eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUZINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11

1.5.2.) Miejscowość: Luzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/727799

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUZINO W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3217b67-bcbb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060652/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg na terenie gminy Luzino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123551

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 zamówienia, obejmuje swoim zakresem:
Zadanie nr 1 - Rozbudowa ulicy Księdza Machalewskiego na odcinku od ulicy Ofiar Stutthofu do włączenia w istniejącą ulicę o dł. ok. 214 m.
Zakres zadania obejmuje:
a) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji technicznej, wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji zezwalających na budowę,
b) budowę zaprojektowanego układu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio dla zadania nr 1, określone zostały w programie funkcjonalno-użytkowym w pkt. 3, 3.1, 3.2 i 3.3 (str. 5-10), pkt. 4.1. (str. 10 – 11), rys. 2.1, 2.2 i 2.3 i rozdział D – opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego oraz w specyfikacji technicznej część nr 1 i część nr 2, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Zadanie nr 3 – Przebudowa i rozbudowa ulicy Strzebielińskiej oraz ulicy Zamkowej na odcinku od km 0+660.00 określonego w dokumentacji technicznej dla zadania nr 4 w części nr 2 zamówienia do ul. Lęborskiej (droga wojewódzka – droga krajowa nr 6) o dł. ok. 1589 m.
Zakres zadania obejmuje:
a) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji technicznej, wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji zezwalających na budowę,
b) budowę zaprojektowanego układu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio dla zadania nr 3, określone zostały w programie funkcjonalno-użytkowym w pkt. 3, 3.1, 3.2 i 3.3 (str. 5-10), pkt. 4.2. ( str. 14-15), rys. 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 i 4.5 i rozdział D – opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego oraz w specyfikacji technicznej część nr 1 i część nr 2, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 3539200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 zamówienia, obejmuje swoim zakresem:
Zadanie nr 2 - Remont nawierzchni ulicy Strzebielińskiej na odcinku od wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ulicy Lipowej do ulicy Ofiar Stutthofu o dł. ok. 789 m.
Zakres zadania obejmuje:
a) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji technicznej, wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji zezwalających na budowę,
b) budowę zaprojektowanego układu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio dla zadania nr 2, określone zostały w programie funkcjonalno-użytkowym w pkt. 3, 3.1, 3.2 i 3.3 (str. 5-10), pkt. 4.2. ( str. 12-13), rys. 3.1, 3.2 i 3.3 i rozdział D – opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego oraz w specyfikacji technicznej część nr 1 i część nr 2, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Zadanie nr 4 – Budowa ulicy Strzebielińskiej na odcinku od ul. Modrzewiowej do km 0+660.00 określonego w dokumentacji technicznej dla zadania nr 4 w części nr 2 zamówienia o dł. ok. 660 m.
Zakres zadania obejmuje:
a) opracowanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej budowy oświetlenia wraz z uzyskaniem wszystkich decyzji zezwalających na budowę,
b) budowę zaprojektowanego oświetlenia,
c) budowę zaprojektowanej drogi; Zamawiający posiada dokumentację projektową wraz z decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe odnoszące się do, co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, odpowiednio dla zadania nr 4, określone zostały w: projekcie technicznym, projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym, projektach wykonawczych branży drogowej, sanitarnej, telekomunikacyjnej, elektroenergetycznej, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych branży drogowej, sanitarnej, telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej. Szczegóły w zakresie zaprojektowania i budowy oświetlenia drogowego znajdują się w programie funkcjonalno-użytkowym w pkt. 3, 3.1, 3.2 i 3.3 (str. 5-10) oraz w specyfikacji technicznej część nr 2, stanowiących Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 4190288,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne dla części nr 1 i 2 zamówienia
Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne dla części nr 1 zamówienia
W odpowiedzi na wszczęte w dniu 07.03.2023r. postępowanie, do Zamawiającego, wpłynęły w wyznaczonym terminie 4 oferty, z zaoferowanymi cenami kolejno: 5.222.070,68 zł, 4.433.414,46 zł, 5.970.000,00 zł, 5.308.659,10 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 4.353.216,00 zł brutto. Cena żadnej oferty, w tym oferty z najniższą ceną nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne dla części nr 1 i 2 zamówienia

Zamawiający unieważnił postępowanie, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne dla części nr 2 zamówienia
W odpowiedzi na wszczęte w dniu 07.03.2023r. postępowanie, do Zamawiającego, wpłynęła w wyznaczonym terminie oferta, z zaoferowaną ceną 6.490.845,53 zł. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 5.151.784,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną nie mieści się w kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.