eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S ul. Szkolna w Czarnym Lesie 599 040S - ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S - ul. Kasztanowa w Rusinowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S ul. Szkolna w Czarnym Lesie
599 040S – ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S – ul. Kasztanowa w Rusinowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343288019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych nr. 599 012S ul. Szkolna w Czarnym Lesie
599 040S – ul. Leśna w Starym Cykarzewie i 599 051S – ul. Kasztanowa w Rusinowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4bc8ea3-dac4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:

a) Przebudowy drogi gminnej nr 599 012 S – ul. Szkolna dz. 452 obręb nr 7 w Czarnym Lesie o długości 222,48 m.b.
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty w zakresie nawierzchni jezdni, progu zwalniającego,
- roboty w zakresie nawierzchni pobocza,
- roboty w zakresie posadowienia krawężników, ściek przy krawężnikowy
- roboty w zakresie odtworzenia nawierzchni chodnika,
- roboty dodatkowe (regulacja pionowa studzienek),
- roboty w zakresie organizacji ruchu.
Podstawowe wielkości:
- powierzchnia jezdni 1074,00 m2
- powierzchnia pobocza 83,00 m2
- powierzchnia progu zwalniającego 21,60 m2
- powierzchnia pasa ostrzegawczego z płytek betonowych z wypustkami 4,7 m2
- długość odcinka 222,48 m.b.
Przebudowa polegać będzie min na wykonaniu:
- nawierzchni mineralno-bitumicznej jezdni o szerokości zmiennej od 4,5 m do 5,0 m ( zgodnie z planem zagospodarowania terenu).
- jednostronnego pobocza z destruktu asfaltowego o szerokości 0,75 m.,
- liniowego progu zwalniającego płytowego U-16c z brukowej kostki betonowej,
- ścieku przy krawężnikowego na długości 208,95 m z kostki betonowej- strona północna,
- ścieku przy krawężnikowego na długości 70,14 m z kostki betonowej- strona południowa,
/ szczegółowy zakres określony jest w załączniku nr. 8 do SWZ /

b) Przebudowa drogi gminnej nr 599 040S- ul. Leśna dz. 981/3;981/4;983;984;1069 obręb nr. 6 w Starym Cykarzewie o długości 959,79 m.b.
- roboty przygotowawcze,
- roboty w zakresie poszerzenia nawierzchni jezdni,
- roboty w zakresie nawierzchni jezdni na południowym wlocie skrzyżowania
ulic Leśnej i Szkolnej,
- roboty w zakresie nawierzchni jezdni,
- roboty w zakresie nawierzchni poboczy z destruktu asfaltowego,
- roboty towarzyszące ( regulacja pionowa studzienek),
- roboty w zakresie organizacji ruchu.
Podstawowe wielkości:
- powierzchnia jezdni – 4489,00 m2
- powierzchnia pobocza z destruktu asfaltowego - 1386,00 m2
Przebudowa polegać będzie min na wykonaniu:
- jezdni o szerokości 4,5 m na odcinkach prostych i łukach śladem istniejącej jezdni,
- obustronnego pobocza z destruktu asfaltowego o szerokości 0,75 m.
/ szczegółowy zakres określony jest w załączniku nr. 8 do SWZ /

c) Przebudowa drogi gminnej nr. 599 051S – ul. Kasztanowa dz. 58 w Rusinowie o długości 806 m.b.
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty nawierzchniowe,
- pobocza,
- powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna z naniesieniem do zasobów geodezyjnych.
Podstawowe wielkości:
- długość drogi 806,00 m. b.
- powierzchnia drogi z mieszanki mineralno-asfaltowej – 4 030,00 m2
Przebudowa polegać będzie min na wykonaniu:
- przebudowy drogi o szerokości 5,00 m.b.
- oczyszczenia istniejącego przepustu fi800 w km 0+660,00

Łączna długość dróg objętych niniejszym zamówieniem wynosi: 1,988 km.

4. Z uwagi na złożoność przedsięwzięcia ww. zakres prac zawiera tylko część wszystkich robót. Wszystkie wielkości wynikające z konieczności wykonania niezbędnych prac budowlanych przestawiono jednocześnie w poszczególnych przedmiarach robót i dokumentacji – załącznik nr. 8 do SWZ.
5. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej, dokumentacji technicznej i wszystkich pozostałych dokumentach stanowiących załącznik nr. 8 do SWZ oraz wszelkich informacjach publikowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, np. odpowiedzi na potencjalne pytania wykonawców.
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej i technicznej stanowiącej załącznik nr. 8 do SWZ.
6. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych z terenu inwestycji i ich utylizowania.
7. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
8. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu w tym projekt umowy należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający po uzyskaniu opinii Nadzoru Inwestorskiego udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności przeciwko i na niekorzyść Zamawiającego.
9. Wykonawca wykona na własny koszt wszelkie niezbędne badania i próby oraz przekaże
Zamawiającemu dokumenty wymagane w tym m.in.: inwentaryzację powykonawczą,
dokumentację powykonawczą, dokumenty odbiorowe.
10. Do zadań Wykonawcy należeć będzie również wykonanie oznakowania drogi zgodnie z załączoną organizacja ruchu ( w tym również dostawa wszystkich znaków drogowych), Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja, która jest załącznikiem nr 8 do niniejszej SWZ.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, ze każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art.101 ust.5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki). Wykopy w miejscach z uzbrojeniem podziemnym, należy wykonać ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności w porozumieniu z przedstawicielami zarządców tych obiektów. Roboty z wykorzystaniem sprzętu zmechanizowanego wykonać należy z zachowaniem szczególnej ostrożności tak aby nie naruszać uzbrojenia naziemnego i podziemnego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały - stanowi kryterium oceny ofert. Okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji.
Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny wymagany przez Zamawiającego) do 60 miesięcy (termin maksymalny).
Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1409447,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1836921,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1409447,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732909072

7.3.3) Ulica: Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1409447,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.