eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › "Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Janowo Leśne - Budowa placu zabaw przy ulicy Polnej w Rumi".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Janowo Leśne - Budowa placu zabaw przy ulicy Polnej w Rumi".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Rumia

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586796574

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego Janowo Leśne - Budowa placu zabaw przy ulicy Polnej w Rumi".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-999c2bea-ec33-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020042/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa kompleksu sportowo rekreacyjnego Janowo Leśne - budowa placu zabaw przy ul. Polnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 951501,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego Janowo Leśne – Budowa placu zabaw przy ulicy Polnej w Rumi”.
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na działce nr 254/17 obręb 20 przy ulicy Polnej w Rumi placu zabaw z małąarchitekturą i ciągiem pieszym obejmującego w szczególności:
a) Zakup i montaż piaskownicy sześciokątnej – 1 szt.;
b) Zakup i montaż karuzeli pionowej 3 siedziskowej – 1 szt.;
c) Zakup i montaż gumowego jeżyka – 1 szt.;
d) Zakup i montaż konika sprężynowca – 2 szt.;
e) Zakup i montaż zestawu pięciowieżowego – 1 szt.;
f) Zakup i montaż linarium – piramida pajęcza – 1 szt.;
g) Zakup i montaż zjazdu linowego Tyrolka – 1 szt.;
h) Zakup i montaż huśtawki potrójnej z gniazdem – 1 szt.;
i) Zakup i montaż ławek z oparciem – 4 szt.;
j) Zakup i montaż koszy parkowych – 2 szt.;
k) Zakup i montaż tablicy informacyjnej – 1 szt;
l) Wykonanie ciągu pieszego;
m) Wykonanie nawierzchni piaszczystej placu zabaw;
n) Zakup i montaż ogrodzenia panelowego placu zabaw o wysokości 1,5 m w tym cztery furtki jednoskrzydłowe;
o) Zakup i wykonanie ogrodzenia terenu o wysokości 2,0 m. w tym trzy furtki jednoskrzydłowe i dwie furtki dwuskrzydłowe;
p) Zakup i prowadzenie dziennika budowy przez kierownika budowy;
r) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonaną przez geodetę, który posiada stosowne uprawnienia zawodowe w
dziedzinie geodezji i kartografii.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Dokumentacja projektowa – załącznik A do SWZ,
b) Przedmiar robót – załącznik B do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12 kwietnia 2024 r. Zamawiający drogą elektroniczną skierował do Wykonawcy KOSSTRUKCJA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny. Złożenie wyjaśnień miało nastąpić w terminie do 17.04.2024 roku. W wezwaniu Zamawiający pouczył Wykonawcę, że nieudzielenie wyjaśnień w wyznaczonym terminie stanowi podstawędo odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp.
W związku z powyższym zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 8) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę która zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Kolejna oferta z najniższą ceną tj. 793 027,64 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. kwotę 500 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793027,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.