Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) z modułem łączności do KM PSP w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273073013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 1
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp@kmpsp.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-gliwice
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) z modułem łączności do KM PSP w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c716c78f-fb5a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017587/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu SLOp z modułem łączności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235932/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. W przeprowadzonych postępowaniach nr 2022/BZP 00139266/01 z dnia 2022-04-28 oraz nr 2022/BZP 00155346/01 z dnia 2022-05-12 nie wpłynęły oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-866d6acd-d1c6-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) z modułem łączności do KM PSP w
Gliwicach.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 1
do niniejszego SWZ.
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je
poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie
temu produktowi cech).
2.2. Wykonawca winien udzielić gwarancji oraz rękojmi na przedmiot zamówienia, Gwarancja oraz rękojmia na pojazd
(podwozie, zabudowa) i wyposażenie min. 24 miesiące. Maksymalny okres punktowanej gwarancji wynosi 84 miesiące.
Okres gwarancji jakości równy jest okresowi rękojmi za wady. W okresie gwarancji wszystkie czynności serwisowe
wskazane w książkach napraw serwisowych i gwarancyjnych, instrukcjach obsługi i eksploatacji czy też innych
dokumentach dotyczących samochodów i elementów ich zabudowy, obejmujące również wymianę materiałów, olejów i
płynów eksploatacyjnych oraz innych elementów podlegających okresowej wymianie wykonane na koszt Wykonawcy.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34144210-3
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Car-Bud Konrad Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121813674
7.3.3) Ulica: Ogródkowa 1/30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-067
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(2)
- Dostawa wycinarki laserowej w technologii światłowodowej tzw. fiber laser.
- "Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"
- Usługi kremacji zwłok
- Roboty remontowe dachu budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.12.2024.EO
- 4WOG-1200.2712.29.2024 Świadczenie usług restauracyjnych w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z jednostek wojskowych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu patrolowo gaśniczego z wyposażeniem
- Zakup średniego samochodu strażackiego dla OSP Wierzbno
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Osuchów
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem dla OSP Michałowice
- Zakup samochodu pożarniczego na potrzeby OSP w Czernięcinie Głównym
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO DLA OSP BRODŁA
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.