eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice



Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kepice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62f0db99-dae2-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00290366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014360/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa jakości życia mieszkańców i rozwój regionu słupskiego poprzez modernizację infrastruktury drogowej i kulturalnej w Gminie Kępice w m. popegerowskich: Świetlica Żelice, Droga Biesowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.05.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Żelice, gm. Kępice
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Żelice, gmina Kępice. Budynek należy wykonać jako obiekt wolnostojący, z jedną kondygnacją naziemną, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym. Wznoszony w technologii tradycyjnej na planie prostokąta, o wym. 18,16 x 14,08 m, z tarasem w przyziemiu, kryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 25o. Obiekt dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Budynek należy wyposażyć w instalacje: wodociągową, c.w.u., c.o., kanalizację sanitarna, elektryczną, mikroinstalację fotowoltaiczną.
W ramach zadania należy również dostarczyć wyposażenie pomieszczenia socjalnego:
- płyta Indukcyjna do zabudowy min. 4 palnikowa o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- piekarnik elektryczny do zabudowy min. 60 cm o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- zmywarka do zabudowy min. 60 cm o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- okap do zabudowy min. 60 cm o klasie energetycznej ( A+++ lub C) - 1 szt.
- kuchenka mikrofalowa wolnostojąca – 1 szt.
- meble kuchenne pod wymiar wykonane z płyty laminowanej (dostosowane do założeń projektu) – rząd sza-fek dolnych oraz górnych do sufitu na wolnej od otworów drzwiowych i okiennych ścianie oraz szafek dol-nych na ścianie z oknem, uwzględniające montaż zakupionego w ramach zadania sprzętu AGD. Co najmniej 2 szafki cargo, co najmniej 6 szuflad.
- zlew z baterią jednokomorowy z ociekaczem pasujący do szafki 60 cm.
- 11 x stół o wymiarach min 160x80
- 45 x krzesło tapicerowane

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1551020,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 000915G w miejscowości Biesowice
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 000915G zlokalizowanej na działkach nr 15/3 oraz 96 obr. Biesowice. Prace będą polegały na wykonaniu:
- jezdni o nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szerokości 5 m wykonywana w przekroju ulicznym. Jezdnia łączy się z drogą powiatową nr 1164G i stanowi drogę bez przejazdu,
- chodnika jednostronnego z betonowej kostki brukowej szerokości 1,8 m (szerokość liczona bez krawężnika). Chodnik zostanie połączony z chodnikiem zlokalizowanym wzdłuż drogi powiatowej nr 1164G (realizowanego wg odrębnej dokumentacji projektowej),
- placu do zawracania z betonowej kostki brukowej o wymiarach 12,5 m x 12,5 m zlokalizowanego na końcu projektowanej drogi,
- zjazdów z betonowej kostki brukowej o szerokości dostosowanej do szerokości istniejących bram wjazdowych,
- kanalizacji deszczowej grawitacyjnej dn315mm. Na odcinku drogi, wyznaczonym w projekcie drogowym, zaprojektowano kanalizacje deszczową z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej. W ramach inwestycji przewidziano przełożenie / wymianę istniejącego rurociągu na odcinku od proj. studni D1 do istniejącego wylotu oraz na odcinku pomiędzy projektowanymi studniami D1 – D2 (przepięcie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej).
- oświetlenia drogowego, które docelowo zostanie połączone z oświetleniem ulicznym drogi powiatowej nr 1164G (oświetlenie na drodze powiatowej realizowane wg odrębnej dokumentacji projektowej).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1000000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2519106,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO DUGAR Arkadiusz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761352194

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Lema 18

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1487700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 705623,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073629,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 705623,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARAT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8420009029

7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 16

7.3.4) Miejscowość: Miastko

7.3.5) Kod pocztowy: 77-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 705623,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.