eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3861aefe-da18-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedziba w Radomiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230714

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565796,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów osobowo-terenowych, furgonów, pozostałe będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
1. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.
2. Wymagania ogólne:
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1, 2, 3
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1, 3
• Regulaminem nr 75 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do motocykli i motorowerów – dotyczy zadania nr 1
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało:
a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;
b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),
c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),
d) Spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,
e) Spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
4. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
6. Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej ilość ogumienia. Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do zamawiającego żadne roszczenia z tytułu dokonania zamówień o łącznej wartości nie mniej niż 20% łącznej wartości umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:
dla zadania nr 1
- opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ, 54 EKG ONZ i 75 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).
Opony muszą spełniać parametry w zakresie:
 Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do E
w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 1, 2, 4, 5, 6, 42, 43, 47, 48 zamawiający nie wymaga uzupełnienia przez wykonawcę w kolumnie nr 4 – Klasy efektywności paliwowej – skala od A do E.
oraz
 Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do E.
w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 1, 2, 4, 5, 6, 42, 43, 47, 48 zamawiający nie wymaga uzupełnienia przez wykonawcę w kolumnie nr 5 – Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do E.
Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB.
• w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 45, 49 zamawiający dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73dB,
• w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 51 zamawiający dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 74dB.
Zamawiający w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 16, 42, 43, 47, 48, 49, 50, 51 dopuszcza w kolumnie nr 2 – Rodzaj opony – całoroczna, uniwersalna, wielosezonowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych

34352200-1 - Opony do autobusów

34411200-3 - Opony do motocykli

4.5.5.) Wartość części: 259396,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów osobowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu,
1. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.

2. Wymagania ogólne:
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1, 2, 3
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało:
a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;
b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),
c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),
d) Spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,
e) Spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
4. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
6. Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej ilość ogumienia. Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do zamawiającego żadne roszczenia z tytułu dokonania zamówień o łącznej wartości nie mniej niż 20% łącznej wartości umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:
dla zadania nr 2
- opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).

Opony muszą spełniać parametry w zakresie:
 Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do C
oraz
 Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do C.

Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB.
Dla zadania nr 2 zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych, uniwersalnych lub wielosezonowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 181604,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa ogumienia zimowego do pojazdów osobowo-terenowych, furgonów, pozostałe będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.

1. Miejsca dostaw:
a) SO Radom, 26-600 Radom, ul. Energetyków 14
b) SO Płock, 09-400 Płock, ul. Kilińskiego 8
c) SO Ostrołęka, 07-409 Ostrołęka, ul. Korczaka 16
d) SO Siedlce, 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
lub do innego miejsca wskazanego przez zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu.

2. Wymagania ogólne:
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać ogumienie fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niebieżnikowane, wolne od wad fizycznych.
2. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z:
• Regulaminem nr 30 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych do pojazdów silnikowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1, 2, 3
• Regulaminem nr 54 EKG ONZ – Jednolite przepisy dotyczące homologacji opon pneumatycznych pojazdów użytkowych i ich przyczep – dotyczy zadania nr 1, 3
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało:
a) Datę produkcji nie wcześniejszą niż 24 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego;
b) Oznaczenie potwierdzające, że dostarczane ogumienie spełnia wszystkie normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny),
c) Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą klasyfikację parametrów opon zgodnie z załącznikiem nr I i II Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów, zmieniające rozporządzenie (UE) 2017/1369 oraz uchylające rozporządzenie (WE) nr 1222/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG),
d) Spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN–EN,
e) Spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.).
4. Dostawy będą odbywały się cyklicznie w miarę bieżących potrzeb zamawiającego, w zależności od zapotrzebowań warsztatowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane ogumienie liczonej od dnia jego dostarczenia do zamawiającego, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta.
6. Zamawiający może w ramach wykonania umowy zamówić mniejszą od przewidywanej ilość ogumienia. Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do zamawiającego żadne roszczenia z tytułu dokonania zamówień o łącznej wartości nie mniej niż 20% łącznej wartości umowy.
7. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw
członkowskich UE, zgodnie z regulaminami EKG ONZ i spełniały następujące parametry:
dla zadania nr 3
- opony posiadały homologację wydaną zgodnie z Regulaminem nr 30 EKG ONZ, 54 EKG ONZ oraz posiadały oznaczenie symbolem potwierdzającym, że opony spełniają wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa (symbol DOT lub równoważny).

Opony muszą spełniać parametry w zakresie:
 Klasy efektywności paliwowej (opór toczenia) – skala od A do C
w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 3, 22, 32, zamawiający dopuszcza w kolumnie nr 4 – Klasa efektywności paliwowej – skala od A do D.
oraz
 Klasy przyczepności na mokrej nawierzchni – skala od A do C.

Poziom hałasu zewnętrznego dla opon nie może być większy niż 72dB.
• w CENNIK – WYKAZ asortymentowo-ilościowy dla pozycji 3, 10, 20 zamawiający dopuszcza poziom hałasu zewnętrznego 73dB.
Dla zadania nr 3 zamawiający nie dopuszcza zastosowania opon całorocznych, uniwersalnych lub wielosezonowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

4.5.5.) Wartość części: 124796,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228944,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254719,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228944,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 291

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-438

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228944,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152977,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157868,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152977,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR GORZYCE KRZYSZTOF DROZD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671605852

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152977,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109848,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119556,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109848,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTO BUDREX sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540235790

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 291

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-438

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109848,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

zadanie nr 1 - okres realizacji 18 miesięcy od dnia 01.04.2024 r.
zadanie nr 2 - okres realizacji 18 miesięcy od dnia 01.10.2024 r.
zadanie nr 3 - okres realizacji 18 miesięcy od dnia 01.10.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.