Ogłoszenie z dnia 2022-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060121/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00066440/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa bielizny i obłożen
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.szpital.bydgoszcz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa bielizny i obłożen2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-840d4200-8fd5-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00177910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060121/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-13-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120134,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OOsłona sterylna na przewody i kable 15-20 x 200-250 cm, składana teleskopowo lub pierścieniowo, posiadająca na końcach możliwość wiązania lub mocowania za pomocą pasków taśmy samoprzylepnej. szt. 25104.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 5396 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar M (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 55 - 57 cm dł. 73 - 76 cm, spodnie - szer. w pasie 50 - 53 cm, długość nogawki 107 - 110 cm) szt. 18002 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar L (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 58 - 60 cm dł. 75 - 77 cm, spodnie - szer. w pasie 53 - 55 cm, długość nogawki 110 - 112 cm) szt. 1800
3 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar XL (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 61- 63 cm dł. 76 - 78 cm, spodnie - szer. w pasie 55 - 57 cm, długość nogawki 110 - 112 cm) szt. 1800
4 Komplet chirurgiczny (bluza + spodnie), nieprześwitujący, nogawki bez ściągaczy, bluza posiadająca minimum 2 kieszenie, materiał na całej powierzchni włóknina SMS,rozmiar XXL (wym. po rozłożeniu na płaszczyźnie: bluza - szer. klatka piersiowa 64- 66 cm dł. 77-79 cm, spodnie - szer. w pasie 58 - 60 cm, długość nogawki 113 - 115 cm) szt. 1800
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 27360 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pokrowiec na materacyk, jednorazowy, do lampy łóżeczkowej NeoBlue Cosy z elastycznym obramowaniem. W minimalnym stopniu absorbujące wartość światła w zakresie 450-470 nm. szt. 3864.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 8492 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 50 x 50 cm (+/- 10 cm) pakowana w torbę papierowo-foliową szt. 15302 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 75 x 90 cm (+/- 10 cm), pakowana w torbę papierowo-foliową szt. 6485
3 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 100 x 150 cm (+/-10 cm ), pakowana w torbę papierowo-foliową szt. 10
4 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 150 x 200 cm (+/- 10 cm ) wykończona na dłuższym boku taśmą samoprzylepną szt. 40
5 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 45 x 70 cm ( +/- 5 cm) wykończona na dłuższym brzegu taśmą samoprzylepną szt. 1360
6 Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm), ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt. szt. 20
7 Serweta, minimum dwuwarstwowa, o wymiarach 55 x 60 cm (+/- 10 cm ) wykończona na jednym boku taśmą samoprzylepną. Posiadająca otwór centralny o średnicy 5-7 cm szt. 280
8 Osłona na kończyny, sterylna, nieprzemakalna o wymiarach 35 x 60 cm (+/- 5 cm), z taśmą przylepną szt. 80
Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment był zgodny z normą PN-EN 13795
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 9695 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"1) Serweta o wymiarach 170 x 175 cm (+/- 10cm ) z taśmą samoprzylepną na krótszym boku - 1 szt.2) Serweta o wymiarach 240 x 150 cm (+/- 10 cm) z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku - 1 szt.
3) Serwety boczne o wymiarach 90 x 75 cm (+/- 5 cm) z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku - 2 szt.
4) Serweta na stolik Mayo w kształcie worka o wymiarach 85 x 140 cm (+/- 10 cm) ze wzmocnieniem w obszarze krytycznym, złożona teleskopowo - 1 szt.
5) Taśma samoprzylepna o wymiarach 10 x 50 cm - 1 szt.
6) Ręczniki celulozowe o wymiarach 35 x 35 cm (+/- 5 cm ) - 4 szt.
7) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga: Asortyment spełnia wymagania wysokie normy PN-EN 13795, z uwzględnieniem wzmocnień na powierzchni krytycznej serwet. " szt. 380
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 9336 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Zestaw TUR w składzie:1) Serweta zintegrowana z nogawicami o wymiarach min. 185 x 200 cm, z otworem kroczowym min. 5 cm otoczonym taśmą samoprzylepną, z torbą foliową wyposażoną w sito do przechwytywania resztek cystoskopijnych, Z zaworem do podłączenia drenu
2) Całość owinięta w serwetę o wymiarach 160 x 210 cm (+/- 10 cm) stanowiącą jednocześnie obłożenie stolika zabiegowego - 1 szt.
Uwaga:Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795." szt. 160
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 4368 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Maska chirurgiczna, trójwarstwowa j, wiązana na troki lub gumki (do wyboru przez zamawijajacego)wyposażona w sztywnik na nos. op. 50 sztMaseczka zgodna z normą EN 14683" op. 1000
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 17890 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Fartuch higieniczny – dla odwiedzających, wykonany z włókniny z przedłużonymi połami do zakładania na plecach, wiązany na troki, rękawy ze ściągaczami ( lub ściągnięte gumką ), wytrzymały na rozerwanie,rozmiar L, XL szt. 81102 Fartuch ochronny wzmocniony folią – wykonany z włókniny, wiązany na troki, przód i część rękawów ( na całym obwodzie ) wzmocniony nieprzepuszczalną folią stanowiącą ochronę przed przemoczeniem, wytrzymały na rozerwanie, paroprzepuszczalny,rozmiar L, XL szt. 1200
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 20971 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fartuch chirurgiczny jałowy, z nieprzemakalnymi wzmocnieniami w części przedniej i na rękawach, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzące na siebie, szwy ultradźwiękowe, z tyłu u góry zapinany na rzep, w pasie troki łączone kartonikiem umożliwiającym ich zawiązanie z zachowaniem sterylności na całej powierzchni fartucha. Asortyment spełnia wymagania normy PN-EN 13795 dla wymagań wysokich z uwzględnieniem powierzchni krytycznej wyrobu. Rozmiary: L, XL, XXL szt. 4804.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 5462 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Fartuch chirurgiczny operacyjny jałowy, rękaw zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzące na siebie, szwy ultradźwiękowe, z tyłu u góry zapinany na rzep, troki łączone kartonikiem umożliwiającym ich zawiązanie z zachowaniem sterylności na całej powierzchni fartucha.Rozmiar L i XL w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Zgodne z normą PN-EN 13795 dla wymagań standardowych" szt. 10 832
4.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 9962 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krótkie, włókninowe spodenki do kolonoskopii o gramaturze 40 g/m2 posiadają rozcięcie z tyłu, rozmiar uniwersalny. szt. 10004.5.3.) Główny kod CPV: 39518000-6 - Bielizna szpitalna
4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7725,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28165,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7725,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7725 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32270,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32270,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Mieczysław Kruszelnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950007015
7.3.3) Ulica: ul. Chorwacka
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-107
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRUSZELNICKI MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRUSZELNICKI MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak złożonych ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13739,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23953,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13739,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.3) Ulica: Żeromskiego
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13739 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11762,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16141,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11762,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424
7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-327
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11762 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6436,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10368 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6436,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6436 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5378,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5378,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5378 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13863,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28418,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13863,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abena Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552128719
7.3.3) Ulica: Nowa, Łozienica
7.3.4) Miejscowość: Goleniów
7.3.5) Kod pocztowy: 72-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13863 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2928,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2928,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2928 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63640,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116049,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63640,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1404 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2538 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1404 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Neomed Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231284133
7.3.3) Ulica: Orężna
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-501
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1404 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-03INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
- 36/PA/2024 Remont ściany frontowej i bocznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 86 w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- SZPiFP-41-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego ze skrzynią ładunkową
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.