eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Program Dach - modernizacja pokryć dachowych z podziałem na 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Program Dach - modernizacja pokryć dachowych z podziałem na 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 414 00 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,157764,114e6a97e6236a1a8e18b06f6d68c25c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Program Dach - modernizacja pokryć dachowych z podziałem na 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7427d3-d60b-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062932/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Program Dach – modernizacja pokryć dachowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223892

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 700241,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1:
Wykonanie termomodernizacji pokrycia dachu w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1, mieszczącym się przy ul. Gałczyńskiego 9 we Włocławku. Termomodernizacja dachu prowadzona będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej opracowanej przez Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji Małgorzata i Wiesław Głodek z siedzibą we Włocławku przy ul. Kruszyńskiej 5 – ETAP III Segment Nr 5 + cześć łącznika nr 2.
Zakres prac budowalnych
Zadanie nr 1
branża budowlana:
- termomodernizacja stropodachów wentylowanych według metody wdmuchiwania granulowanej wełny mineralnej skalnej
- wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej
- remont kominów i czapek kominowych
- obróbki ogniomurów
- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
branża elektryczna
- wykonanie nowej instalacji odgromowej
- wykonanie zasilanie ogrzewania wpustów dachowych i koszy do odprowadzania wód opadowych
1.2.Lokalizacja inwestycji:
Zadanie nr 1: Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie działek nr 50/11, 52/27, 52/34 KM76 obręb Włocławek, ul. Gałczyńskiego 9.
UWAGA:
1) Dokumentacja projektowa dla zadania nr 1 została opracowana dla całego zadania inwestycyjne-go polegającego na termomodernizacji pokrycia dachu z podziałem na ETAP I, II, III, IV, V, VI . W ramach przedmiotowego zamówienia, należy wykonać: termomodernizację pokrycia dachu ETAP III
1.3.Dodatkowe wymagania:
- Roboty budowlane na terenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 we Włocławku będą wykonywane na obiekcie czynnym i mogą być prowadzone odpowiednio przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 20.00, soboty w godzinach od 07.00 do 15.00, z wyłączeniem dni 14-16 maja 2024 r., ze względu na egzamin ósmoklasisty.
 Butle z gazami technicznymi podczas prowadzenia prac (np. spawalnicze, dekarskie) będą przechowy-wane na stanowisku roboczym na otwartym powietrzu. Zabrania się magazynowania butli gazowych w zamkniętych pomieszczeniach na terenie obiektu, na którym prowadzone są prace przy ich użyciu.
Okres rękojmi i gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 60 miesięcy) oraz gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane urządzenia na czas okre-ślony w kartach gwarancyjnych producentów, jednak nie krótszy niż 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 336655,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2:
Wykonanie termomodernizacji pokrycia dachu w Szkole Podstawowej Nr 23, mieszczącej się przy ul. Wyspiańskiego 3 we Włocławku. Termomodernizacja dachu prowadzona będzie na podstawie dokumentacji projektowej budowlanej opracowanej przez Pracownię Projektowo – Inżynierską EUROPROJEKT Ewa Piątek-Sierek, ul. Miedzyńska 6, 85-373 Bydgoszcz – ETAP I, ETAP II.
Zakres prac budowlanych
Zadanie nr 2
branża budowlana:
- termomodernizacja stropodachów wentylowanych płytą warstwową styropapą
- wymiana pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej
- remont kominów i czapek kominowych
- remont i obróbki ogniomurów
- wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
branża elektryczna
- wykonanie nowej instalacji odgromowej
- wykonanie zasilanie ogrzewania wpustów dachowych do odprowadzania wód opadowych
1.2.Lokalizacja inwestycji:
Zadanie nr 2: Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie działek nr 6/17, 4/9, 3/8, 40/2, 41/12 KM68 obręb Włocławek, ul. Wyspiańskiego 3.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa dla zadania nr 2 została opracowana dla całego zadania inwestycyjne-go polegającego na termomodernizacji pokrycia dachu z podziałem na ETAP I, II, III. W ramach przedmiotowego zamówienia, należy wykonać: termomodernizację pokrycia dachu ETAP I, II.
1.3.Dodatkowe wymagania:
Roboty budowlane na terenie Szkoły Podstawowej nr 23 we Włocławku będą wykonywane na obiekcie czynnym i mogą być prowadzone odpowiednio przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 16.00, soboty w godzinach od 07.00 do 16.00, z wyłączeniem dni 14-16 maja 2024 r., ze względu na egzamin ósmoklasisty.
- Butle z gazami technicznymi podczas prowadzenia prac (np. spawalnicze, dekarskie) będą przechowywane na stanowisku roboczym na otwartym powietrzu. Zabrania się magazynowania butli gazowych w zamkniętych pomieszczeniach na terenie obiektu, na którym prowadzone są prace przy ich użyciu.
Okres rękojmi i gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę ale nie mniej, niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego (maksymalnie 60 miesięcy) oraz gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane urządzenia na czas okre-ślony w kartach gwarancyjnych producentów, jednak nie krótszy niż 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 363585,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319523,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356613,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Monimar" Marcin Kucharuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911259170

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 55

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356613,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 443406,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "Monimar" Marcin Kucharuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 911259170

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 55

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 443406,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.