eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3340710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e23343-bd80-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059595/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice. Część I: Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Śliwicach

1.1.2 Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice. Część II: budowa i przebudowa budynków remiz OSP

1.1.3 Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice. Część III: budowa parkingu i zagospodarowanie terenu przy GOK w Śliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135572

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach
2) Część II – rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Śliwiczkach
3) Część III – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Kręgu
4) Część IV – rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP w Lubocieniu
5) Część V - Budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz droga dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Śliwicach.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.1.1 5.2. Część I - rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach
5.1.2 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach wraz z zewnętrzną instalacją oświetlenia terenu i projektem zagospodarowania terenu
5.1.3 Stan istniejący.
Działki o nr ewid. 319, 320/2, 321 w Śliwicach zlokalizowane w ścisłej zabudowie wsi Śliwice przy ul. Ks. dra St. Sychowskiego 30. Działki zabudowane i zagospodarowane. Znajdują się na nich budynek urzędu gminy oraz gminnego ośrodka pomocy społecznej, których projektuje się rozbudowę i przebudowę. Działki poosiadają przyłącze gminnej sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i przyłącze elektroenergetyczne. Działka posiada istniejący zjazd z drogi powiatowej działka nr 334/3,
5.1.4 Projektowane zagospodarowanie terenu:
1. rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach wraz z zewnętrzną instalacją oświetlenia terenu. Projektowana przebudowa i rozbudowa przykrytą stropodachem i dachem dwuspadowym o kacie nachylenia połaci 45˚. i projektem zagospodarowania terenu
2. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:
- zaopatrzenie w wodę – istniejące przyłącze wodociągowe
- odprowadzenie wody deszczowej – bezpośrednio na teren nieutwardzony
- zaopatrzenie w energię elektryczną – w ramach istniejące rozdzielni w budynku urzędu gminy,
- chodniki wykonać z kostki betonowej gr 6cm na podbudowie betonowej
- składowanie odpadów stałych – istniejące miejsce na pojemniki do czasowego gromadzenia opadów.
3. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Odprowadzanie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.
4. układ komunikacyjny
Na działce 321 istnieją stanowiska postojowe wraz z jednym stanowiskiem dla osoby niepełnosprawnej.
5. sposób dostępu do drogi publicznej
Dostęp do drogi publicznej – zjazd istniejący z drogi publicznej (dz. Nr. 334/3).
6. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
Na terenie objętym inwestycją występują przyłącze wodociągowe z gminną siecią wodociągową, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrzna instalacja elektroenergetyczna.
7. uksztaltowanie terenu i układ zieleni
Ukształtowania terenu i układu zieleni zgodnie z projektem graficznym zagospodarowania działki.
8. Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach z zewnętrzna instalacją oświetlenia terenu obejmuje następujący zakres robót:
a) Wykonanie rozbudowy budynku Urzędu gminy i GOPS;
b) Demontaż wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z kotłem;
c) Demontaż w 4 pomieszczeniach wewnętrznej instalacji wodociągowej
d) i kanalizacji sanitarnej;
e) Demontaż wewnętrznej instalacji elektrycznej w archiwom i 4 biurach;
f) Wykonanie zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów wejściowych;
g) Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę z PCV
h) z szybami dwukomorowymi;
i) Przebicie otworu wejściowego do UG I GOPS;
j) Zamurowanie okien w piwnicy i poddaszu budynku;
k) Poszerzenie otworu na parterze budyniu z strony tylnej budynku;
l) Wykonanie robót rozbiórkowych na parterze i poddaszu budynku (ścian i
m) komina);
n) Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku
o) Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i wewnętrznych na
p) poddaszu nieużytkowym z styropianu grafitowego 036 gr. 18 cm oraz ścian fundamentowych typu Styrodur XPS 100 gr 15 cm oraz z wełny mineralnej na części rozbudowanej;
q) Wykonanie osuszania murów fundamentowych i piwnicznych budynku
r) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku;
s) Wykonanie nowych ścian na parterze budynku;
t) Zagospodarowanie wokół budynku (wykonanie utwardzonych dość,
u) wykonanie zieleni upiększającej, istniejących utwardzeń);
v) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego;
w) Wykonanie ławek i koszy na śmieci;
x) Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń tj.: demontaż podłóg drewnianych i betonowych, demontaż okładzin sufitów, skucie tynków i wykonanie nowych w całym budynku UG i części budynku GOPS, termomodernizacja podłogi na gruncie, termomodernizacja poddaszy nieużytkowych z piany PUR, wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych z malowaniem, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt ecophone na korytarzach, w biurach i sali, wykonanie zabezpieczenia p.poż. stropów drewnianych płytą G-K EI 30 na korytarzach, wykonanie zabezpieczenia p.poż. drewnianych belek okapów i konstrukcji dachowej w UG i GOPS – np. UNIPAL-DREW Specjal F, wykonanie łazienki dla niepełnosprawnych i toalety ogólnodostępnej, wykonanie windy dla osób niepełnosprawnych, wykonanie pomieszczenia socjalnego w GOPS, wymiana stolarki drzwiowej w wykonaniu stolarski do piwnicy i na poddasze nieużytkowe w GOPS drzwi EI 30, wymiana schodów strychowych opuszczanych na strych w UG, wymiana nowych podłóg z paneli podłogowych AC5 i płytek terakotowych, wymiana wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wymiana instalacji CO zasilaną pompą ciepła powietrze woda, wymiana instalacji elektrycznej, oświetlenia LEG, alarmowej, monitoringu teletechnicznej i SSP – na stropach drewnianych stosować kable niepalne, wymiana przemurowanie istniejących kominów w GOPS i archiwum z cegły klinkierowej, wymiana robót dostosowujący budynek do użytkowania przez osoby niepełnosprawne, wymiana więźby dachowej wraz z pokryciem na budynku archiwum, wykonanie zabezpieczenia przeciw grzybiczego więźby dachowej na budynku UG i GOPS, likwidacja istniejącej wentylacji naturalnej w biurach sali.
y) Przystosowanie budynku Urzędu Gminy dla dostępności dla osób niepełnosprawnych
z) Dostawa mebli i wyposażenia.
5.1.5 Zestawienie powierzchni:
- Projektowana powierzchnia rozbudowy – 119,28 m2
- Istniejąca pow. zabudowy budynku UG – 410,93 m2
- Istniejąca pow. zabudowy budynku GOPS – 120,55 m2
- Powierzchnia utwardzeń - 161,20 m2
- Powierzchnia terenu czynnego biologicznie – 185,04 m2.
5.1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.38.2022 z dnia 22 grudnia 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.1 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.1 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.5.5.) Wartość części: 3725662,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach
2) Część II – rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Śliwiczkach
3) Część III – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Kręgu
4) Część IV – rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP w Lubocieniu
5) Część V - Budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz droga dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Śliwicach.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.1.1 5.2. Część II - rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Śliwiczkach
5.1.2 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej wraz z zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną kolidującą z planowaną rozbudową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej oraz utwardzeniem terenu
5.1.3 Stan istniejący.
Działka o nr ewid. 204 w Śliwiczkach posiada zagospodarowanie
- budynek oświatowy – szkoła
- budynek -remiza strażacka
- przyłącze wodociągowe
- przyłącze kanalizacji sanitarnej
- przyłącze ciepłownicze od istniejącego budynku
- przyłącze elektryczne napowietrzne
- zew. kabel zasilający (oznaczony nr 7 na PZD)
- teren utwardzony
- teren zielony
- miejsce gromadzenia odpadów stałych
- działka jest wolna od zadrzewień
- wjazd połączenie z drogą (dz. Nr 171).
5.1.4 Projektowane zagospodarowanie działki, w tym:
1. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:
- likwidacja zewnętrznej instalacji elektrycznej budynku OSP
- projektuje się zewnętrzna instalację elektroenergetyczną
- projektuje się zewnętrzna instalację kanalizacji sanitarnej.
2. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Odprowadzanie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej przez projektowaną zewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej.
3. układ komunikacyjny
Na działce objętej projektuje się wykonanie utwardzenia terenu – kostką betonową gr. 6 cm (podcień projektowanego budynku).
4. sposób dostępu do drogi publicznej
Dostęp do drogi publicznej – zjazd istniejący z drogi publicznej (dz. Nr. 171).
5. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- istniejące przyłącze wodociągowe – w32 i studnia wodomierzowa,
- istniejące przyłącze kanalizacji sanitarnej kD 160
