Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00024521/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn. "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914898200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn. "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a864d26-af90-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.1.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 122034,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na zadaniu inwestycyjnym pn. Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w miejscowości Białuń”.
2. Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w SWZ.
3. Inspektor Nadzoru realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez Zespół Inspektora Nadzoru (opisany w SWZ) wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych wypełniając obowiązki określone w pkt 5.2. SWZ.
4. Inspektor Nadzoru, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a niewymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
5. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji.
6. Minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy, czyli zamówienie podstawowe obejmuje usługę zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzorowania robót w zakresie przebudowy drogi na odcinku A -B (w km 0+000,00 do 1+120,16), C-D (w km od 0+000,00 do 0+024,79) oraz odcinku E-F (w km od 0+000,00 do 0+084,84). W ramach prac należy wykonać również przebudowę istniejących rowów drogowych oraz budowę fragmentu kanalizacji deszczowej oraz wycinkę drzew, dodatkowe doświetlenia przejść dla pieszych oraz strefę dojścia do przejść (w ilości 10 szt.).
7. Zamówienie z użyciem prawa opcji to zamówienie, w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkową usługę zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzorowania robót. Zamówienie podstawowe (opisane w pkt 6.) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje usługę zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzorowania robót w zakresie przebudowy drogi na odcinku C-D (w km od 0+0247,79 do 0+693,44).
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 225 pkt 2) ustawy Pzp zgodnie z którym: "Zamawiający unieważnnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu". Na przedmiotowe postępowanie wpłynęlo 6 ofert, przy czym każda z tych ofert została odrzucona w toku postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Zakup nowych pojemników do zbierania odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie
- Remont 14 cel mieszkalnych i korytarza wraz z remontem instalacji elektrycznej, antenowej i domofonowej w pawilonie E III Zakładu Karnego w Goleniowie
- Dostawa mrożonek, warzyw i owoców świeżych, kiszonek oraz pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w miejscowości Kotla
- Poprawa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Łobżenica
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2345G w powiecie malborskim.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.