eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 855-22-73

1.5.8.) Numer faksu: 81 855-20-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2325decf-e1d2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2325decf-e1d2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057311/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II LO w Lubartowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3672764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z „Programem Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich”
Zadanie realizowane będzie na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Piotra Firleja w Lubartowie na działkach o nr ewid. 41/4, 42/2, 43/2, 44/2, 46/2, 46/3, 46/4, 47, 48/2, 49/2, 50/2, 437/3 położonych przy ul. Lubelskiej w Lubartowie, w obrębie 10 – Lubelska.

Charakterystyczne parametry określające wielkość hali sportowej z zapleczem:
Powierzchnia boiska: 800,00 m2 (20,0x40,0 m)
Powierzchnia boiska ze strefą ochronną: min. 1056,00 m2 (min. 24,0x44,0 m)
Wysokość hali w szczycie: 11,5 - 12,0 m
Powierzchnia zaplecza szatniowo-sanitarnego i łącznika: min. 110,00 m2
Szczegółowy zakres użytkowy oraz wymagania w zakresie materiałów i technologii wykonania obiektów zostały zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

2) Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych.
I. Ustalenia w zakresie I etapu realizacji zamówienia – sporządzenia dokumentacji projektowej:
a. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji technicznej, a w tym m. in. do:
a) opracowania koncepcji architektoniczno-budowlanej obiektów wraz z zagospo-darowaniem w/w działek inwestycji oraz przedstawienia minimum czterech wizualizacji pokazujących bryłę budynków i całościowe zagospodarowanie terenu oraz minimum dwóch pokazujących wnętrze hali sportowej i uzgodnienia całości z Zamawiającym,
b) przeprowadzenia wizji lokalnej na działkach inwestycji z udziałem przedstawiciela Zamawiającego,
c) opracowania mapy do celów projektowych,
d) uzyskanie od gestorów sieci warunków przyłączeniowych,
e) uzyskania zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie urządzeń, jeśli zajdzie taka potrzeba,
f) bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym,
g) opracowania badań geotechnicznych podłoża gruntowego dla planowanej inwestycji,
h) uzyskania wszelkich wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, opinii, ekspertyz, decyzji i badań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z opracowaniem niezbędnych wniosków do uzyskania w/w dokumentów i pokryciem ich kosztów,
i) opracowania kompletnego projektu budowlanego hali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w wymaganych branżach w zakresie zgodnym z zatwierdzoną koncepcją,
j) przedłożenia opracowanego w/w projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia jego ostatecznej wersji,
k) przygotowania wniosku i uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w/w obiektów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą,
l) opracowania projektu wykonawczego hali sportowej z zapleczem szatniowo-sanitarnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
m) w wymaganych branżach,
n) opracowania Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
o) przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego,
p) sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
b. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, warunkami technicznymi wykonania sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie, innymi dokumentami uzyskanymi od Zamawiającego, umową i obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
Obiekty i sieci uzbrojenia terenu powinny być zaprojektowane zgodnie
z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji.
Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej.
W wersji papierowej dokumentację projektową należy wykonać w 5 egzemplarzach.
W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 2 kompletach.
Dokumentację należy przygotować w formacie *pdf (wersja nieedytowalna) oraz w formacie DWG na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję.
c. Zamawiającemu przysługuje z poszanowaniem osobistych praw Wykonawcy, prawo do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami dokumentacji – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania dokumentacji projektowej w sposób inny niż – publiczne wystawienie, wyświetlanie, odtworzenie, a także publiczne udostępnienie dokumentacji.

II. W zakresie II etapu realizacji zamówienia – wykonania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przejęcia od Zamawiającego placu budowy,
b) zgłoszenia rozpoczęcia w/w robót budowlanych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Lubartowie,
c) usunięcie istniejącego drzewostanu kolidującego z planowaną inwestycją, po uprzednim uzyskaniu decyzji na wycinkę drzew,
d) usunięcie/przeniesienie istniejących słupów oświetleniowych kolidujących z planowaną inwestycją,
e) wykonania wszelkich robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia
i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę,
f) wykonania robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,
g) zapewnienia kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, a w razie konieczności nadzoru archeologicznego przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane,
h) zapewnienia i prowadzenia stałej obsługi geodezyjnej,
i) prowadzenia dokumentacji budowy,
j) zagospodarowania oraz uporządkowania działek inwestycji i terenów przyległych, jeżeli były też użytkowane w trakcie budowy,
k) opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
l) przeprowadzenia wymaganych pomiarów, prób, badań i sprawdzeń oraz opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych,
m) zgłoszenia zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lubartowie i uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do, tj.:
a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),
b) Wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów wraz z mapą sytuacyjną w skali 1:1000.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych w wyznaczonym terminie ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.