eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokoły › Zakup i dostawa serwera na potrzeby Urzędu Gminy Sokoły



Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa serwera na potrzeby Urzędu Gminy Sokoły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokoły

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Sokoły

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: (86) 4763010, 519412532

1.5.8.) Numer faksu: (86) 2194164

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokoly.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sokoly.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa serwera na potrzeby Urzędu Gminy Sokoły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243c8650-1a56-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002849/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup licencji i wdrożenie oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu Gminy Sokoły w zakresie Edukacji cyfrowej dla JST

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT – EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczy realizacji projektu grantowego ,,Cyfrowa Gmina”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielnie zamówienia,w tym składanie ofert,wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP,odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.Ofertę,oświadczenia,o których mowa w art.125ust.1 ustawy Pzp,podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej,w ogólnie dostępnych formatach danych,w szczególności w formatach:txt,rtf,pdf,doc,docx,odt.Ofertę,oświadczenia oraz dokumenty o których mowa w SWZ składa się pod rygorem nieważności,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski,dokumenty lub informacje Wykonawcy przekazują przez platformę,
dostępną pod adresem: https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/ rejestracja/ustawowe.html.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy:
a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
- Internet Explorer
- Google Chrome
- Edge
- Mozilla Firefox
- Opera
b) Pozostałe wymagania techniczne:
- dostęp do sieci internet;
- obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
- włączona obsługa JavaScript;
- zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
a) Gmina Sokoły z siedzibą: ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły – w odniesieniu do przetwarzania danych w związku z przeprowadzeniem postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji.
b) Skarb Państwa, w imieniu którego działa Centrum Projektów Polska Cyfrowa, z siedzibą: ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa – w odniesieniu do przetwarzania danych w zbiorze Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.
2. Administratorzy wyznaczyli inspektorów ochrony danych, z którymi można kontaktować się drogą elektroniczną:
a) inspektor@ochronadanych.hub.pl
b) iod@mfipr.gov.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w zakresie objętym obowiązkami prawnymi ciążącymi na administratorach, w pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. Celem jest przeprowadzenie działań objętych przyznanym grantem.
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub podmioty wspierające administratorów w realizacji wskazanych wyżej celów.
5. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zasadami konkursu grantowego Polska Cyfrowa nie krócej niż przez 10 lat od dnia przyznania Gminie Sokoły ostatniej pomocy w ramach konkursu.
6. Posiadają Państwo prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych i ich sprostowania, prawo do otrzymania kopii danych oraz do wyrażenia sprzeciwu.
7. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
8. Szczegółowa informacja o zasadach przetwarzania danych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 jest dostępna na stronie internetowej polskacyfrowa.gov.pl, pod linkiem: https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o-programie/zasady-przetwarzania-danych-osobowych-w-programie-polska-cyfrowa/.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.29.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego serwera – 1 szt z dyskami SSD oraz systemem operacyjnym na potrzeby Urzędu Gminy Sokoły.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3 do SWZ (dalej OPZ).
2. Wymagane jest załączenie do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem jego nazwy, typu, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów.
b) wydruku przeprowadzonego testu dla jednego procesora dokumentującego uzyskanie w teście Passmark CPU Mark wyników nie niższych niż 10000 punktów.
Wydruk z wynikiem testu musi zostać wykonany nie wcześniej niż 7 dni przed wyznaczonym terminem na składanie ofert.
c) oświadczenie Wykonawcy o akceptacji wymogu Zamawiającego, iż w przypadku awarii urządzenia/dysku twardego w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego.
d) oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych firmy serwisującej, Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający wymaga aby:
