Og³oszenie z dnia 2022-08-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00354142/01 - Wynik z dnia 2022-09-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przyszkolnego kompleksu sportowego na terenie Szko³y Podstawowej nr 9 w Kutnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Kutno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015454
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marsza³ka Józefa Pi³sudskiego 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kutno
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 253 11 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.kutno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://umkutno.bip.e-zeto.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przyszkolnego kompleksu sportowego na terenie Szko³y Podstawowej nr 9 w Kutnie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-961ad137-0e6c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00289476
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00008214/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Przebudowa przyszkolnego kompleksu sportowego na terenie Szko³y Podstawowej nr 9 w Kutnie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umkutno.bip.e-zeto.eu/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
a) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) ePUAP, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
c) poczty elektronicznej: zamowienia@um.kutno.pl
Adres strony internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne
dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://umkutno.bip.e-zeto.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do
komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Wykonawca zobowi±zany jest
zapoznaæ siê z ww. Instrukcj± i postêpowaæ wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegaj±c siê o
udzielenie zamówienia w szczególno¶ci sk³adaj±c ofertê akceptuje zasady korzystania z systemu
miniPortal wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do
zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach
danego postêpowania. W formularzu "Oferta Wykonawcy" wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym
prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
5. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1. SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej zosta³y opisane w pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Kutno z siedzib± w Kutnie, pl. Marsza³ka J. Pi³sudskiego 18;
2) inspektorem ochrony danych u administratora jest Pan Piotr Ry¶, e-mail: p.rys@um.kutno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej
„ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego
wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu
sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
12) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 RODO, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022.TMa
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego s± roboty budowlane polegaj±ce na Przebudowie przyszkolnego kompleksu sportowego na terenie Szko³y Podstawowej nr 9 w Kutnie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) przebudowê bie¿ni okrê¿nej oraz bie¿ni prostych wraz z odwodnieniem,
2) przebudowê boiska do pi³ki no¿nej wraz z odwodnieniem, bramkami, pi³kochwytami oraz niezbêdnym osprzêtem oraz z wyznaczeniem linii boiska do gry w baseball,
3) dostawê i monta¿ wyposa¿enia niezbêdnego do gry w baseball (m.in. pi³kochwyt mobilny, mobilny tunel do pa³kowania z dodatkowymi stanowiskami, mobilna klatka do pa³kowania, maszyna do wyrzucania pi³ek),
4) przebudowê skoczni do skoku w dal i trójskoku wraz z wyposa¿aniem,
5) budowê skoczni do skoku wzwy¿ wraz z wyposa¿aniem,
6) budowê rzutni do pchniêcia kul±,
7) utwardzenie terenu kostk± betonow±,
8) budowê boiska do pla¿owej pi³ki siatkowej wraz z wyposa¿eniem,
9) budowê boiska do badmintona wraz z wyposa¿eniem,
10) dostawê i monta¿ linarium wspinaczkowego,
11) dostawê i monta¿ sto³u do tenisa sto³owego,
12) budowê o¶wietlenia obiektu,
13) dostawê i monta¿ elementów ma³ej architektury,
14) dostawê i monta¿ bramy w istniej±cym ogrodzeniu,
15) dostawê i monta¿ masztów flagowych.
3.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Za³±cznik nr 10 do SWZ (p³yta CD).
3.2. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania monta¿u dr±¿ków typu Combobox, budowy toru do wrotek oraz czterech s³upów o¶wietlenia parkowego: SP5, SP6, SP7 i SP8.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane zwi±zane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane zwi±zane z obiektami na terenach sportowych
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A. do¶wiadczenie
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
a) co najmniej 1 (jedno) zadanie inwestycyjne polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie boiska i/lub bie¿ni lekkoatletycznej o nawierzchni poliuretanowej, o warto¶ci zadania minimum 1 000 000,00 PLN brutto;
b) co najmniej 1 (jedno) zadanie inwestycyjne polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie boiska o nawierzchni z trawy sztucznej, o warto¶ci zadania minimum 1 500 000,00 PLN brutto.
UWAGA:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykazania siê do¶wiadczeniem w realizacji robót opisanych w lit. a) i b) ³±cznie w ramach jednego zadania inwestycyjnego, przy zachowaniu minimalnych wymogów co do ilo¶ci, przedmiotu i warto¶ci robót, okre¶lonych w lit. a) i b).
2. Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie warunku w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego, wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zawarcia umowy o jej wykonanie.
B. potencja³ kadrowy
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osob±/osobami, któr±/e skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±c±/ymi uprawnienia - tj. prawo do pe³nienia na terytorium RP samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci i urz±dzeñ elektrycznych.
Przez wy¿ej wskazane uprawnienia nale¿y rozumieæ uprawnienia budowlane
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351) lub inne odpowiadaj±ce tym uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
UWAGA: W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane - w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 5 do SWZ „Do¶wiadczenie Wykonawcy” oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie informacji okre¶lonych w Za³±czniku nr 6 do SWZ („Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego”).
UWAGA: Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 22 500,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100).Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert to jest do dnia 22 sierpnia 2022 roku, do godz. 10:00.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z
Pe³nomocnikiem.
2. W przypadku sk³adania oferty wspólnej:
a) ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w
pkt 9.1. SWZ w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz
o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia.
b) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt
9.1.1. SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, których oferta wspólna zostanie najwy¿ej
oceniona, s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt
9.2. SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 9.2.1. SWZ sk³ada odpowiednio
wykonawca/wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku, podmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w pkt 9.2.2.
SWZ sk³ada ka¿dy z nich osobno.
4. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy
mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres, charakter zmian i warunki wprowadzenia tych zmian okre¶laj± postanowienia § 13 wzoru umowy (Za³±cznik nr 4 doSWZ).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ
na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi
stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c
zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania
stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub
sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym
mowa w pkt 9.1. SWZ tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wzór o¶wiadczenia
stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Na wezwanie Zamawiaj±cego wykonawca, którego oferta
zosta³a oceniona najwy¿ej, a który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu
do tych podmiotów w³a¶ciwych podmiotowych ¶rodków dowodowych wymienionych w pkt 9.2.1.
SWZ odpowiednio do udostêpnianych zasobów oraz podmiotowych ¶rodków dowodowych
wskazanych w pkt 9.2.2. SWZ.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w trzech obiektach S±du Rejonowego w Kutnie
- Przebudowa dachu oraz remont budynku mieszkalnego w miejscowo¶ci Bielawki, gm. Kutno."
- MATERIA£Y OPATRUNKOWE
- Remont drogi powiatowej nr 2144E gr. m. Kutno - Imielno - Ko³omia - Morzyce
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Spo³ecznej o klatkê schodow± zewnêtrzn± z szybem windowym
- Ca³odobowe pogotowie awaryjne oraz konserwacja wewnêtrznych instalacji wod.- kan., c.o., c.w.u. oraz kanalizacji deszczowej w zasobach zarz±dzanych przez Zarz±d Nieruchomo¶ci Miejskich w Kutnie.
wiêcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ lamp o¶wietleniowych zasilanych ogniwami fotowoltaicznymi na terenie Gminy Na³êczów
- Modernizacja infrastruktury sportowej (gminnych boisk) w Gminie Damnica
- Budowa kompleksu zabawowo - rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Jana Paw³a II w Stargardzie - ETAP II.
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej po³o¿onej na terenie Gminy P³oskinia wraz z popraw± efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w P³oskini"
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szko³y Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie ¦l±skiej
- MODERNIZACJA I DOPOSA¯ENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 IM. W£ADYS£AWA BRONIEWSKIEGO W JELENIEJ GÓRZE
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.