- istniejąca elektroenergetyczna linia napowietrzna oraz zewnętrzna instalacja elektroenergetyczna.
6. uksztaltowanie terenu i układ zieleni
Nie projektuje się zmian dotyczących ukształtowania terenu i układu zieleni.
5.1.5 Zestawienie powierzchni:
- Istniejący budynek – szkoła – 315,13 m2
- Istniejący budynek – remiza OSP – 62,83 m2
- Projektowana rozbudowa – 131,57 m2
- Teren utwardzony – istniejący 368,11 m2
- Teren utwardzony – projektowany – 46,93 m2
- Teren zielony – 275,43 m2.
5.1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.16.2022 z dnia 31 maja 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.2 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.2 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.2 oraz ekspertyzie technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej wraz z postanowieniem Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej znak WZ.52840.33.2022.4.ss z dnia 15 lutego 2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 657676,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach
2) Część II – rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Śliwiczkach
3) Część III – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Kręgu
4) Część IV – rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP w Lubocieniu
5) Część V - Budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz droga dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Śliwicach.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.1.1 5.2. Część II - rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Kręgu
5.1.2 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej wraz z przebudową istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze studniami rewizyjnymi – do istniejącej sieci k.s., budową zewnętrznej instalacji wodociągowej – od budynku do istniejącej studni wodomierzowej, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną – od budynku do złącz, utwardzeniem terenu oraz przebudowa przyłącza
5.1.3 Stan istniejący.
Działka o nr ewid. 95 w Kręgu posiada zagospodarowanie
- budynek remizy strażackiej
- wieża do suszenia węży pożarniczych
- przyłącze wodociągowe
- przyłącze kanalizacji sanitarnej
- przyłącze elektryczne (linia napowietrzna) do przebudowy
- teren utwardzony
- teren zielony
- miejsce gromadzenia odpadów stałych
- działka jest wolna od zadrzewień
- wjazd połączenie z drogą (dz. Nr 59/1).
5.1.4 Projektowane zagospodarowanie działki, w tym:
1. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:
- przebudowa przyłącza elektroenergetycznego
- zewnętrzna linia zasilająca elektroenergetyczna
- przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej od budynku do istn. studni wodomierzowej.
2. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Odprowadzanie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej.
3. układ komunikacyjny
Na działce objętej projektuje się wykonanie utwardzenia terenu – kostką betonową gr. 8 cm.
4. sposób dostępu do drogi publicznej
Dostęp do drogi publicznej – zjazd istniejący z drogi publicznej (dz. nr 59/1).
5. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- przebudowa odcinka zewnętrznej kanalizacji sanitarnej D160 na działce inwestora
- projektowana zewnętrzna instalacja wodociągowa PE 100, D32x2,0
- przebudowa przyłącza elektroenergetycznego (linia napowietrzna)
- projektowane złącze kablowo-pomiarowe ZK1 zgodnie z załączonym projektem przebudowy kolidującej sieci elektroenergetycznej oraz warunkami zakładu energetycznego.
6. uksztaltowanie terenu i układ zieleni
Projektuje się zmianę w układzie terenów utwardzonych i terenu zielonego zgodnie z rysunkiem PZD
5.1.5 Zestawienie powierzchni:
- Projektowana rozbudowa i przebudowa – 205,16 m2
- Projektowany teren utwardzony – istniejący 120,14 m2
- Teren utwardzony – istniejący – 109,38 m2
- Teren zielony – 995,32 m2.
5.1.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.84.2022 z dnia 20 stycznia 2023 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.3 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.3 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.3 oraz projekcie przebudowy kolidującej sieci elektroenergetycznej i warunkach zakładu energetycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 818291,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach
2) Część II – rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Śliwiczkach
3) Część III – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Kręgu
4) Część IV – rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP w Lubocieniu
5) Część V - Budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz droga dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Śliwicach.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.4. Część IV - rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP w Lubocieniu

