eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › BUDOWA OGRODU WERTYKALNEGO "ZIELONE FILARY" NA DZIEDZIŃCU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO I PRZEBUDOWA INSTALACJI WENTYLACYJNEJ W CZĘŚCI KONDYGNACJI PIWNIC BUDYNKU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2024-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA OGRODU WERTYKALNEGO „ZIELONE FILARY” NA DZIEDZIŃCU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO I PRZEBUDOWA INSTALACJI WENTYLACYJNEJ W CZĘŚCI KONDYGNACJI PIWNIC BUDYNKU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871243679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 1

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566605612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum.torun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37755058-81b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA OGRODU WERTYKALNEGO „ZIELONE FILARY” NA DZIEDZIŃCU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO I PRZEBUDOWA INSTALACJI WENTYLACYJNEJ W CZĘŚCI KONDYGNACJI PIWNIC BUDYNKU RATUSZA STAROMIEJSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37755058-81b6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131257/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Montaż systemu wentylacji w pomieszczeniu użytkowym w Ratuszu Staromiejskim wynajmowanym do celów gastronomicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1237114,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji zgodnie z załączoną dokumentacją wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych i montażowych wynikających z dokumentacji oraz z założonego zakresu prac, które nie zostały ujęte w dokumentacji. Wykonawca powinien podzielić prace na następujące etapy:
a) etap I – dostawa elementów systemu wentylacji i klimatyzacji oraz montaż elementów systemu w pomieszczeniu piwnicy przeznaczonego na kuchnię w lokalu, – zakończony w terminie 20 dni od dnia podpisania umowy,
b) etap II – montaż elementów systemu wentylacji i klimatyzacji w pozostałych pomieszczeniach, wraz z wykonaniem obniżenia podłogi w wybranych pomieszczeniach piwnicy – zakończony w terminie 45 dni od dnia wykonania etapu I,
c) etap III – wykonanie przebicia przez stropy i montaż kanałów wentylacyjnych na elewacji wewnętrznej Ratusza oraz wykonanie pozostałych robót budowlanych wynikających z dokumentacji i nie wykonanych w ramach I i II etapu, wraz z uruchomieniem systemu wentylacji i klimatyzacji – zakończony w terminie 40 dni od dnia zakończenia II etapu.
Za dzień zakończenia etapu przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia do Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje wykonanie płatności częściowych za wykonane etapy, po ich protokolarnym odebraniu.
Roboty budowlane będą wykonywane w Ratuszu Staromiejskim, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem A/922.
Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:
a) Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy powinna(y) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r poz. 2351 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. − Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. 2018r. poz. 2272 z późn. zm).,
b) Osoba (osoby), która (które) będzie (będą) pełnić funkcję kierownika budowy co najmniej 18 miesięcy brała (brały) udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. - t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840)
Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia kierownika robót w zakresie specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informacje dodatkowe:
1. Roboty powinny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem powszechnie obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), zwaną dalej „ustawą Pb”, ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1973 ze zm.), ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
2. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszystkich odpadów z terenu budowy na własny koszt, transportu materiałów, urządzeń i innych potrzebnych elementów na własny koszt, uzyskania pozwoleń na dojazd samochodów transportowych we własnym zakresie.
3. Zamawiający ustanowi inspektorów nadzoru inwestorskiego – branży konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, a także inspektora nadzoru konserwacyjnego i archeologicznego.
4. Zamawiający nie stawia warunku odbycia wizji lokalnej.
Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że wykonawca zapoznał się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej umową.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wymagania organizacyjne:
1. Wykonawca wykona przedmiot umowy na własny koszt, na własne ryzyko, z zakupionych przez siebie fabrycznie nowych materiałów i wbudowywanych urządzeń zgodnie z dokumentacją projektową oraz podpisaną umową.
2. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół końcowy odbioru robót.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z robotami budowlanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowalnych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.

realizacji szczegółowych warunków zabezpieczenia terenu budowy i prowadzenia robót budowlanych określonych w ww. decyzji,
c) umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
Zakres prac obejmuje również roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa, w szczególności:
a) Wszelkiego rodzaju zabezpieczenia robót, a w tym zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa, bhp oraz kradzieży i dewastacji.
b) Naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych podczas wykonywania robót.
c) Gromadzenie, transportowanie, zagospodarowanie i przekazanie do utylizacji odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.). Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu wskazanej w tym punkcie ustawy i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i swój koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania.
d) Usuwanie wytworzonych odpadów z miejsc ich powstawania na bieżąco.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 987080,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1899000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1259520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEKSTALBUD Daniel Kwaśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881926545

7.3.3) Ulica: ul. Metalowa 16

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1259520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.