eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.lutycka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a9c328c-d73a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053944/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.49 Dostawa środków dezynfekcyjnych, myjących i higienicznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166532/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZW/DZP/23/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - formularz asortymentowo - cenowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4
do SWZ.
1) Zamawiający wymaga, aby do środków z pozycji 1 , 6, 18, 19 zostały dostarczone
i zamontowane przed rozpoczęciem używania systemy dozowania w ilości minimum 45 szt. - jeden dozownik dozuje cztery płyny. Dozownik musi być zamykany i posiadać regulację dozowania oraz oznaczenia wskazujące który płyn jest dozowany.
2) Zamawiający wymaga, aby do środków z pozycji 25, 26 zostały dostarczone pompy w ilości minimum 5 szt.:
- do płynu myjącego - elektromagnetycznie napędzana pompa membranowa
do automatycznego dozowania płynnych detergentów (poz. 28).
- do płynu nabłyszczającego - hydrauliczny dozownik z podwójną membraną
do środków nabłyszczających (poz. 29).
3) Zamawiający wymaga, aby do środków z pozycji 19, 25 zostało dostarczone
i zamontowane przed rozpoczęciem używania zaoferowanych produktów, urządzenie do pianowego mycia z regulacją dozowania, wyposażone w minimum 15 metrowy, wzmocniony wąż. Jedno urządzenie dozuje dwa produkty.
4) Zamawiający wymaga, aby produkty z pozycji 28, 29, 33 pochodziły od jednego producenta i były ze sobą kompatybilne.
5) Zamawiający wymaga, aby zaproponowane produkty z pozycji od 1 do 6 oraz od 17 do 22 były produkowane zgodnie z wytycznymi i certyfikacją ISO 9001.
6) Zamawiający wymaga szkoleń wdrożeniowych przeprowadzanych przez minimum 1 miesiąc, liczony od dnia podpisania umowy oraz cyklicznych szkoleń przypominających/doszkalających przeprowadzanych nie rzadziej niż raz na kwartał, udokumentowanych protokołami szkoleń.
7) Zamawiający wymaga dostarczenia nie mniej niż 120 butelek ze spryskiwaczem (zwykłym i pianowym) wraz z naklejkami informującymi o zawartości butelki
do naklejenia przez personel.
8) Zamawiający wymaga dostarczenia piktogramów instruktażowych, zawieszonych przy każdym punkcie poboru środków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221272,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221272,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221272,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sutura Med Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-24-11-663

7.3.3) Ulica: Mała Odrzańska 21/2

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-535

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221272,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.