Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164342/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943652015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@swidwin.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidwin.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ef402bc-d2d0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef402bc-d2d0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274574
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.”Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na następujące części:
a) Część 1 – Inwestycje w gospodarkę wodno ściekową:
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ze zbiorczą oczyszczalnią ścieków
z odprowadzeniem ścieków do gruntu wraz z budową wewnętrznych linii zasilających nn-0,4kV zasilających projektowaną oczyszczalnię ścieków w miejscowości Przymiarki
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 76/25, 76/47, 89/4, 76/65 wraz z przyłączami do działek 76/61 - 76/64, 76/67 - 76/89 zlokalizowanych w miejscowości Krosino
2) Wspólny Słownik Zamówień:
• 45000000-7 - Roboty budowlane
• 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
• 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
• 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
• 45232423-3 - Przepompownie ścieków
• 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczalni ścieków
• 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Część 1, 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,
- Część 3 - Przedmiotem zamówienia dla tej części jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi określonymi w części 1, 2. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę m.in. następujących czynności:
przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu,
kontrola realizacji robót poprzez obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego,
udział w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności
z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych,
weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporządzeniem protokołu konieczności wykonania tych robót,
sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu,
doradztwo w podejmowaniu decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych,
w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawcą robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym,
rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu,
udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe wartości zamówienia:
Część nr Cena netto
1 1 831 131,29 zł
5) Gwarancja i rękojmia - dotyczy części nr 1, 2:
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie należy wskazać na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.
6) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
7) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.
8) Zamawiający wskazuje, że ofertę można składać w odniesieniu do kilku części zamówienia
z zastrzeżeniem, że Wykonawcy składający oferty na części 1, 2 nie mogą złożyć oferty na część nr 3 i odwrotnie (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1, 2) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1831131,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Uporządkowanie gospodarki wodno ściekowej w m. Przymiarki, Krosino, Świdwinek i Stary Przybysław, Gmina Świdwin - etap I.”Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na następujące części:
Część 2 – Inwestycje w gospodarkę wodno ściekową:
Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 231/4, 245,246/4, 259, 258/8, 315, 316, 317, 318/5, 318/7, 318/8, 318/4, 318/3, 320, 321/1, 321/2, 322/5, 322/4, 322/1, 325/3, 325/2, 335/4, 335/5, 326/1, 331/2, 335/3, 335/6, 332/4, 333, 332/5, 337, 338, 340/3, 368, 345, 341, 312, 311, 271/7, 274, 302/2, 302/1 obr. 118 Świdwinek
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 79/25 i 80 w Przybysławiu, gm. Świdwin wraz z budową wewnętrznej linii nn-0,4kV zasilającej przepompownię ścieków na dz.nr.79/25
2) Wspólny Słownik Zamówień:
• 45000000-7 - Roboty budowlane
• 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne
• 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
• 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
• 45232423-3 - Przepompownie ścieków
• 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczalni ścieków
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Część 1, 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,
- Część 3 - Przedmiotem zamówienia dla tej części jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi określonymi w części 1, 2. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę m.in. następujących czynności:
przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu,
kontrola realizacji robót poprzez obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego,
udział w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności
z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych,
weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporządzeniem protokołu konieczności wykonania tych robót,
sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu,
doradztwo w podejmowaniu decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych,
w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawcą robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym,
rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu,
udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe wartości zamówienia:
Część nr Cena netto
2 1 576 059,29 zł
5) Gwarancja i rękojmia - dotyczy części nr 1, 2:
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie należy wskazać na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.
6) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
7) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.
8) Zamawiający wskazuje, że ofertę można składać w odniesieniu do kilku części zamówienia
z zastrzeżeniem, że Wykonawcy składający oferty na części 1, 2 nie mogą złożyć oferty na część nr 3 i odwrotnie (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1, 2) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1576059,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi określonymi w ppkt. a) i b)- Część 3 - Przedmiotem zamówienia dla tej części jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi określonymi w części 1, 2. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę m.in. następujących czynności:
przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu,
kontrola realizacji robót poprzez obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego,
udział w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego,
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności
z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych,
weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporządzeniem protokołu konieczności wykonania tych robót,
sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu,
doradztwo w podejmowaniu decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych,
w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawcą robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym,
rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu,
udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe wartości zamówienia:
Część nr Cena netto
3 163 333,33 zł
5) Zamawiający wskazuje, że ofertę można składać w odniesieniu do kilku części zamówienia
z zastrzeżeniem, że Wykonawcy składający oferty na części 1, 2 nie mogą złożyć oferty na część nr 3 i odwrotnie (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1, 2) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 163333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2713380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3778836,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2713380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „HYDROGEOBUDOWA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299
7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 60
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Ecol-Unicon Sp. z o.o., ul. Równa 2, 80-067 Gdańsk – wykonanie oczyszczalni ścieków w m. Przymiarki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2713380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1976610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2649188,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1976610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo „HYDROGEOBUDOWA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299
7.3.3) Ulica: ul. Koszalińska 60
7.3.4) Miejscowość: Sławno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1976610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RPI Jacek Więckowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571773768
7.3.3) Ulica: Sucharskiego 5
7.3.4) Miejscowość: Resko
7.3.5) Kod pocztowy: 72-315
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FHU BOLEX Bogusław Rysak – inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/19/2024 Dostawa części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów mechanicznych
- Budowa placu zabaw na Osiedlu Wojskowym w Świdwinie.
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.