eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10ee3d38-8f78-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10ee3d38-8f78-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045881/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 Remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.63.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127819,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomnika Mauzoleum w Pęcicach przy ul. Parkowej.
2. Mauzoleum podlegające remontowi zlokalizowane jest na dz. ew. nr 641 obręb 0010 Pęcice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację programu prac konserwatorskich dla:
1) Remontu okładziny z piaskowca w zakresie:
a) Dokumentacja opisowa i fotograficzna stanu zachowania okładzin kamiennych.
b) Przeglądu wszystkich elementów pod kątem stabilności i demontaż płyt zagrożonych samoczynnym odspojeniem lub degradacją.
c) Mechanicznego usunięcia wtórnych uzupełnień oraz zdegradowanych spoin (multinarzędzie, noże, dłuta itp.).
d) Oczyszczenia powierzchni mieszanymi technikami chemiczno-mechanicznymi z zastosowaniem np. myjki hydrociśnieniowej i parowej wspomaganej preparatami czyszczącymi, szczotek lub metodą strumieniową na sucho. Metodę doczyszczenia Wykonawca zobowiązany będzie wybrać po przeprowadzeniu prób na bezpieczeństwo i skuteczności techniki.
e) Dezynfekcji powierzchni metodą natrysku preparatem biobójczym renomowanego producenta.
f) Montażu nowych płycin w miejsce uszkodzonych, a uszkodzone Wykonawca podda utylizacji.
g) Uzupełnienia koniecznych ubytków w technice flekowania.
h) Uzupełnienia ubytków w kamieniu zaprawą mineralną barwioną w masie.
i) Uzupełnienia spoin w kamieniu zaprawą mineralną barwioną w masie.
j) Opracowania powierzchni fleków i uzupełnień poprzez szlifowanie i nadanie im właściwej faktury (tarcze korundowe, papiery ścierne).
k) Pogłębienia dna nieczytelnych inskrypcji (dłuta widiowe).
l) Odpylenia powierzchni sprężonym powietrzem.
m) Nałożenia preparatu ochronnego o właściwościach hydrofobowych za pomocą spryskiwacza ręcznego.
n) Scalenia kolorystycznego uzupełnienia oraz kutych inskrypcji.
o) Wykonania wszelkich prac porządkowych po zakończeniu prac.
p) Wykonania dokumentacji opisowej i fotograficznej po zakończeniu prac budowlanych.
2) Remontu elementów metalowych w zakresie:
a) Dokumentacja opisowa i fotograficzna stanu zachowania elementów metalowych.
b) Wykonania prób na oczyszczenie powierzchni.
c) Mechanicznego i chemicznego usunięcia zabrudzeń i nawarstwień z powierzchni rzeźby (brązu).
d) Zabezpieczenia powierzchni inhibitorem korozji.
e) Ostatecznego zabezpieczenia powierzchni poprzez nałożenie warstw wosku mikrokrystalicznego lub innego preparatu ochronnego dedykowanego do brązu/mosiądzu. Wykonawca zobowiązany będzie do ręcznego wypolerowania liter miękkimi szmatkami.
f) Wykonania wszelkich prac porządkowych po zakończeniu prac.
g) Wykonania dokumentacji opisowej i fotograficznej po zakończeniu prac budowlanych.
4. Teren zamierzenia budowlanego jest wpisany do rejestru zabytków i znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatora zabytków (decyzja nr 734/2016 z dnia 24 maja 2016 r.).
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) kierowania pracami konserwatorskimi lub samodzielnego ich wykonywania przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust. 1 i 3 albo art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami;
2) przekazania Mazowieckiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków danych osoby kierującej pracami konserwatorskimi lub samodzielnie prowadzącej prace konserwatorskie na 14 dni przez rozpoczęciem robót budowlanych;
3) powiadomienia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczęcia prac na 14 dni przed rozpoczęciem robót budowlanych ;
4) uzgodnienia z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków rysunku z zaznaczeniem zniszczeń oraz planowanych rekonstrukcji (w szczególności flekowania materiałem kamiennym);
5) przygotowania jednego, przykładowego fleku oraz zwołanie komisji z przedstawicielami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, celem zaakceptowania metody i doboru kamienia do prac. W przypadku problemów ze znalezieniem odpowiedniego budulca Wykonawca zobowiązany jest liczyć się z koniecznością wykonania uzupełnień za pomocą specjalistycznych mas;
6) do niezwłocznego zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót;
7) bieżącego prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowania wyników, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich wykonanych czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć i przekazania jej Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków albo Ministrowi w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia przedmiotu zamówienia;
8) prowadzenia prac konserwatorskich w odpowiednich warunkach atmosferycznych;
6. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie:
1) Decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: WN.5142.140.2023.WER z dnia 31 lipca 2023 r. zezwalającej na prowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich.
2) Decyzji Starosty Pruszkowskiego znak: WA.6740.4.41.2023.I.EG z dnia 04 sierpnia 2023 r. zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej w składzie:
1) Projekt budowlany zawierający:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany,
c) Projekt techniczny;
2) Projekt wykonawczy;
3) Przedmiar;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
5) Inwentaryzacja;
6) Ocena techniczna stanu istniejącego.
8. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji prac w sposób nieutrudniający funkcjonowania obiektu w przypadku uroczystości zorganizowanych przy Mauzoleum.
9. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac.
10. Wszelkie użyte materiały i urządzenia winny być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodności z Polską lub europejską Normą, deklaracje właściwości użytkowych, atesty.
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobę/y wykonującą/e czynności - roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
12. Wykonawca realizujący zamówienie przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia (kontraktowego), ustanawiającego ochronę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców z tytułu szkód, jakie mogą wyrządzić Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacją zadania.
13. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia w Przedmiocie umowy w zakresie dostępności architektonicznej rozwiązań uwzględniających warunki dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.), (aspekty społeczne) w szczególności poprzez:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych,
2) zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób.
14. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Gmina Michałowice uzyskała dotację na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, położonych na obszarze województwa mazowieckiego w 2023 roku z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
15. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97367,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376961,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97367,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katanga Grzegorz Kwapisiewicz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386863897

7.3.3) Ulica: Złotoglin 128

7.3.4) Miejscowość: Parszów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-215

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97367,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.