki Foley’a, cewniki Tiemann’a, cewniki Pezzer’a: /1.Cewnik Foley'a, szt. 1500;/2. Cewnik Foley'a, szt 30;/3. Cewnik Foley'a, szt. 1000/4. Cewnik Foley'a, szt. 50;/5.Cewnik Foley'a, szt. 30;/6. Cewnik Tiemann'a, szt. 10000;/7. Cewnik Pezzer'a, szt. 50.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 18097,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 2: Rurki tracheostomijne, prowadnice, zestawy medyczne, inne wyroby medyczne: Rurka tracheostomijna:/1. rozmiar 6, szt. 10;/2. rozmiar 7, szt.10;/3. rozmiar 7,5, szt. 20;/4. rozmiar 8, szt. 30;/5. rozmiar 8,5, szt. 10;/6.rozmiar 9, szt. 5;/7. rozmiar 10, szt. 5/Rurka tracheostomijna:/8. rozmiar 7, szt. 5;/9. rozmiar 8, szt. 5;/10.rozmiar 9, szt. 5/Rurka tracheostomijna przezroczysta BLUE LINE:/11.rozmiar 7, szt. 5;/12.rozmiar 8, szt. 5;/13.rozmiar 9, szt. 5;/Rurka tracheostomijna silikonowa:/14.rozmiar 7, szt. 5;/15. rozmiar 8, szt. 5;/16. rozmiar 9, szt. 5/Rurka tracheostomijna silikonowa:/17.rozmiar 7, szt. 5;/18. rozmiar 8, szt. 5;/19. rozmiar 9, szt. 5/Rurka tracheostomijna fenestracyjna:/20. rozmiar 6, szt. 5;/21.rozmiar 7, szt. 5;/22. rozmiar 8, szt. 5;/23.rozmiar 9, szt. 5/Rurka tracheostomijna fenestracyjna:/24. rozmiar 7, szt. 5;/25. rozmiar 8, szt. 5;/26. rozmiar 9, szt. 5;/27.Zastawka ORATOR, szt. 50;/Zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa:/28. rozmiar rurki: Ø 8, szt. 2;/29. rozmiar rurki: Ø 9, szt. 2;/30.Zestaw uzupełniający do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa:/30. rozmiar rurki: Ø 7, szt. 5;/31. rozmiar rurki: Ø 8, szt. 30;/32. rozmiar rurki: Ø 9, szt. 5;/33.Regulator przepływu, szt. 100;/34. Igła ze szlifem Hubera do długich przetoczeń, szt. 720;/35. Igła ze szlifem Hubera do długich przetoczeń, szt. 360/36. Wymiennik ciepła i wilgoci, szt. 200;/37. Laryngoskop światłowodowy, szt. 2;/38. Jednorazowa prowadnica do trudnych intubacji, szt. 30;/39. Zestaw z igłą Veressa, kpl. 5;/40. Zestaw z igłą Veressa, kpl. 5;/41. Dreny, kpl. 600.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141620-2 - Zestawy medyczne

33140000-3 - Materiały medyczne

33141640-8 - Dreny

4.5.5.) Wartość części: 112028,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 3: Zastawka Hejmlicha: Zastawka transportowa do drenów piersiowego typu HEJMLICH lub równoważna, szt. 800.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 77760,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 4: Zestwy do ciągłego pomiaru rzutu serca i saturacji żylnej, kable do monitora Vigileo:/1. Zestaw do ciągłych pomiarów hemodynamicznych typu „Flo Trac” lub równoważny, kpl. 50;/2. Zestaw do pomiaru ciśnienia, kpl. 50;/3. Zestaw do ciągłego pomiaru ciśnienia krwi, kpl. 2;/4. Kabel interfejsowy typu APC09, szt. 1;/5. Kabel interfejsowy do transmisji sygnału oksymetrii OM2E, szt. 1;/6. Zestaw do ciągłych pomiarów hemodynamicznych metodą termodylucji, szt. 10;/7. Płytka montażowa, szt. 20.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 73707,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 5: Przyrządy do endoskopii, endochirurgii:/1.Szczypce biopsyjne bronchoskopowe, szt. 500;/3. Igła do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej, szt. 10;/4. Szczypce chwytające gastroskopowe, szt. 5;/5. Szczypce chwytające gastroskopowe, szt. 5;/6. Igła do biopsji, szt. 10;/7. Pętla do endoskopowej polipektomii, szt. 10;/8. Pętla do endoskopowej polipektomii, szt. 10;9. Szczotki cytologiczne bronchoskopowe, szt. 200;/10. Jednorazowy zawór ssący, szt. 1 000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 71398,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17692,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17692,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17692,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790003564

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17692,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKME Pałejko Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011557955

7.3.3) Ulica: Poloneza 89B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-826

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77760,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VYGON Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010784130

7.3.3) Ulica: Francuska 39/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-905

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74147,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74147,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74147,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edwards Lifesciences Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142217399

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 100

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-807

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74147,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71269,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71269,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71269,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIMED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008260019

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 115/4U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-442

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71269,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.