eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi



Ogłoszenie z dnia 2023-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25affffd-bcbf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Tablice rejestracyjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 563642,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę zgodnie ze SWZ, każdorazowo na podstawie zamówień sukcesywnie składanych przez Zamawiającego nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, wykonanych zgodnie z wytycznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547)
2. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje następujące zapotrzebowanie, z zastrzeżeniem ust. 3:
L.p. Przedmiot zamówienia Typ j.m. Ilość
1 Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 11 szt. 24000
2 Tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe 12 szt. 200
3 Tablice motocyklowe zwyczajne 13 szt. 2000
4 Tablice motorowerowe zwyczajne 14 szt. 500
5 Tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe zmniejszone 15 szt. 200
6 Tablice samochodowe indywidualne jednorzędowe 21 szt. 300
7 Tablice samochodowe indywidualne dwurzędowe 22 szt. 12
8 Tablice motocyklowe indywidualne 23 szt. 20
9 Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe 31 szt. 100
10 Tablice samochodowe zabytkowe dwurzędowe 32 szt. 10
11 Tablice motocyklowe zabytkowe 33 szt. 20
12 Tablice samochodowe zabytkowe zmniejszone 35 szt. 10
13 Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe 41 szt. 600
14 Tablice motocyklowe tymczasowe 43 szt. 10
15 Tablice motorowerowe tymczasowe 44 szt. 10
16 Tablice profesjonalne jednorzędowe 71 szt. 8
3. Podane przez Zamawiającego ilości zapotrzebowania na tablice rejestracyjne są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości umowy o więcej niż 25 %.
5. Wykaz tablic (wzory wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847) zawiera tablice: zwyczajne zmniejszone, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, zabytkowe zmniejszone, profesjonalne i wtórniki każdego rodzaju.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) nieodpłatnego odbioru na własny koszt, z siedziby Zamawiającego - 95-100 Zgierz, ul. Długa 49, wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych pojazdów w celu ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach. Spis tablic przeznaczonych do zniszczenia będzie każdorazowo sporządzany przez Zamawiającego;
2) nieodpłatnego zniszczenia tablic oraz pisemnego potwierdzenia faktu zniszczenia tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku zgodnie ze spisem, o którym mowa w pkt 1 i niezwłocznego przekazania go Zamawiającemu.
7. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1083 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622052,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010396533

7.3.3) Ulica: miejscowość Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa nr 6/2023 z dnia 19.04.2023 r., zawiera następujące terminy realizacji zamówienia:
1) termin rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy;
2) termin zakończenia: 31.03.2025 r. lub z datą wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 3 ust. 1 umowy.
Określenie terminu za pomocą konkretnej daty jest obiektywnie uzasadnione: umowa długoterminowa realizowana z podziałem na lata od daty podpisania umowy w roku 2023 do końca marca 2025 r., zaznaczenie terminu końcowego datą wynika z gospodarki finansowej jednostki samorządu terytorialnego i wymaganiami formalno – prawnymi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.