eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Utrzymanie infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański



Ogłoszenie z dnia 2024-04-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie infrastruktury wodnej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c32e1d4-9ff7-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.4 Remont i utrzymanie kanalizacji deszczowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.32

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie infrastruktury wodnej, kanalizacyjnej i melioracyjnej w zakresie oczyszczania urządzeń i kanalizacji deszczowych, ogólnospławnych i urządzeń melioracyjnych, oczyszczanie wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, separatorów, oczyszczanie zbiorników, oczyszczanie rowów melioracyjnych, udrażnianie kanałów drenażowych i kanalizacyjnych, wypompowanie wody ze studni chłonnych i rozlewisk wraz z wywozem i utylizacją odpadów, kontrola stanu technicznego i konserwacja elementów separatora wraz z sporządzeniem dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych oraz prowadzenie Książki Eksploatacji Separatorów i dokonanie wpisów z wyszczególnieniem prac związanych z obsługą a także dokonywanie w miarę potrzeb poboru i analizy próbek wodnych w celu ustalenia stanu fizyko- chemicznego wód – przez certyfikowany podmiot, zabezpieczenia osób i sprzętu w przeglądach urządzeń wynikających z potrzeb zamawiającego lub innych podmiotów, zabezpieczenie miejsc awaryjnych przed dostępem niepowołanych osób, przeprowadzania i utrwalenia inspekcji kamerą TV przewodów kanalizacji i drenaży, wykonania inwentaryzacji sieci kanalizacji deszczowej – wszystko w miarę występowania potrzeb na polecenie zamawiającego
Zgłaszanie potrzeb następować będzie w miarę potrzeb zamawiającego przez uprawnionych pracowników UM w formie telefonicznej, e-mailowej lub pisemnej.
Rozliczanie prac ujętych w/w zakresie odbywać się będzie na podstawie przedstawionych kosztorysów lub tabeli elementów oraz protokołu odbioru prac zaakceptowanych przez zamawiającego w wysokości zryczałtowanych cen w ofercie/umowie. Pozostałe prace nie ujęte w cenach zryczałtowanych rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych wynikających z średnich cen ORGBUD na dzień jego sporządzenia.
Czas realizacji zadań awaryjnych przez wykonawcę określa się na 24-48 h od dnia zgłoszenia dla części I, w przypadku gdy zgłoszenie nastąpi w dniu wolnym od pracy podjęcie działań nastąpi następnego dnia roboczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usuwanie awarii, naprawa urządzeń kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej i urządzeń melioracyjnych, prace remontowe i odtworzeniowe na urządzeniach wodnych, ściekowych i melioracyjnych w zakresie odtworzenia, naprawy włazów, wylotów, odtworzenia nawierzchni wokół urządzeń - wszystko w miarę występowania potrzeb na polecenie zamawiającego.
5. Zgłaszanie potrzeb następować będzie w miarę potrzeb zamawiającego przez uprawnionych pracowników UM w formie telefonicznej, e-mailowej lub pisemnej.
6. Rozliczanie prac ujętych w/w zakresie odbywać się będzie na podstawie przedstawionych kosztorysów lub tabeli elementów oraz protokołu odbioru prac zaakceptowanych przez zamawiającego w wysokości zryczałtowanych cen w ofercie/umowie. Pozostałe prace nie ujęte w cenach zryczałtowanych rozliczane będą na podstawie kosztorysów powykonawczych wynikających z średnich cen ORGBUD na dzień jego sporządzenia.
7. Czas realizacji zgodnie z ustaleniami przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2) P.W. WIGOR Ryszard Dwulit

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531008453

7.3.3) Ulica: Dobrzyńska 42

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-189

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR-WiK Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202957

7.3.3) Ulica: Lubichowska 128

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.