eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 1328 W na terenie administracyjnym Gminy Garwolin oraz Gminy Górzno w powiecie garwolińskim



Ogłoszenie z dnia 2024-03-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 1328 W na terenie administracyjnym Gminy Garwolin oraz Gminy Górzno w powiecie garwolińskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W GARWOLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48256852626

1.5.8.) Numer faksu: +48256822215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbaran@pzdgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 1328 W na terenie administracyjnym Gminy Garwolin oraz Gminy Górzno w powiecie garwolińskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26a6a120-8f64-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.242.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa stanu technicznego drogi powiatowej nr 1328 W na terenie administracyjnym Gminy Garwolin oraz Gminy Górzno w powiecie garwolińskim

Roboty budowlane będą obejmowały następujący zakres:
- usunięcie kolizji z istniejącym zadrzewieniem;
- usunięcie wierzchniej warstwy ziemi z częściami roślin;
- roboty rozbiórkowe;
- frezowanie nawierzchni;
- roboty ziemne;
- roboty brukarskie;
- wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych nowej nawierzchni jezdni i na poszerzeniach jezdni istniejącej ;
- ułożenie geokompozytu na całej szerokości jezdni;
- ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej;
- wykonanie chodników (dróg dla pieszych);
- przebudowę istniejących zatok autobusowych;
- wykonanie wysp z azylami dla pieszych;
- wykonanie przepustów pod zjazdami oraz poprawa stanu technicznego istniejących przepustów pod drogą;
- wykonanie rowów z umocnieniami;
- wykonanie poboczy;
- humusowanie skarp i przeciwskarp rowów;
- montaż barier ochronnych;
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
- oświetlenie interaktywne przejść dla pieszych;
- nasadzenia drzew i krzewów, zakres dot. przebudowy:
Wszystkie wyżej wymienione roboty drogowe mają na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu, umożliwienie poruszania się po drodze pojazdów wysokotonażowych o dopuszczalnym nacisku na oś 11,5 tony, poprawienie spójności komunikacyjnej i jednorodności w połączeniu z innymi drogami publicznymi wyższej kategorii (drogi krajowe i wojewódzkie), stworzenie możliwości rozwojowych powiatu i gmin poprzez dostęp do nowoczesnej i bezpiecznej infrastruktury drogowej.
Z przeprowadzonych analiz Miejscowych Planów Zagospodarowania Gmin wynika, że znaczna część terenów bezpośrednio graniczących z droga powiatową nr 1328W z wyjątkiem istniejącej zabudowy jednorodzinnej i budowy zagrodowej są terenami przeznaczonymi pod usługi i przemysł, co daje dalsze możliwości lokalizowania nowych zakładów produkcyjnych, a więc i nowych miejsc pracy. Planowany do realizacji odcinek drogi jest bezpośrednim połączeniem siedziby Gminy Górzno z siedzibą Powiatu Garwolińskiego i stanowi dojazd do instytucji i zakładów pracy zlokalizowanych na terenie powiatu. Ze względu na konstrukcję i geometrię drogi zlikwidowane zostaną bariery dotyczące ruchu pojazdów rolniczych, które będą również korzystały z drogi dojeżdżając do pól i użytków rolnych.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w przedmiarze robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232450-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23110749,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26753841,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23110749,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430941540

7.3.3) Ulica: Krańcowa

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty brukarskie , roboty mostowe – nazwa podwykonawców nie jest jeszcze znana


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23110749,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 510 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.