Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580877/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00010659/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
- 2024/BZP 00026137/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3 wraz z wyposażeniem medycznym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d3a84f7-a64a-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3 wraz z wyposażeniem medycznym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d3a84f7-a64a-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Przegląd techniczny komory hiperbarycznej HAUX
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580877
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/50/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX STARMED 2500/5,5/SC3 wraz z wyposażeniem medycznym.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Tabela nr 1 w SWZ.
Wykonawca po przeprowadzonym przeglądzie i serwisie zobowiązany jest do wystawienia pisemnego potwierdzenia wykonanych czynności wraz z protokołem potwierdzającym sprawność sprzętu i dopuszczenie do eksploatacji na kolejne 12 miesięcy systemu komory hiperbarycznej i sprzętu medycznego.
Wykonawca udziela 12 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane czynności.
Wykonawca w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zabezpiecza i wlicza w cenę usługi wszelkie części i materiały potrzebne do przeprowadzenia przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej i sprzętu medycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314700,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314700,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314700,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ''Techtronic'' spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130022319
7.3.3) Ulica: Redłowska 52 lok. 11
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-450
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314700,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-02-19 do 2024-03-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Kompleksowe Ubezpieczenie Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
- Dostawa i wymiana dźwigu osobowego/windy w istniejącym szybie windowym Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o
- Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej podniesienia efektywności energetycznej budynku C dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- Modernizacja oświetlenia ulicznego - okablowanie
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie wykonania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego - powtórka.
- Okresowe przeglądy serwisowe i naprawy sprzętu medycznego
- Pogwarancyjna obsługa serwisowa wraz z naprawami urządzeń medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.138.2024.AJ
- "Naprawa aparatury i sprzętu medycznego"
- Usługa pogwarancyjnych przeglądów okresowych aparatury i sprzętu medycznego
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego na potrzeby SPZOZ w Łukowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.