Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167018/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko – słowackiej granicy państwowej (etap 1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Straży Granicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013008431
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 100
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-514
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.bf.kg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/kgsg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko – słowackiej granicy państwowej (etap 1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-424c86d2-ca27-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129794/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Prace konserwacyjno - geodezyjne na polsko - słowackiej granicy państwowej (etap 1)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167018
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/BF/ZG/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 353300,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 183130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia (Tatry) obejmuje:1) dostawę nowych, granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem stabilizacji podziemnej i ponowne osadzenie w miejscach znaków brakujących i uszkodzonych (w tym usunięcie elementów znaków uszkodzonych) oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia i wysokości;
2) ponowne osadzenie wywróconych, pochylonych, zapadniętych i zagrożonych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia i wysokości;
3) odnowienie znaków granicznych, które obejmuje:
- wyprostowanie nieznacznie pochylonych znaków granicznych,
- zapewnienie minimalnej wysokości części nadziemnej znaków nieznacznie zapadniętych lub przysypanych,
- oczyszczenie terenu wokół znaków granicznych, oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, malowanie powierzchni znaków granicznych i ich elementów opisowych,
4) sporządzenie z wykonanych prac dokumentacji technicznej.
Odcinek objęty zamówieniem:
od znaku granicznego nr II/220/1 (B=49.220052 L=20.008629) do znaku granicznego nr II/267 (B=49.296042 L=19.794501), długość odcinka granicy ok. 38 km (470 znaków granicznych osadzonych na linii granicy państwowej).
Szczegółowy zakres zamówienia określono w załączniku nr 1 do SWZ.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy na wykonane prace, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego protokołu odbioru wykonanych prac. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 173089,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia (Beskid Sądecki) obejmuje:1) dostawę nowych, granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem stabilizacji podziemnej i ponowne osadzenie w miejscach znaków brakujących i uszkodzonych (w tym usunięcie elementów znaków uszkodzonych) oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia i wysokości;
2) ponowne osadzenie wywróconych, pochylonych, zapadniętych i zagrożonych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych ich położenia i wysokości;
3) odnowienie znaków granicznych, które obejmuje:
- wyprostowanie nieznacznie pochylonych znaków granicznych,
- zapewnienie minimalnej wysokości części nadziemnej znaków nieznacznie zapadniętych lub przysypanych,
- oczyszczenie terenu wokół znaków granicznych, oczyszczenie powierzchni znaków granicznych, malowanie powierzchni znaków granicznych i ich elementów opisowych,
4) sporządzenie z wykonanych prac dokumentacji technicznej.
Odcinek objęty zamówieniem podstawowym:
od znaku granicznego nr II/52b (B=49.419355 L=20.722034) do znaku granicznego nr II/94a (B=49.416226 L=20.446594), długość odcinka granicy ok. 22 km (409 znaków granicznych osadzonych na linii granicy państwowej),
Szczegółowy zakres zamówienia określono w załączniku nr 1 do SWZ.
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy na wykonane prace, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń przez Zamawiającego protokołu odbioru wykonanych prac. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
W ramach realizacji części 2 zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
4.5.5.) Wartość części: 180211,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219619,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333537
7.3.3) Ulica: ul. Geodetów 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296801,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK Rzeszów Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130333537
7.3.3) Ulica: ul. Geodetów 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-328
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów: Redy, Koniewo, Długołęka, Lauda, Markajmy, Medyny położone w gminie Lidzbark Warmiński, powiat lidzbarski, województwo warmińsko - mazurskie.
- Wznowienie granic pasa drogi wojewódzkiej nr 560 relacji Brodnica - Rypin - Sierp - Bielsk
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- "Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali oraz pomiar wszystkich budynków w obrębie ewidencyjnym Biała Błotna, gmina Kroczyce"
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
więcej: Odnawianie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.