eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 200

1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielopole.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/879681

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-569b6fab-bc40-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517643/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00071392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim celem zapewnienia wymaganych standardów jakości usług społecznych jak najpełniej odpowiadających na potrzeby osób korzystających z usług UG i OSP w Wielopolu Skrzyńskim, w szczególności potrzeby osób niepełnosprawnych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.

Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części:

Część nr 1: Rozbudowa budynku UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz zagospodarowaniem terenu. Część 1 zamówienia obejmuje:
Etap I: Remont budynku UG wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez:
a) adaptację niewykorzystanej sali konferencyjnej na pomieszczenia użytkowe biurowe i sanitariaty dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
b) montaż nowych schodów stalowych,
c) dostawę schodołazu,
d) budowę pochylni dla niepełnosprawnych,
e) przebudowę istniejących sanitariatów w budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych,
f) częściowy remont biur w budynku Urzędu Gminy w związku z przebudową i adaptacją do potrzeb osób niepełnosprawnych,
g) wykonanie monitoringu.
Etap II: Rozbudowa remizy OSP wraz z zagospodarowaniem terenu.
a) wykonanie posadzek,
b) roboty wykończeniowe wraz instalacjami
c) dach i ocieplenie poddasza,
d) montaż stolarki zewnętrznej oraz wewnętrznej,
e) wykonanie elewacji
f) zagospodarowanie terenu
g) wykonanie monitoringu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.5.) Wartość części: 1923605,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.

Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części:

Część nr 2: Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji zapewniającej odpowiednie warunki świadczenia usług społecznych w rozbudowanym obiekcie, która obejmuje:
- dostawę i montaż klimatyzatorów w rozbudowanym obiekcie


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 255611,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.

Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części:

Część nr 3: Dostawa i montaż mebli niezbędnych do funkcjonowania rozbudowanego obiektu, która obejmuje:
- dostawę i montaż mebli w budynkach Urzędu Gminy oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39134000-0 - Meble komputerowe

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.5.5.) Wartość części: 162230,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.

Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części:

Część nr 4: Dostawa i montaż niezbędnego pozostałego wyposażenia rozbudowanego obiektu, która obejmuje:
- dostawę i montaż wyposażenia w budynkach Urzędu Gminy oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

39711420-9 - Płyty grzewcze (AGD)

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30232140-7 - Plotery

4.5.5.) Wartość części: 96178,29 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w związku z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Wielopolu Skrzyńskim i remizy miejscowej Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ramach zadania miejscowa jednostka OSP zyska świetlicę, garaże oraz niezbędne zaplecze sanitarne. Zadanie przewiduje m.in. ocieplenie budynku remizy, przeróbkę konstrukcji dachu i jego ocieplenie, stolarkę zewnętrzną i wewnętrzną, posadzki, tynki, niezbędne instalacje, roboty wykończeniowe oraz zakup niezbędnego wyposażenia. Dodatkowo cały budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez remont sanitariatów, zastosowanie odpowiednich szerokości drzwi, okładzin ciągów komunikacyjnych oraz klimatyzację. Planujemy także zagospodarowanie terenu przy remizie m.in. w formie parkingu.

Przedmiot zamówienia składa się z pięciu części:

Część nr 5: Dostawa i montaż rolet wewnętrznych, która obejmuje:
- dostawę i montaż rolet wewnętrznych w budynkach Urzędu Gminy oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt wykonawczy - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”;

4.5.3.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44115310-5 - Rolety zwijane

45421145-2 - Instalowanie rolet

4.5.5.) Wartość części: 14047,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia część nr 1 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.


Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 22.02.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 zamówienia w wysokości 1.845.000,00 zł. W wyznaczonym terminie wpłynęło cztery oferty na część nr 1 zamówienia. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena oferty najkorzystniejszej z pośród ofert nie odrzuconych przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”, unieważnia część nr 2 postępowania na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.


Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowej sprawie Zamawiający opublikował w dniu 2024-01-26 ogłoszenie o wszczęciu postępowania pod nr 2024/BZP 00071392/01, informując o prowadzeniu postępowania na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/879681, gdzie opublikowano treść SWZ wraz z załącznikami wśród których były wzory umów określające warunki na jakich będzie realizowane przedsięwzięcie.
Zamawiający zgodnie z zapisami wstępnej promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych NR Edycja8/2023/7094/PolskiLad, zobowiązany był zawrzeć w umowie zapis o udzieleniu Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.

W przedmiotowym postępowaniu wzory umów są dokumentami, które niewątpliwie opisują przedmiot zamówienia w sposób niejasny, zawierają elementy sprzeczne oraz braki które powodują, iż nie jest możliwe zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wskazane wzory umów zawierają braki w swej budowie polegające na zawarciu we wzorze umowy pn. „Zał nr 6a do SWZ - Umowa projekt dostawa czesc 1 UG i OSP” w art. 8.4 zapisów o treści: „Zamawiający udziela Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości stanowiącej 15% wynagrodzenia należnego Wykonawcy.[…]”, natomiast pozostałe wzory umów t.j. dla części nr 2, 3, 4 i 5 nie zawierają tego zapisu i tym samym są niezgodne z warunkami określonymi w promesie o dofinansowanie.

Omówione wyżej zapisy umowy opisują przedmiot zamówienia, a w szczególności warunki realizacji zamówienia w sposób niejasny, sprzeczny i niejednoznaczny. Co więcej tak dokonany opis przedmiotu zamówienia mógł wpłynąć na ilość i wartość ofert, które złożone zostały w przedmiotowym postępowaniu. Niewątpliwie bowiem możliwość otrzymania zaliczki lub jej brak mógł w sposób istotny wpłynąć na wartość ofert składanych przez wykonawców w szczególności biorąc pod uwagę termin realizacji zamówienia tj. 179 dni.

Etap postępowania, na którym Zamawiający zauważył błędy w powołanym dokumencie nie pozwala na ich usunięcie przez dokonanie jakiejkolwiek czynności z wyjątkiem zastosowania dyspozycji art. 255 ust. 6 ustawy.

Przyjmując za komentarzem „Walkowiak Ewa, Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na jego wadę” (Opublikowano: LEX/el. 2023 ) „aby możliwe było unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na jego wadę muszą zaistnieć trzy przesłanki tj.
a) wada
b) nieusuwalność wady
c) wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”

Zamawiający dokonując analizy przedmiotowego postępowania stwierdził, że jest ono objęte wadą, której na obecnym etapie nie da się usunąć, a która to wada uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego w szczególności w związku z treścią art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

Wobec tak przedstawiającego się stanu faktycznego i prawnego sprawy koniecznym i zasadnym było zastosowanie przez Zamawiającego dyspozycji art. 255 pkt 6 ustawy Pzp., a więc unieważnienie przedmiotowego postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części nr 3, 4 i 5 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.


Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 22.02.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3, 4 i 5 zamówienia w wysokości Część nr 3 – 140.000,00 zł, Część nr 4 – 83.000,00 zł, Część nr 5 – 12.000,00 zł. W wyznaczonym terminie wpłynęło po cztery oferty na części nr 3 i 5 zamówienia oraz jedna oferta na część nr 4. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części nr 3, 4 i 5 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.


Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 22.02.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3, 4 i 5 zamówienia w wysokości Część nr 3 – 140.000,00 zł, Część nr 4 – 83.000,00 zł, Część nr 5 – 12.000,00 zł. W wyznaczonym terminie wpłynęło po cztery oferty na części nr 3 i 5 zamówienia oraz jedna oferta na część nr 4. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia części nr 3, 4 i 5 postępowanie na zadanie pn. „Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu”.


Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 22.02.2024 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 3, 4 i 5 zamówienia w wysokości Część nr 3 – 140.000,00 zł, Część nr 4 – 83.000,00 zł, Część nr 5 – 12.000,00 zł. W wyznaczonym terminie wpłynęło po cztery oferty na części nr 3 i 5 zamówienia oraz jedna oferta na część nr 4. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych przekroczyły kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.