eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie, budowa i wyposa¿enie szklarni do¶wiadczalnej Bia³owieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj.



Og³oszenie z dnia 2024-03-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie, budowa i wyposa¿enie szklarni do¶wiadczalnej Bia³owieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Warszawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmie¶cie 26/28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Szymon.Binkowski@adm.uw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, budowa i wyposa¿enie szklarni do¶wiadczalnej Bia³owieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2043282-eb50-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00262611

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2043282-eb50-11ee-b4e0-4ac387c144e3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy
e-Zamówienia”, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: Szymon.Binkowski@adm.uw.edu.pl oraz dzp@adm.uw.edu.pl z zastrze¿eniem, ¿e bezwzglêdnie nie dotyczy to sk³adania ofert.
12. We wszelkich kontaktach z Zamawiaj±cym Wykonawcy powinni powo³ywaæ siê na numer postêpowania podany na stronie tytu³owej niniejszej SWZ.
13. Zamawiaj±cy pracuje od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 8.00 – 16.00
z wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni okre¶lonych w Zarz±dzeniu nr 165 z dnia 17 listopada 2023 r. opublikowanym pod adresem:
https://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/6768/M.2023.387.Zarz.165.pdf

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L127/2018
z dnia 23.05.2018 r.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28, 00-927 Warszawa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Warszawskim jest Pan Dominik Ferenc, kontakt: iod@adm.uw.edu.pl tel: 22 55 22 042;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o numerze podanym na stronie tytu³owej niniejszej SWZ;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych <Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników>;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
<Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego>;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: POUZ-361/20/2024/DZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa i wyposa¿enie szklarni do¶wiadczalnej Bia³owieskiej Stacji Geobotanicznej Uniwersytetu Warszawskiego w formule zaprojektuj i wybuduj.
2, Zamówienie finansowane jest z programu/grantu: „INICJATYWA DOSKONA£O¦CI- UCZELNIA BADAWCZA” (POB1 „BADANIA DLA ZIEMI”, DZIA£ANIE II.3.3. UTWORZENIE CENTRUM EKSPERCKO-BADAWCZEGO W BIA£OWIESKIEJ STACJI GEOBOTANICZNEJ UW)
501-D114-20-0002330

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331000-8 - Baterie s³oneczne