5.1.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej ze studniami rewizyjnymi i przebudową bezodpływowego szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe, utwardzeniem terenu, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną z słupami oświetleniowymi oraz usunięciem kolizji – przebudową odcinka linii napowietrznej elektroenergetycznej nn-0,4 kv wraz z przyłączem.
5.1.2 Stan istniejący
Działka posiada zagospodarowanie
- budynek świetlicy
- przyłącze wodociągowe do istniejącej sieci wodociągowej
- bezodpływowy zbiornik na nieczystości ciekłe 10 m3 – do wymiany
- przyłącze elektroenergetyczne (linia napowietrzna) – kolizja z proj. rozbudową
- sieć teletechniczna
- teren utwardzony
- teren zielony
- miejsce gromadzenia odpadów stałych
- działka jest wolna od zadrzewień
- wjazd połączenie z drogą (dz. Nr 150/1).
- dwa budynki gospodarcze przeznaczone do rozbiórki.
5.1.3 Projektowane zagospodarowanie działki, w tym:
1. urządzenia budowlane związane z obiektami budowalnymi:
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej ze studniami rewizyjnymi i przebudowa bezodpływowego szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10m3
- projektowane słupy oświetleniowe na działce nr 159/3 i 159/4 wraz z zewnętrzną instalacją elektryczna z istniejącego budynku na działce nr 159/3
- - usunięcie kolizji – przebudowa odcinka linii napowietrznej elektroenergetycznej nn-0,4kv wraz z przyłączem.
2. sposób odprowadzania lub oczyszczania ścieków
Odprowadzanie ścieków do zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10m3 (przebudowa zbiornika)
3. układ komunikacyjny
Na działce objętej projektuje się wykonanie utwardzenia terenu – kostką betonową gr. 6 cm. Istniejącym teren utwardzony należy przebudować w zakresie projektowanej pochylni dla osób niepełnosprawnych i projektowanych schodów zewnętrznych.
4. sposób dostępu do drogi publicznej
Dostęp do drogi publicznej – zjazd istniejący z drogi publicznej (dz. nr 150/1), projektowany zjazd z drogi publicznej (dz. Nr 150/1) według odrębnego opracowania, istniejący zjazd z drogi powiatowej działka 34/5.
5. parametry techniczne sieci i urządzeń uzbrojenia terenu
- przebudowa istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe (o pojemności 10m3) wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej
- usunięcie kolizji – przebudowa odcinka linii napowietrznej elektroenergetycznej nn-0,4 kv wraz z przyłączem
- słupy oświetleniowe na działce nr 159/4 i 159/3 wraz z zewnętrzna instalacją elektroenergetyczną.
6. uksztaltowanie terenu i układ zieleni
Projektuje się zmianę w układzie terenów utwardzonych i terenu zielonego zgodnie z rysunkiem PZD
5.1.4 Charakterystyczne parametry obiektu budowalnego
a) Kubatura: proj.rozb. 334,41m3 + istn.1094,34m3 = 1425,75 m3
b) Zestawienie powierzchni:
- Powierzchnia zabudowy 54,33 + 179,40 = 233,73 m2
- Powierzchnia użytkowa 43,28 +136,44 = 179,72
c) Liczba kondygnacji – 1 (parter)
5.1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr BD.6740.ŚL.82.2022 z dnia 3 lutego 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.4 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.4 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.4 oraz projekcie przebudowy kolidującej sieci elektroenergetycznej i warunkach zakładu energetycznego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
7. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 893643,37 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozwój infrastruktury społecznej na terenie Gminy Śliwice”.
2. Zakres zamówienia został podzielony na części:
1) Część I – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy oraz budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Śliwicach
2) Część II – rozbudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Śliwiczkach
3) Część III – rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku remizy strażackiej w Kręgu
4) Część IV – rozbudowa i przebudowa części budynku świetlicy z przeznaczeniem na remizę OSP w Lubocieniu
5) Część V - Budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz droga dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Śliwicach.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis części przedmiotu zamówienia:
5.1. Część V - Budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz droga dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice wraz z zagospodarowaniem terenu wokół Gminnego Ośrodka Kultury w Śliwicach
5.1.1 Przedmiotem inwestycji jest budowa parkingu wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym oraz drogą dojazdową do amfiteatru w miejscowości Śliwice”