a) oferowane produkty charakteryzowały się wysoką niezawodnością i bezpieczeństwem użytkowania. Zaoferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, tj.:
- wyklucza się zaoferowanie produktów używanych lub składanych z używanych części,
- wyklucza się zaoferowanie produktów powystawowych,
- muszą pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego określonego przez producenta na terenie kraju,
- nie były używane w żadnym projekcie na terenie Unii Europejskiej,
b) wszystkie oferowane produkty posiadały deklarację zgodności CE,
c) w przypadku awarii, dyski twarde pozostały własnością Zamawiającego.
Jakiekolwiek nazwy własne użyte w SWZ są tylko przykładami pożądanej przez Zamawiającego konfiguracji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego i będą kompatybilne z użytkowanym sprzętem oraz oprogramowaniem w Urzędzie Gminy Sokoły. Zamawiający dopuszcza dostawę sprzętu równoważnego, jednakże zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia testów kompatybilności z istniejącym sprzętem oraz oprogramowaniem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Ponadto, jeżeli wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta, model), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów i ich znaczeniem:
- cena ryczałtowa brutto – 60 %
- gwarancja – 40 %
gdzie 1% =1,00 pkt.
Wof = Lpc + Lpg
Gdzie:
- Wof – wartość oferty
- Lpc – ilość punktów za kryterium: cena ryczałtowa brutto
- Lpg– ilość punktów za kryterium: gwarancja
a) Cena ryczałtowa brutto – Lpc
Lpc= (C min/C of) * 60,00 pkt
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
- Cof – cena ofertowa badanej oferty
b) Gwarancja - Lpg
gdzie:
- gwarancja 36 miesięcy od daty dostawy – 0,00 pkt.
- gwarancja 48 miesięcy od daty dostawy – 20,00 pkt.
- gwarancja 60 miesięcy od daty dostawy – 40,00 pkt.
Minimalny okres gwarancji jakości – 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Brak wpisu dotyczącego długości okresu gwarancji w formularzu ofertowym będzie traktowane przez Zamawiającego jako okres 36 m-cy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wymagane jest załączenie do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem jego nazwy, typu, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów.
b) wydruku przeprowadzonego testu dla jednego procesora dokumentującego uzyskanie w teście Passmark CPU Mark wyników nie niższych niż 10000 punktów.
Wydruk z wynikiem testu musi zostać wykonany nie wcześniej niż 7 dni przed wyznaczonym terminem na składanie ofert.
c) oświadczenia Wykonawcy o akceptacji wymogu Zamawiającego, iż w przypadku awarii urządzenia/dysku twardego w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego.
d) oświadczenia Wykonawcy, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych firmy serwisującej, Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający będzie wzywał o uzupełnienie następujących przedmiotowych środków dowodowych, tj:
a) wykazu oferowanych produktów w zakresie potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w OPZ stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem jego nazwy, typu, producenta, modelu, zastosowanych komponentów i ich parametrów.
b) wydruku przeprowadzonego testu dla jednego procesora dokumentującego uzyskanie w teście Passmark CPU Mark wyników nie niższych niż 10000 punktów.
Wydruk z wynikiem testu musi zostać wykonany nie wcześniej niż 7 dni przed wyznaczonym terminem na składanie ofert.
c) oświadczenia Wykonawcy o akceptacji wymogu Zamawiającego, iż w przypadku awarii urządzenia/dysku twardego w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego.
d) oświadczenia Wykonawcy, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych firmy serwisującej, Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
a)Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
Formularz ofertowy musi ponadto zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
b)Wypełniony załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio:
-Wykonawcy;
- każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. XII.1 SWZ), art. 109 ust. 1 ustawy Pzp punkt 4 (pkt. XII.2 SWZ) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
c) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
d)Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - załącznik nr 4 do SWZ.
e)Wykaz oferowanych produktów.
f)Wydruk przeprowadzonego testu dla procesora.
g)Oświadczenie o akceptacji wymogu Zamawiającego, iż w przypadku awarii w okresie gwarancji dyski pozostają u Zamawiającego (zawarte w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ).
h)Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków firmy serwisującej, Wykonawca przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem (zawarte w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców zgodnie ze SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zakres oraz charakter zmian został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-12 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem: https://ugsokolywrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.