09332000-5 - Instalacje s³oneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji dla robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W niniejszym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ (tj. zosta³ podpisany przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê protokó³ odbioru koñcowego robót) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, przy czym:
a) ka¿da z wykazanych dwóch robót budowlanych musi byæ o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 1.500.000,00 z³ brutto,
b) ka¿da z ww. robót budowlanych musi obejmowaæ budowê szklarni lub obiektu budowlanego i zawieraæ w swoim zakresie co najmniej: roboty fundamentowe, konstrukcyjne, instalacje elektryczne, wodno-kanalizacyjne oraz roboty wykoñczeniowe (np. roboty tynkarskie, malarskie, roboty ok³adzinowe).
c) co najmniej jedna z wykazanych dwóch robót budowlanych realizowana by³a w formule „zaprojektuj i wybuduj” (wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowê, projektów wykonawczych, realizacja robót, odbiór koñcowy wykonanych robót). Warto¶æ brutto 1.500 000,00 z³ dotyczy w tym przypadku ³±cznie dokumentacji (co najmniej: projekt budowlany pozwolenie na budowê, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania) i robót budowlanych (wykonanie robót, odbiór koñcowy wykonanych robót),
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagana liczba robót budowlanych nie sumuje siê, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykonaæ minimum 2 roboty budowlane okre¶lone powy¿ej. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
4.2) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e nastêpuj±ce osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia publicznego:
1) jedna osoba:
a) posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ
w specjalno¶ci architektonicznej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz
b) posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia w projektowaniu. W okresie wykazanego piêcioletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnienia.
2) jedna osoba:
a) posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz
b) posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia w projektowaniu. W okresie wykazanego piêcioletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnienia.
3) jedna osoba
a) posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz
b) maj±ca co najmniej 3 lat do¶wiadczenia w projektowaniu. W okresie wykazanego trzyletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnienia,
4) jedna osoba
a) posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz
b) maj±ca co najmniej 3 lat do¶wiadczenia w projektowaniu. W okresie wykazanego trzyletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnieni.
5) kierownik budowy (1 osoba):
a) posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220) oraz
b) maj±cy co najmniej 5 lat do¶wiadczenia w wykonawstwie jako kierownik budowy. W okresie wykazanego piêcioletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnienia
6) kierownik robót sanitarnych (1 osoba):
a) posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220) oraz
b) maj±cy co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu funkcji kierownika robót i/lub kierownika budowy. W okresie wykazanego trzyletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnienia,
7) kierownik robót elektrycznych (1 osoba):
a) posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energoelektrycznych (zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220) oraz
b) maj±cy co najmniej 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu funkcji kierownika robót i/lub kierownika budowy. W okresie wykazanego trzyletniego do¶wiadczenia wskazana osoba musi posiadaæ ww. uprawnienia,
Dla wszystkich ww. osób wskazanych do wykonania zamówienia nale¿y w zakresie potwierdzenia posiadanego do¶wiadczenia podaæ termin (od ÷ do, wskazuj±c miesi±c i rok).
Wszystkie osoby wskazane do wykonania zamówienia musz± biegle w³adaæ jêzykiem polskim oraz znaæ przepisy prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych.
Zgodnie z art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana liczba osób, którymi dysponuj± lub bêd± dysponowaæ Wykonawcy,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca do oferty zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ obejmuj±ce równie¿ o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie, o którym mowa
w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3. Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostepniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ z³o¿enia:
1) WYKAZU ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Tre¶æ o¶wiadczenia „Wykaz robót budowlanych” - zgodna z wymaganiami okre¶lonymi w art. 5 § 1 pkt 4 ppkt 4.1) niniejszej SWZ.
2) WYKAZU OSÓB skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Tre¶æ o¶wiadczenia „Wykaz osób” - zgodna z wymaganiami okre¶lonymi w art. 5 § 1 pkt 4 ppkt. 4.2 niniejszej SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci: 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych zero groszy). Zamawiaj±cy nie przewiduje wnoszenia wadium w walucie innej ni¿ PLN.
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191.
W tytule przelewu nale¿y wpisaæ „Wadium” i numer niniejszego postêpowania (na przelewach nr rachunku nale¿y pisaæ w sposób ci±g³y - bez spacji).
4. Wadium w pieni±dzu uznane bêdzie za wniesione w terminie, je¿eli przed up³ywem terminu sk³adania ofert rachunek bankowy Zamawiaj±cego bêdzie uznany kwot± wadium.
5. Wykonawca wnosz±cy wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej razem z ofert±.
6. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne
i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium, p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego zgodnie z ust.1.
Konsorcjum do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub umowê reguluj±c± wspó³pracê konsorcjum, z której wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
Spó³ka cywilna do³±cza ww. pe³nomocnictwo lub dokument, z którego wynika ustanowione pe³nomocnictwo.
3. Formularz oferty podpisuje pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy. Na pierwszej stronie Formularza oferty nale¿y wpisaæ informacje dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Ka¿da zmiana zakresu Umowy wymaga pisemnej zgody Zamawiaj±cego.
2. Ka¿da zmiana zakresu Umowy zostanie potwierdzona przez Zamawiaj±cego i Nadzór Inwestorski sporz±dzeniem Protoko³u konieczno¶ci, który zawieraæ bêdzie: opis zmiany (roboty dodatkowe, zaniechane lub zamienne), jej warto¶æ i ewentualny wp³yw na aktualny Harmonogram Inwestycji.
3. Protokó³ konieczno¶ci mo¿e byæ podstaw± do udzielenia Wykonawcy zlecenia wykonania prac zmieniaj±cych zakres i terminy wykonania Robót w postaci aneksu do Umowy.
4. Podstaw± do wyliczenia warto¶ci prac/robót zmieniaj±cych zakres Umowy bêdzie kosztorys opracowany na podstawie przedmiaru zatwierdzonego przez Zamawiaj±cego. Kosztorys zostanie przygotowany w oparciu o ¶redni± stawkê brutto roboczogodziny obowi±zuj±c± dla regionu oraz ceny materia³ów opublikowanych w „Biuletynie cen robót” Sekocenbud lub inna ogólnopolska baza cen materia³ów w budownictwie w dniu jego przygotowania.
5. Roboty wykonywane bez pisemnego zlecenia Zamawiaj±cego nie bêd± dodatkowo wynagradzane i Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo ¿±daæ ich usuniêcia na koszt Wykonawcy, z wy³±czeniem prac koniecznych zwi±zanych z powstaniem sytuacji zagro¿enia ¿ycia lub mienia.
6. Na podstawie art. 455 ust. 1 Ustawy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci lez±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
 wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiaj±cego, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
 zmian Dokumentacji Projektowej w trakcie trwania Umowy, z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, wywo³uj±cych konieczno¶æ zmiany terminu realizacji Robót,
 konieczno¶ci± wyd³u¿enia okresu sprawdzania lub zatwierdzania Dokumentacji Projektowej,
b) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, zamówieñ dodatkowych, je¶li konieczno¶æ wykonania prac/robót w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca,
c) bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci:
 wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych ni¿̇ zawinione przez Wykonawcê w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
 konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego, lub innego orzeczenia sadu lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
 przekroczenia ustalonych terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, odstêpstw, itp.,
 odmowy lub opó¼nienia wydania przez organy administracji lub inne instytucje, np. gestorzy mediów, zarz±dcy dróg publicznych itp., wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ wynikaj±cych z przyczyn innych ni¿ b³êdy w Dokumentacji projektowej,
 opó¼nieniem organów administracji w wydaniu opinii/decyzji ponad termin ustawowy (w tym zw³aszcza odstêpstw od warunków technicznych, których uzyskanie jest obowi±zkiem Zamawiaj±cego) oraz nieprzewidzianych warunków realizacji Inwestycji zawartych w decyzjach administracyjnych,
d) zmiany zwi±zane z przerwami w realizacji Robót spowodowanymi czynnikami atmosferycznymi odnotowanymi w dzienniku pogodowym tj. w przypadku wyst±pienia szczególnych niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, w szczególno¶ci wyst±pienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na realizacjê robót zgodnie z umow±, z technologi± ich wykonywania, przeprowadzenia prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów,
e) bêd±ce nastêpstwem dzia³añ si³y wy¿szej, udokumentowane w dzienniku budowy i uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie robót zgodnie ze sztuk± budowlan±; dzia³añ si³ natury, przed którymi Wykonawca nie móg³ w racjonalny sposób poczyniæ zabezpieczenia, [...]
Ze wzglêdy na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³e przes³anki zawarte zosta³y we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-16 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-15

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wraz z ofert± przygotowan± przy pomocy „Formularza ofertowego” Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1. ¦rodki dowodowe okre¶lone w art. 6 § 1 niniejszej SWZ.
2. Informacje na temat podwykonawstwa, sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ (w przypadku, gdy Wykonawca nie bêdzie korzysta³ z podwykonawców, nie sk³ada tego formularza).
3. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ (w przypadku oferty wspólnej).
4. Formularz cenowy sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 8 do SWZ.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laj±ce w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 6 do SWZ.
6. (Ww. zobowi±zanie sk³ada Wykonawca polegaj±cy na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby).
Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postêpowaniu i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych).
7. Dowód wniesienia wadium.
8. Do „Formularza ofertowego” nale¿y za³±czyæ wszystkie o¶wiadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami SWZ – w formie okre¶lonej w SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.