eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Remonty nawierzchni dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2024-02-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty nawierzchni dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 234 06 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty nawierzchni dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ab06ad8-df3d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019494/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remonty nawierzchni dróg powiatowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb zamówienia z wolnej ręki zastosowano w związku zaistnieniem okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i dokonaną zmianą planu rzeczowo - finansowego.
Zamówienia udziela się Wykonawcy RAFALIN Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Malicka 42, 42-290 Blachownia, z którym w postępowaniu przeprowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (oznaczenie sprawy: ZDP/DI/3421/5/2023) w dniu 16 marca 2023 r. zawarta została umowa na wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną zadania pn. „Remonty nawierzchni dróg powiatowych” na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach w zakresie odpowiadającym pierwotnie przewidzianym w planie rzeczowo – finansowym środkom.
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót.

c.d. w części Informacje dodatkowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/WR/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni jezdni dróg powiatowych na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej oraz masą mineralno-bitumiczną zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi (SST załącznik nr 3 do umowy) oraz opisem technologii wykonania remontów (załącznik nr 2 do umowy). Dokumenty powyższe definiują również przedmiot zamówienia, jego charakterystykę i sposób wykonania.
3.2. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania Umowy, podczas którego Zamawiający wskaże Wykonawcy konkretne miejsca na których będzie realizowane zamówienie wraz z zakresem.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące drogi powiatowe: .

Remont masą mineralno- bitumiczną:

Gmina Rudziniec 2913 S, 2918 S, 2939 S, 2949 S
Gmina Pyskowice 2905 S
Gmina Toszek 2913 S, 2947 S, 2949 S, 2950 S, 2918 S, 2973 S, 2989 S
Gmina Wielowieś 2950 S, 2958 S

Remont przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej

Gmina Toszek 2946 S, 2948 S, 2950S
Gmina Wielowieś 2912 S, 2953 S, 2955 S, 2959S, 2904 S, 2954 S, 2903 S

3.4. Planowana ilość powierzchni do remontu do wykonania łącznie na powyższych drogach wynosi:

1) remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej (średnio grub. 5,0 cm) – szacunkowo 40 t ,
2) remont nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat od 1 m2 do 5 m2 – szacunkowo 200,00 m2,
3) remont 1 m2 nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat
od 5 m2 do 20 m2 – szacunkowo 800 m2,
4) remont 1 m2 nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm przy powierzchni łat powyżej 20 m2 – szacunkowo 1000 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072

7.3.3) Ulica: Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317586,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d uzasadnienia zastosowania trybu

W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00095104/01 z dnia 14.02.2023 r. dla zamówienia podstawowego przewidziano możliwość udzielenia takich zamówień wskazując ich zakres, który jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego a całkowita ich wartość została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.