5.1.2 Teren przewidziany pod inwestycję położony jest w środkowej części miejscowości Śliwice, pomiędzy ulicami Dworcową i Starogardzką. Od strony północnej przebiega ul. Osiedle Młodych. Działki o nr ewid. 476/1, 476/4, 477/2 położone są w sąsiedztwie gminnego Ośrodka Kultury oraz amfiteatru, w chwili obecnej nie są zagospodarowane.
5.1.3 Projektowane zagospodarowanie terenu:
W zakresie zadania projektuje się parking dla samochodów osobowych o nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm oraz drogę dojazdowa do powyższego parkingu, zakładu drzewnego o nawierzchni bitumicznej. Całość inwestycji zwieńczona zostanie budową skrzyżowania z drogą powiatową 1017C.
Branża drogowa
5.1.4 Zakres zamówienia
1) budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej
2) budowa drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej
3) przebudowa skrzyżowania z droga powiatową 1017C wraz z przebudową istniejących chodników
4) wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego
5) wykonanie robót wykończeniowych głownie wykonania humusowania terenu przyległego
5.1.5 Podstawowe parametry techniczne
a) długość drogi wewnętrznej 87,09m
b) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,
c) droga wewnętrzna
d) kategoria ruchu: - KR-1,
e) szerokość jezdni: - 5,0 m
5.1.6 Projektowana konstrukcja nawierzchni
Jezdnia główna droga wewnętrzna
- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej SMA 11 50/70 gr 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr 4cm
- górna warstwa podbudowy z betonu asfaltowego AC16P 50/70 gr 5 cm
- podbudowa z KŁSM 0/31,5 mm gr 20cm
- podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
Chodniki
- warstwa ścieralna z kostki betonowej 6cm – szara z opaska koloru grafitowego
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr 4cm
- podbudowa zasadnicza z KŁSM 0-31,05 gr 10cm
- podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
Parking z płyty ażurowej gr 10 cm
- warstwa ścieralna z płyty ażurowej koloru czerwonego
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr 4cm
- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8/10 gr 20cm
- podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
Jezdnie manewrowe
- warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm koloru szarego typu starobruk
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr 4cm
- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8/10 gr 20cm
- podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 25cm
Zabruk z kostki kamiennej 8/11
- warstwa ścieralna z kostki kamiennej 8/11 cm spoinowana żywicą
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr 6cm
- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8/10 gr 15cm
- podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
Utwardzenie terenu z kostki betonowej gr 8cm – czerwona
- warstwa ścieralna z kostki betonowej 8 cm
- podsypka cementowo piaskowa 1:4 gr 4cm
- podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C8/10 gr 20cm
- podbudowa pomocnicza z gruntocementu C1,5/2 gr 15cm
5.1.7 Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
- droga wewnętrzna bitumiczna - powierzchnia 461m2
- miejsca parkingowe z płyty ażurowej – powierzchnia 582 m2
- Pas zieleni, humus - powierzchnia 444 m2
- Chodniki o nawierzchni z kostki betonowej – 235m2
- Jezdnia manewrowa – 3405 m2
- Nawierzchnie z kostki granitowej – 53m2
- Utwardzenie terenu – 196m2
Branża sanitarna
5.1.8 Zakres zamówienia obejmuje:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur PP DN/ID 500mm o łącznej długości 43,00m,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur kamionkowych DN500 o długości 8,50m przeciskiem teleoptycznym,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur PP DN/ID 400mm o łącznej długości 117,50m,
- budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur PP DN/ID 300mm o łącznej długości 239,50m,
- budowę studni rewizyjnych betonowych DN1500 w ilości 4szt.,
- budowę studni rewizyjnych betonowych DN1200 w ilości 15szt.,
- budowę separatora koalescencyjnego typu ECO–K 15/150–3,5 z 10–krotnym by–passem – 1szt.,
- budowę wylotu DN500, zgodnego z KPED 02.16 – 1szt.,
- budowę przykanalików deszczowych z rur PVC–U 160/4,7mm SN8 o łącznej długości 79,00m,
- budowę studni deszczowych DN500 z wpustami ulicznymi w ilości 7szt.,
- budowę studni PVC400 w ilości 1szt.
5.1.9 Budowa kolektora kanalizacji deszczowej
Miejscem odprowadzenia podczyszczonych wód opadowych i roztopowych z terenu projektowanej zlewni, zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi PGW Wody Polskie znak GD.ZPU.1.434.69.2021.WL z 07.07.2021r., będzie rzeka Śliwiczka na terenie działki o nr ewid. 210 obręb Śliwice, gmina Śliwice w km 2+650.

