Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104285/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00122788/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z remontem kładki komunikacyjnej
w obrębie Cmentarza Parafialnego w Radzionkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42
1.5.2.) Miejscowość: Radzionków
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-922
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323887106
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://radzionkow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z remontem kładki komunikacyjnejw obrębie Cmentarza Parafialnego w Radzionkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eca38ef9-b1cc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008489/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z remontem kładki komunikacyjnej w obrębie Cmentarza Parafialnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1172675,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z remontem kładki komunikacyjnej w obrębie Cmentarza Parafialnego w Radzionkowie” – część 1 i/lub część 2 w systemie zaprojektuj i wybuduj. CZĘŚĆ 1 - „Budowa ciągu pieszo-rowerowego” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia właściwego organu o braku sprzeciwu co do realizacji robót dla budowy ciągu pieszo-rowerowego oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie lub zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy. Część 1 obejmuje następujące etapy: a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej, wykonanie robót przygotowawczych, wykonanie robót ziemnych, wykonanie podbudowy, wykonanie odwodnienia i oświetlenia ulicznego (część podziemna); b) etap 2: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni elementów ulic; c) etap 3: pozostałe roboty wynikające z dokumentów zamówienia takich jak: Program funkcjonalno—użytkowy oraz dokumentacja projektowa powstała w realizacji zamówienia. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania i trwania niniejszej umowy oraz następujące dokumenty:a) Program funkcjonalno-użytkowy w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp wraz z załącznikami: Przepisy prawne i normy związane z projektem i wykonaniem robót budowlanych, Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (załącznik nr A – dla części 1);; Zakres zadania dla budowy ciągu pieszo-rowerowego (załącznik nr C); Mapa sytuacyjna z pomiarem wysokościowym w skali 1:500 (załącznik nr E) oraz Inwentaryzacja drzew i krzewów do wycinki (załącznik nr F); przedmiar robót dla budowy ciągu pieszo-rowerowego (załącznik nr G – dla części 1). Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W przypadku gdy, zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny. Wykonawca winien się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w przedmiarze robót stanowią materiał pomocniczy i mogą ulec zmianie na etapie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania techniczne wpływające na zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Pomimo podania powyższych wartości wskaźnikowych zakresu prac należy dane te traktować wyłącznie jako szacunkowe, a Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową zgodnie z postanowieniami SWZ i innymi dokumentami zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 386754,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z remontem kładki komunikacyjnej w obrębie Cmentarza Parafialnego w Radzionkowie” – część 1 i/lub część 2 w systemie zaprojektuj i wybuduj. CZĘŚĆ 2 – „Remont kładki komunikacyjnej w obrębie Cmentarza Parafialnego w Radzionkowie” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia właściwego organu o braku sprzeciwu co do realizacji robót dotyczących remontu kładki komunikacyjnej w obrębie Cmentarza Parafialnego oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na remoncie kładki komunikacyjnej nad torem linii 145 oraz wykonanie pozostałych robót budowlanych polegających na remoncie kładki komunikacyjnej nad torami linii 131 na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy. Część 2 obejmuje następujące etapy:a) etap 1: wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem kładki nad zamkniętym torem linii kolejowej 145, b) etap 2: wykonanie robót przygotowawczych i zabezpieczających związanych z remontem kładki nad nieczynnym torem linii kolejowej 131, c) etap 3: pozostałe roboty wynikające z dokumentów zamówienia, takich jak: Program funkcjonalno—użytkowy oraz dokumentacja projektowa powstała w realizacji zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: dokumenty zamówienia w rozumieniu art. 7 pkt 3 ustawy Pzp, w tym Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z wszelkimi jej zmianami i wyjaśnieniami (SWZ), sporządzona w toku postępowania i trwania niniejszej umowy oraz następujące dokumenty:
Program funkcjonalno-użytkowy w rozumieniu art. 103 ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp wraz z załącznikami: Przepisy prawne i normy związane z projektem i wykonaniem robót budowlanych, Wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (załącznik nr B – dla części 2); Zakres zadania dla remontu kładki komunikacyjnej (załącznik nr D); Mapa sytuacyjna z pomiarem wysokościowym w skali 1:500 (załącznik nr E) oraz Inwentaryzacja drzew i krzewów do wycinki (załącznik nr F); przedmiar robót dla remontu kładki komunikacyjnej (załącznik nr H – dla części 2). Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie prace w nim ujęte, również te, które zostały wyszczególnione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. W przypadku gdy, zostały wykazane roboty, których nie zawiera przedmiar robót, to do obowiązku Wykonawcy należy ich uwzględnienie w kalkulowaniu ceny. Wykonawca winien się liczyć z sytuacją, że rodzaje robót i ilości podane w przedmiarze robót stanowią materiał pomocniczy i mogą ulec zmianie na etapie opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania techniczne wpływające na zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Pomimo podania powyższych wartości wskaźnikowych zakresu prac należy dane te traktować wyłącznie jako szacunkowe, a Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ofertową zgodnie z postanowieniami SWZ i innymi dokumentami zamówienia.
