Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00076156/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żyraków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661091
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żyraków 137
1.5.2.) Miejscowość: Żyraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-204
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zyrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zyrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6989a1ab-be81-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodociągów i kanalizacji sanitarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6989a1ab-be81-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030622/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00076156
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiGK.271.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1700166,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia:Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Żyraków.
1) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przepompownią ścieków i instalacje elektryczną na dz. nr ewid. 692/261, 692/263, 692/266, 692/269, 692/271, 692/277, 692/282, 692/287, 692/295, 692/299 w miejscowości Żyraków.
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC ø200 o długości ok. 390,4mb oraz kanalizacji tłocznejPE100 o długości ok. 119,20mb, przepompowni ścieków na działkach nr ewid. gr. 692/261, 692/263, 692/266, 692/269, 692/271, 692/277, 692/282, 692/287, 692/295, 692/299 w miejscowości Żyraków.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa przedmiotowego zadania zawiera zakres szerszy aniżeli Zamawiający zamierza zrealizować w ramach przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe proszę zwrócić szczególną uwagę na przygotowanie kosztorysów ofertowych i opierać się wyłącznie na ilościach zawartych w przedmiarach robót. Zamówienie nie obejmuje budowy wodociągu.
2) Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na dz. nr ewid. 664/5, 665/5, 966/5, 625/1, 625/13, 625/12, 625/11, 625/10,625/9, 625/8, 625/7, 625/6, 625/5, 625/4, 625/3, 625/2, 623/7, 623/6, 623/4, 622/7 w miejscowości Wola Żyrakowska
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC ø315 o długości ok. 529,10mb, kanalizacji tłocznej ø225o długości ok. 120,20mb, studzienek rewizyjnych, studnie rozprężne na działkach nr ewid. gr. 664/5, 665/5, 966/5, 625/1, 625/13, 625/12, 625/11, 625/10,625/9, 625/8, 625/7, 625/6, 625/5, 625/4, 625/3, 625/2, 623/7, 623/6, 623/4, 622/7 w miejscowości Wola Żyrakowska.
Uwaga!
Dokumentacja projektowa przedmiotowego zadania zawiera zakres szerszy aniżeli Zamawiający zamierza zrealizować w ramach przedmiotowego zamówienia. Z uwagi na powyższe proszę zwrócić szczególną uwagę na przygotowanie kosztorysów ofertowych i opierać się wyłącznie na ilościach zawartych w przedmiarach robót. Zamówienie nie obejmuje budowy wodociągu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 864758,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia:Budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Żyraków.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej ø200 na terenie Gminy Żyraków o łącznej długości ok. 1759mb oraz budowa odcinków sieci wodociągowej ø90 o łącznej długości ok. 1158mb.
Uwaga!
Na szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia składa się dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedmiotowe dokumenty stanowią załączniki do SWZ.
Zamawiający zastrzega, że przedmiary robót są najważniejsze w hierarchii dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia. Dlatego roboty należy wycenić, a następnie wykonać na podstawie przedmiarów robót i zaleceń Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 835408,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506959,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015698,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506959,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hydrobud Piotr Babula
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hydrosystem Patrycja Babula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141580311
7.3.3) Ulica: ul. Ducha 12
7.3.4) Miejscowość: Pilzno,
7.3.5) Kod pocztowy: 39-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506959,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416085,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1012838,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416085,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hydrobud Piotr Babula
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hydrosystem Patrycja Babula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 872-242-11-00
7.3.3) Ulica: ul. Ducha 12
7.3.4) Miejscowość: Pilzno,
7.3.5) Kod pocztowy: 39-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416085,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika na ulicy Leśnej (na odcinku od ulicy Wrzosowej do ulicy Garwolińskiej)
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Beniowskiego i ulicy Sikorskiego oraz w rejonie ulicy Sikorskiego w Rykach wraz z przyłączami do granicy działek
- (IV) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Budowa budynku zaplecza dla sportowców wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci wodociągowej wraz z odejściami bocznymi do granic nieruchomości w miejscowości Rakowiska - I etap.
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Rdzawa.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.