Branża elektryczna:
5.1.10 Zasilanie projektowanej sieci oświetleniowej – miejsce włączenia
Projektowany odcinek sieci oświetleniowej zasilony zostanie z projektowanej szafki oświetlenia SOU, która ustawiona zostanie w pasie zieleni przy zjeździe z ul. Dworcowej – wg PZT. Szafka ta zasilona zostanie za pomocą wewnętrznej linii zasilającej YKY 4x10 z istniejącego złącza kablowo-pomiarowego, które znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie.
5.1.11 Instalacja projektowana
Z projektowanej szafki SOU wyprowadzona zostanie linia kablowa o napięciu 0,4 kV wykonana kablem YAKY 4x35. Linia ta ułożona zostanie wg trasy pokazanej na PZT i wprowadzona przelotowo do projektowanych słupów oświetleniowych. Kabel na całej trasie ułożony będzie w rurze osłonowej DVK 75 mm. Słupy ustawione zostaną w pasie zieleni poza strefa ruchu pojazdów.
Do oświetlenia terenu objętego projektem zaprojektowano słupy stalowe ocynkowane o wys. 8,0 m i grubości ścianki 3 mm z wysięgnikami pojedynczymi i podwójnymi o długości 0,5 m. Na słupach zamontowane będą oprawy do oświetlenia dróg LED o mocy 58 W. Słupy zamontowane będą na fundamentach prefabrykowanych F 150/200. We wnękach słupów połączenia kabli wykonane będą za pomocą złączy IZK. Oprawy zabezpieczone zostaną za pomocą wkładek topikowych D01 o wartości 4 A. Oprawy z zaciskami IZK połączone będą przewodem YDY 3x2,5 ułożonym w rurce giętkiej RVS 28. Na słupach umieścić tabliczki z numeracją zawierającą: nr słupa/nr obwodu/nr szafki – wg rys. E/1 i E2.
5.1.12 Do oświetlenia terenu zastosowane zostaną oprawy LED o parametrach:
- moc oprawy: 58 W
- strumień oprawy: 7100 Lm
- szczelność oprawy: min. IP 66
- szczelność komory osprzętu: min. IP 66
- odporność na uderzenia: min. IK 08
- napięcie zasilania: 230 V ~
- temperatura barwowa: 4000 K
- klasa ochronności oprawy: I
- zabezpieczenie przepięciowe – poziom ochrony: Up = 1,3 kV na wyposażeniu opraw
- charakterystyka rozsyłu światła – asymetryczna
5.1.13 Dodatkowe wymagania zamawiającego dotyczące opraw oświetleniowych:
Należy zastosować oprawy oświetleniowe z możliwość zaprogramowania wielostopniowego ściemnienia oprawy - do 5 przedziałów czasowych w zakresie od 10 do 100% mocy nominalnej.
Należy zastosować oprawy oświetleniowe z redukcję mocy w poszczególnych przedziałach czasowy:
od załączenia - 20:00 - 100 % mocy
20:00 - 23:00 - 60 % mocy
23:00 - 4:00 - 35 % mocy
4:00 - 6:00 - 60 % mocy
6:00 - do wyłączenia - 100 % mocy
Oprawy oświetleniowe powinny posiadać możliwość podłączenia do zewnętrznego systemu sterowania i sensorów poprzez gniazdo zgodne z np. Zhaga Book 18.
5.1.14 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją pozwolenia na budowę nr ŚL.9.2022 z dnia 26 maja 2022 r. oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 7.5 do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik Nr 9.5 do SWZ i przedmiarze robót stanowiącym Załączniki nr 8.5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1323968,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4448732,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5852150,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4448732,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552071348

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4448732,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860615,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1247520,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860615,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552071348

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860615,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 903655,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 903655,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552071348

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 903655,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107581,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1354000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107581,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fabian Kropidłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552071348

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107581,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1632268,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3861393,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1632268,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

branża sanitarna, elektryczna, roboty drogowe poza nawierzchnią


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1632268,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.