Zamawiający informuje, a Wykonawca oświadcza, iż akceptuje okoliczność, że w okresie realizacji niniejszej umowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 03-734) przy ul. Targowej 74 realizuje zadanie inwestycyjne pn: Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w formule „Projektuj i Buduj” dla zadania pn: LOT A – Prace na linii kolejowej 131 na odcinku Chorzów Batory (km 5,900_ - Nakło Śląskie (km 29,000) w ramach projektu POIIŚ 5.1-14 pn: „Prace na linii kolejowej C-E 65 na Odc. Chorzów Batory – Tarnowskie Góry – Karsznice – Inowrocław – Bydgoszcz – Maksymilianowo”. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do pełnej i ścisłej współpracy przy realizacji Inwestycji z podmiotem realizującym powyższe zamówienie na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. W szczególności prace remontowe na kładce komunikacyjnej należy skoordynować z wyłączeniami torów przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. i Generalnego Wykonawcę w ramach zamówienia realizowanego na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż zgodnie z wiedzą Zamawiającego na dzień zawarcia niniejszej Umowy: 1) obecnie trwają roboty torowe na torze nr 1 linii kolejowej nr 145 (skrajny prawy tor patrząc w stronę rosnącej kilometracji linii kolejowej), które zostaną zakończone do dnia 15 maja 2023 r. i następnego dnia zostanie wznowiony ruch składów towarowych po tym torze. Po torze nr 1 linii kolejowej nr 131 (tor środkowy) jest obecnie prowadzony ruch pociągów. Tor nr 1 LK 131 (zostanie zamknięty w dniu 12 maja 2023 r. na okres kilku miesięcy. Całodobowe zamknięcia toru nr 2 LK 131 (skrajny lewy tor patrząc w stronę rosnącej kilometracji linii kolejowej) są planowane w połowie kwietnia bieżącego roku oraz w roku 2024; 2) inwestorem zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust. 14 niniejszego paragrafu jest PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 03-734) przy ul. Targowej 74; 3) wszystkie koszty związane z realizacją robót budowlanych nad torami kolejowymi leżą po stronie Wykonawcy (w tym koszty sporządzenia: Regulaminów Tymczasowych Prowadzenia Ruchu Pociągów, Regulaminów Wyłączenia Napięcia w Sieci Trakcyjnej; koszty: każdorazowego wyłączenia napięcia w sieci trakcyjnej nad danym torem, opóźnień pociągów i/lub komunikacji zastępczej wynikające z zamknięcia danego toru). 4) Generalnym Wykonawcą prac, o których mowa w pkt 13 niniejszego paragrafu jest PORR S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Hołubcowej 123.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 785920,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813291,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1627000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1249886,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRD ORFIN SP. KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6452519873
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 5a
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1249886,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821209,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821209,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821209,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5221054994
7.3.3) Ulica: ul. Hołubcowa 123
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe, prace remontowe konstrukcji żelbetowej i konstrukcji stalowej kładki, roboty mostowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821209,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.