eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Przebudowa drogi powiatowej nr 2529L i przebudowa drogi powiatowej nr 2203L - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2529L i przebudowa drogi powiatowej nr 2203L – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Składowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzd.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzd.pulawy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pzd.pulawy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarzadzanie siecią dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2529L i przebudowa drogi powiatowej nr 2203L – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7466a29f-cfce-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052014/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa DP Nr 2529L i przebudowa drogi powiatowej Nr 2203L - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/PZD/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2529L i przebudowa drogi powiatowej nr 2203L – etap II”
Opis i zakres inwestycji:
Zadanie będzie polegało na przebudowie następujących dwóch dróg powiatowych:
a) Przebudowa drogi powiatowej nr 2529L Bochotnica – Kazimierz Dolny – Uściąż od km 2+044,00 do km 4+167,70 w miejscowości Kazimierz Dolny obejmuje wykonanie m.in.:
• Zakres robót drogowych:
• nowej nawierzchni mineralno – bitumicznej drogi;
• przebudowę chodników;
• budowę nowych chodników;
• wykonanie opaski bezpieczeństwa;
• wykonanie peronów przystankowych;
• przebudowę istniejących zjazdów;
• przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi;
• utwardzenie pobocza kruszywem kamiennym;
• budowę kanalizacji deszczowej;
• regulację wysokościową elementów nadziemnych istniejących urządzeń uzbrojenia podziemnego;
• wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;
• Zakres robót sanitarnych:
• budowa odcinka sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami od wpustów deszczowych i odwodnieniem liniowym włączonych do istniejącej miejskiej kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe do rzeki Wisły na części odcinka przebudowywanej drogi powiatowej w Kazimierzu Dolnym;
b) Przebudowa drogi powiatowej nr 2203L – etap II obejmuje:
• Odcinek 1 od km 1+200,00 do km 3+128,80
• Odcinek 2 – od km 3+231,20 do km 4+585,30
obejmuje m.ni.:
• wykonanie nowej nawierzchni mineralno – bitumicznej drogi;
• utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym;
• budowę chodnika;
• przebudowę istniejących zjazdów;
• przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi;
• wykonanie oznakowania drogi zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;
UWAGA!:
Zamawiający zamieszcza jako załącznik nr 11 do SWZ wykaz imprez kulturalnych i dni świątecznych w mieście Kazimierz Dolny skutkujących zwiększonym natężeniem ruchu drogowego.
4Przebudowa przedmiotowych dróg związana jest z koniecznością poprawy warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa branży drogowej dla drogi powiatowej nr 2529L i 2203L;
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla drogi powiatowej nr 2529L i 2203L;
3) przedmiary robót dla drogi powiatowej nr 2529L i 2203L;
4) Stałe organizacje ruchu dla drogi powiatowej nr 2529L i 2203L;
5) Dokumentacja projektowa branży sanitarnej dla drogi powiatowej nr 2529L;
6) przedmiary robót branży sanitarnej dla drogi powiatowej nr 2529L;
7) Specyfikacje techniczne branży sanitarnej dla drogi powiatowej nr 2529L;
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.5 oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9787012,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12799414,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9787012,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Robot Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty sanitarne, roboty drukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9787012,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-17

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.