Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00098770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa pyrzyckich mini tężni solankowych - etap II ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyrzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 091/39 70 310
1.5.8.) Numer faksu: 091/39 70 314
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa pyrzyckich mini tężni solankowych - etap II ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674d8118-c71f-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032264/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa Pyrzyckich mini Tężni solankowych - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKŚiR.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie etapu II, zgodnie z dokumentacją projektową, który obejmuje:
a) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej:
ciąg pieszy na dz. drogowej nr 95 – 181,50 m2
Warstwa ścieralna z kostki betonowej 8cm. Podsypka cem-piaskowa grub. 5cm. Podbudowa z kruszywa łamanego o #0/31,5mm grub. 20cm. Warstwa odcinająca z piasku grub. 25cm. Kostka dekoracyjna – typu nostalite (o kolorystyce odpowiadającej istniejącej kostce - zdjęcie w załączeniu)
Obramowanie ścieżki - należy zastosować opornik drogowy o wymiarach 12-25, ława betonowa z oporem, światło krawędzi równe 0.
b) Wykonanie oświetlenia
Zakup i montaż 7 lamp parkowych ledowych z własnym zasilaniem solarnym. Wykonawca zaleca montaż lamp solarnych parkowych o następujących parametrach:
• Akumulator (ilość i pojemność) – 1 szt. akumulator litowo – jonowy, pojemność 27Ah/12,8V (346 Wh), żywotność 5-8 lat
• Panel fotowoltaiczny (ilość i moc) – 1 szt. dwustronny, moc 80 W/18V, regulowany
• Wysokość słupa – 4 m.
• Moc lamp LED [W] (ilość i moc) –38-40 szt. moc. 40W/36V
• Wysokość montażu lampy- 4 m. wzwyż
• Rodzaj słupa - aluminiowy
• Tryb– czujnik zmierzchu, programator czasu pracy, dodatkowo wskazany czujnik ruchu
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów, jednakże o nie gorszych parametrach niż wymienione powyżej.
c) Zakup i nasadzenie roślinności
• zakup i nasadzenie drzew tlenowych – 6 szt. wysokość sadzonki 100-150 cm, opalikowane trzema kołkami
• zakup i nasadzenie drzew ozdobnych – 6 szt. wierzby japońskiej hakuro szczepionych na pniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odmiana dowolna, szczepienie na wysokości ok. 110-130 cm, opalikowane trzema kołkami – drzewa nie są ujęte w dokumentacji projektowej
• zakup i nasadzenie krzewów - 80 szt. lawendy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – krzewy nie są ujęte w dokumentacji projektowe, odmiana: lawenda wąskolistna Hidcote, poj. doniczki 1l, dodatkowo okorowanie wraz z wyłożeniem geowłókniny oraz położeniem obrzeża trawnikowego.
d) Tablice informacyjne
• wykonanie i montaż tablicy informacyjnej z regulaminem korzystania z obiektu mini tężni 1 szt. o wymiarach 1,5 m x 1 m
• wykonanie i montaż tablic informacyjno – kierunkowych – 3 sztuki z napisem 120 x 35,
Tablice nie są ujęte w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do rozeznania cenowego, dlatego do Wykonawcy należy uzyskanie stosownych pozwoleń na ich lokalizację, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ
3. Do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie niezbędnych decyzji, pozwoleń, opinii (jeżeli są wymagane) oraz prowadzenie nadzoru i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich branżach.
4. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek odbyć wizje terenu opracowania oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robot budowlano¬-montażowych, jak również przygotowania projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134864,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202611,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134864,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8530002896
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 26
7.3.4) Miejscowość: Pyrzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 74-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PYRZYCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PYRZYCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134864,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-15INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Budowa oczyszczalni ścieków w Żabowie
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę dojścia do budynku szkoły oraz przebudowę łazienki "
- Modernizacja jezdni i chodników przy drogach powiatu pyrzyckiego - etap III
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa placu manewrowego oraz stanowiska czerpania wody p.poż."
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.