eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z budową Parku przy ul. Mariana Domagały w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej



Ogłoszenie z dnia 2023-05-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z budową Parku przy ul. Mariana Domagały w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z budową Parku przy ul. Mariana Domagały w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7635718-f300-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216103

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w treści SWZ i ogłoszeń o zamówieniach przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie z art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia podstawowych zamówieni publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w postępowaniu podstawowym Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, odpowiednio dla postępowań NP.26.2.43.21.UK i NP.26.2.15.22.UK

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.37.23.UK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2873164,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni związanych z budową parku przy ul. Mariana Domagały w Krakowie,
1.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z budową parku przy ul. Mariana Domagały w Krakowie, na działkach ewidencyjnych o nr: 197/5, 197/1, 247/1, 247/2, 247/3, 163/3, 163/7, 163/9 i 163/11, j. ew.: Podgórze, obręb: P-104, związana z realizacją zadania pn.: ZZM/O1.151/22 - Park kieszonkowy na Osiedlu Złocień budżet obywatelski dzielnic - edycja VIII; ZZM/O1.91/23 – Park Złocień.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.2.1 prace przygotowawcze, roboty ziemne wraz z fundamentowaniem;
1.2.2 wykopy pod budowę;
1.2.3 wywiezienie nadmiaru materiałów wraz z utylizacją;
1.2.4 roboty budowlane związane z wykonaniem nowej nawierzchni z betonu cementowego, nawierzchni bezpiecznej EPDM wraz z obrzeżem stalowym, nawierzchni drewnianej wraz z obrzeżem stalowym, nawierzchni bezpiecznej z piasku płukanego i nawierzchni bezpiecznej ze zrębków drewnianych wraz z obrzeżem drewnianym, montażem obiektów małej architektury (w tym ławek, stolików, stojaków rowerowych, koszy na śmieci, urządzeń zabawowych typ 1 – typ 15, obiektów małej architektury typ 1 – typ 10 (w tym budowie 12 szt. nasypów ziemnych) oraz oświetlenia;
1.2.5 profilowanie i zagęszczanie podłoża;
1.2.6 przygotowanie podłoża pod nasadzenia drzew i krzewów;
1.2.7 roboty związane z wykonaniem nasadzeń drzew i krzewów, założeniem trawnika na terenie płaskim oraz założeniem łąki kwietnej na skarpach nasypów ziemnych wraz z pielęgnacją zieleni projektowanej;
1.2.8 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach wraz z rekultywacją terenu.
1.3 Szczegółowy zakres prac i wymagania dotyczące ich realizacji opisany jest w zaproszeniu i specyfikacji oraz jego załącznikach, a w tym dokumentacji projektowej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) stanowiącej Załącznik do ZiS i oraz w projektowanych postanowieniach umownych.
1.4 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją postępowania i przedmiarami robót, dokumentacją projektową rysunkami i opisami prac, oraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji.
1.5 Zamówienie obejmuje również:
1.5.1 kompleksową dokumentację powykonawczą zawierającą m. in.: dziennik budowy, odbiory częściowe i końcowe oraz rysunki techniczne wraz z naniesionymi zmianami, jakie wystąpiły w toku prac, karty utrzymania poszczególnych elementów, zgodnie z załączonym schematem, inwentaryzację w programie R3 Trees/GreenSpaces, inwentaryzację geodezyjną (między innymi operat geodezyjny wraz z ilościami robót z rozbiciem na poszczególne ich zakresy, asortymenty, geodezyjna dokumentacja powykonawcza),
1.5.2 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – obiektów małej architektury i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe)
1.5.3 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf) do aplikacji R3Trees/GreenSpaces dla każdego z elementów wytworzonych, m.in. urządzeń małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.5.4 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf) do aplikacji R3Trees/GreenSpaces dla każdego z elementów wytworzonych, m.in. urządzeń małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.5.5 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego.
1.6 Po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować,
a elementy niepodlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
1.7 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania i uzupełnienia podłoża oraz gwarantuje i odpowiada za materiał oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji i jej załącznikach.
1.8 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.9 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
1.10 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania prac na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.11 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac technologii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”, która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanieczyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystąpienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska.
1.12 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.
1.13 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu inwestycji (w przypadku konieczności).
1.14 Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do ogrodzenia terenu budowy (lub jego wyodrębnionych fragmentów, na których prowadzone są roboty) i ustawienia tablic informacyjnych. Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Oznakowanie musi być zgodne z Uchwałą nr XXXVI/908/20 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 lutego 2020r. w sprawie ustalenia „Zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń”.
1.15 Równoważność: zgodnie z ZiS
1.17 Wykonawca musi obliczyć cenę ryczałtową oferty dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formularzu oferty odpowiednio jako cenę za całość zamówienia oraz załączyć do oferty kosztorysy szczegółowe dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej ZiS oraz jej załączników.
1.18 Wykonawca musi zaoferować:
1.18.1 12-miesięczny okres gwarancji na zieleń niską wraz z jej pielęgnacją w tym okresie,
1.18.2 36-miesięczny okres gwarancji na zieleń wysoką wraz z jej pielęgnacją w tym okresie,
1.18.3 72-miesięczny okres gwarancji na całość zamówienia wraz z przeglądami i regulacjami zgodnie z zaleceniami producenta/ów,
1.18.4 72-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
1.18.5 zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące określonych w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie (kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych i innych dokumentach lub oświadczeniach producenta). W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków, w tym konserwacją, po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego.
1.18.6 Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) naprawę przedmiotu zamówienia, jego przeglądy oraz regulacje wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym, realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów, a także gwarancja obejmuje wymianę przedmiotu zamówienia lub jego elementów. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca powinien przekazać ją Zamawiającemu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty
wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl .
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

39113600-3 - Ławki

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3397443,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3397443,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3397443,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751538453

7.3.3) Ulica: Isep 11

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-588

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3397443,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.